2024-04-18, 17:06
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Det borde rimligen ha läckt mer material om det hon gör på nätet är så pôrrigt, ja.
Det skulle ju kunna vara så att allt hon egentligen ville ha var lite uppmärksamhet.
Det har hon fått. Frågan är hur hon skall bli relevant nästa gång. Kanske en skakande skildring av en hennes hårda liv i porrbranschen, och hur hon kom levande ur detta helvete. Jag skulle inte bli det minsta förvånad.

Det var ni som var för senfärdiga. Det lades upp hundratals grova porrbilder från kulturmiljöer, BDSM-kammare, båtar, bilar, hagar, stränder, parkbänkar, o.s v. Och så facials överallt. Den stående (hihi) posten Dagens Arsle, m.m. Bilderna låg ute i säkert tre månader på Darkside. En del såg ut att vara screenshots från filmer. Kommer det en samlingsvolym snart, månntro, Skugges samlade godbitar?

Det konstigaste var någon slags flugsvamp-orgie. Detta parat med de spritt språngande dagboksinläggen, och att hon alltid var inloggad när man tittade in ... Salig L Bladh framstod som friskförklarad i sin mantiskamp och heta struggle med popcornen, i en jämförelse.
Citera
2024-04-18, 17:16
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Är manin över, för den här gången...?

Man skulle gärna vilja vara en fluga på dildon ... f'låt, väggen, för en dag i det skuggeska hemmet. The descent and uprising from madness, a deep study.

Det är tvära kast för denna kulturkofta. Försökte hon sig inte på en karriär som barnboksförfattare strax före det att OF-pedalen stampades i botten? "Inte min dickpic", hette boken.
Citera
2024-04-18, 17:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Är manin över, för den här gången...?

Nyhetens behag kan också ha gått över pengamässigt. Många registrerade sig säkert på hennes OF av nyfikenhet, men så många sexuella sadister kan vi inte ha som vill kolla på Skugge förnedra sig månad ut och månad in. Det finns säkert en del som betalar henne fortfarande, men det kanske sker mer privat.

Näe, nu får väl Skugge göra som den spanske politikern och äta bajs för att få uppmärksamhet.
Citera
2024-04-18, 21:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nyhetens behag kan också ha gått över pengamässigt. Många registrerade sig säkert på hennes OF av nyfikenhet, men så många sexuella sadister kan vi inte ha som vill kolla på Skugge förnedra sig månad ut och månad in. Det finns säkert en del som betalar henne fortfarande, men det kanske sker mer privat.

Näe, nu får väl Skugge göra som den spanske politikern och äta bajs för att få uppmärksamhet.

Skulle hellre se att hon redeemade sig själv genom att avslöja allt om den självgoda tidnings- och kultureliten.

Det måste finnas en del anekdoter att berätta!
Citera
2024-04-18, 21:17
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att betala för att se Linda sitta på knä med öppen mun och ta emot en rejäl skitkorv från en äldre man. Med tanke på all skit som kommit ur hennes käft genom åren, framförallt hennes hat mot medelålders män, så hade det omvända faktiskt varit lite lockande att se.
Citera
2024-04-18, 22:39
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Skulle hellre se att hon redeemade sig själv genom att avslöja allt om den självgoda tidnings- och kultureliten.

Det måste finnas en del anekdoter att berätta!

Vad har hon att redeema sig för, jämfört med en en pacifist och vapenvägrare?

Har Skugge öppnat truten och vräkt ur sig obetänksamheter? Ja.

Har det svenska folket röstat obetänksamt i decennier? Ja.

Skugge har inget att skämmas för som inte folket i sin helhet har (med få undantag som undertecknad).

Varför ska Skugge redeema sig själv?

Någon idiot skrev att Skugge skrivit negativt om medelålders män. Medelålders män som röstat för massinvandring i decennier får man förmoda?

Men nu plötsligt kommer man ut ur skuggorna och vill bajsa Skugge i munnen läser jag här i kommentarerna. Nej äg ert agerande svenska medelålders mesar. Ni är tiotusen ggr värre än Skugge.

Med det sagt så har jag ingen respekt för Skugge, men ännu mindre respekt för svenska medelåders "män" som röstat för att ge bort sitt land, och i värsta fall t o m vapenvägrat.
Citera
2024-04-18, 22:45
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Vad har hon att redeema sig för, jämfört med en en pacifist och vapenvägrare?

Har Skugge öppnat truten och vräkt ur sig obetänksamheter? Ja.

Har det svenska folket röstat obetänksamt i decennier? Ja.

Skugge har inget att skämmas för som inte folket i sin helhet har (med få undantag som undertecknad).

Varför ska Skugge redeema sig själv?

Någon idiot skrev att Skugge skrivit negativt om medelålders män. Medelålders män som röstat för massinvandring i decennier får man förmoda ..

Men nu plötsligt kommer man ut ur skuggorna och vill bajsa Skugge i munnen läser jag här i kommentarerna. Nej äg ert agerande svenska medelålders mesar. Ni är tiotusen ggr värre än Skugge.

Med det sagt så har jag ingen respekt för Skugge, men ännu mindre respekt för svenska medelåders "män" som röstat bort ALLT.

Nu svamlar du som vanligt. Har du någonsin haft en siffra rätt?

Hennes porrkarriär har en aura av mental kollaps.

För egen del hoppas jag att hon hittar tillbaka till författandet.

Gärna en avslöjande bok om åsiktseliten.
Citera
2024-04-18, 22:56
Citat:
Nu svamlar du som vanligt. Har du någonsin haft en siffra rätt?

Hennes porrkarriär har en aura av mental kollaps.

För egen del hoppas jag att hon hittar tillbaka till författandet.

Gärna en avslöjande bok om åsiktseliten.

Jag skrev att jag inte respekterar Skugge, samt att jag respekterar medelålders män som röstat för att ge bort sitt land mindre = horor i betydligt högre utsträckning än Skugge.

Åsiktseliten? Du har ingen aning om vad det är ens.

Vilka är åsiktseliten? Vilka är det Skugge ska skriva om? Exempel?
Citera
2024-04-18, 23:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Jag skrev att jag inte respekterar Skugge, samt att jag respekterar medelålders män som röstat för att ge bort sitt land mindre = horor i betydligt högre utsträckning än Skugge.

Åsiktseliten? Du har ingen aning om vad det är ens.

Vilka är åsiktseliten? Vilka är det Skugge ska skriva om? Exempel?

Var det inte över tio år sedan riskerna för landet diskuterades?

Vad kan vi göra åt saker och ting nu? Inte mycket. Men all förändring behöver inte vara negativ.

Tror att du i vanlig ordning vaknade en aning sent. Precis som att du missade Skugge-bilderna ...

Kan tänka mig att hon rört sig kretsar där det gått att snappa upp en del.

Vilka? Hur ska jag kunna veta det? Följer endast skvallret på Flashback.
Citera
2024-04-18, 23:22
Citat:
Var det inte över tio år sedan riskerna för landet diskuterades?

Vad kan vi göra åt saker och ting nu? Inte mycket. Men all förändring behöver inte vara negativ.

Tror att du i vanlig ordning vaknade en aning sent. Precis som att du missade Skugge-bilderna ...

Kan tänka mig att hon rört sig kretsar där det gått att snappa upp en del.

Vilka? Hur ska jag kunna veta det? Följer endast skvallret på Flashback.

Jag varnade för detsamma på 80-talet. Skrev om det som Sinestro:

(FB) Antisvenska känslor?

Som sagt, du har ingen aning om vad "åsiktseliten" är för något, men Skugge ska tydligen veta. Alltså är du mindre vetande än Skugge. Därom är vi ense. Skugge är nog inte dum i huvudet.

"Vaknade för sent i vanlig ordning"? Vad betyder det ens i sammanhanget? Du förstår lika lite vad vakna innebär som vad åsiktselit är och var "åsiktseliten" får sina direktiv ifrån. Håll dig till fotboll plebej.

Skulle dock vara intressant att samtala med Skugge om detta, vad har hon förstått egentligen? Intressant fråga. (Jag misstänker att jag skulle bli besviken dock.)
Citera
2024-04-18, 23:34
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att betala för att se Linda sitta på knä med öppen mun och ta emot en rejäl skitkorv från en äldre man. Med tanke på all skit som kommit ur hennes käft genom åren, framförallt hennes hat mot medelålders män, så hade det omvända faktiskt varit lite lockande att se.

Hon verkar ju inte vara helt främmande för sådant - det vore faktiskt skam om detta redan hänt men att hon inte bandade det! Vi måste starta nån form av insamling till detta "ända-mål". Samt en korrekt formulerad å landsomfattande folkomröstning som uppmuntran å stöd. En ny studie och anal-ys bekräftar även att folk vill ha mer scat i dessa skittider!

Ja, det är ta mej fan sanslöst vad hon med flera har spytt å skitit ur sej hat mot motsatt kön och föreställda maktkonstellationer. Kvinnor som henne (tänker på fittstims-gänget närmast men det finns ju så många) representerar det absolut värsta kvinnor har att erbjuda. Självskadebeteendet man ser hos många av dessa när dom nu blivit äldre skulle kunna vara en slags halvt religiös självbestraffande aktion.

Vi vill se MER av detta vansinniga clowneri!
Senast redigerad av JohnnySamhall 2024-04-18 kl. 23:39.
Citera
2024-04-18, 23:45
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Jag varnade för detsamma på 80-talet. Skrev om det som Sinestro:

(FB) Antisvenska känslor?

Som sagt, du har ingen aning om vad "åsiktseliten" är för något, men Skugge ska tydligen veta. Alltså är du mindre vetande än Skugge. Därom är vi ense. Skugge är nog inte dum i huvudet.

"Vaknade för sent i vanlig ordning"? Vad betyder det ens i sammanhanget? Du förstår lika lite vad vakna innebär som vad åsiktselit är och var "åsiktseliten" får sina direktiv ifrån. Håll dig till fotboll plebej.

Skulle dock vara intressant att samtala med Skugge om detta, vad har hon förstått egentligen? Intressant fråga. (Jag misstänker att jag skulle bli besviken dock.)

Hänger inte med riktigt: Nyss var du nudist inbegripen i orgier, nu framsynt och politiskt aktiv med 10 000-tals debattinlägg?

Vem var porrstjärnan som svimmade eftersom för mycket blod gick ner i lemmen? Sånt kan inte vara bra för tankeverksamheten.

Skämt åsido. Åsiktseliten är de journalister, kulturnissar och kändisar som med framgång propagerar för vad folk ska tycka?

Skugge får gärna avslöja huruvida de är goda på riktigt eller hycklare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in