2024-04-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpeople123
Förmodligen inte, dessutom har han plockat bort henne från snap o tfn nummer o raderat allt det skrivit. Tur de har hennes tfn!

Ja det är tur att de kan syna hans lögner. Bara det här med att han försökt lejt en älskarinna att ha ihjäl fostret via misshandel säger allt om denna fega j…l.

Han är en extremt empatilös manipulator och vanelögnare av rang.

Många indicier i detta fallet så här långt. Har inte satt mig in i det tekniska bevisläget ännu.
Citera
2024-04-24, 16:55
Medlem
Mer från AB;

’Nu säger den misstänkte att han misstänker att gängkriminella mördat Saga.
– Jag tror det eftersom jag bevarat pengar och annat hos Saga, säger han.
– De här killarna visste var Saga bodde. De visste var jag förvarade sakerna.
Han säger att han misstänker att de kriminella tagit sig in hos Saga för att hämta sina grejer.
– Det fanns en del av pengarna kvar, säger han.
Åklagaren: Var var resten?
– Det hade jag råkat göra mig av med? säger han.
22-åringen berättar att han gjorde sig av med stora delar av pengarna i februari.
Hur kommunicerade du med de gängkriminella? Vi har inte hittat någon kommunikation mellan er?
– De gav mig en egen telefon, säger 22-åringen.
Han vill dock inte uppge vad de kriminella heter.’
Citera
2024-04-24, 17:46
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpeople123
Helt sjukt att om man sitter HÄKTAD misstänkt för mord, och genomgår ett förhör i en rättssal, att man fortfarande kan neka till att lämna ut sin kod till mobilen!! Bara det gör ju att han erkänner att han är skyldig till mord på Saga o det ofödda barnet, samt är rädd för att det kan blir andra utredningar?!
I min värld så tycker jag det borde vara självklart att polisen/åklagaren ska få tillgång till telefonen för att söka efter konversationer, GPS ev foton, samtal etc!
Kan neka. Vad ska dom göra? Man får inte tortera fångar i Sverige även om man fick så kan han tiga ändå.
Citera
2024-04-24, 17:50
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Undrat exakt samma sak! Pratar han verkligen med journalistspråk, liksom?
Ja han pratar så. Vältalig med lite lite brytning.
Citera
2024-04-24, 17:54
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGorba
Någon som vet om han är så där vältalig? Han kom ju hit typ 2010, har jag för mig. Både AB och SVT återger ju det han säger med ordval / synonymer / formuleringar som inte ens svenskar kör med. Eller sitter han där och tragglar med brytning och de förskönar för att de är livrädda att bli kallade "rasister"? Ibland står det ju att de inte riktigt hör eller förstår vad han svarar på frågor han får. Men det kan ju vara för att han sluddrar, mumlar eller pratar/"klickar" på sitt modersmål, så klart.
Han pratar så är vältalig med väldigt lite brytning. Du tramsar. Larv han förefaller betydligt smartare än dig.
Citera
2024-04-24, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Han pratar så är vältalig med väldigt lite brytning. Du tramsar. Larv han förefaller betydligt smartare än dig.

Ja jävlar vad smart man är som mördar sin flickvän och sitt ofödda barn, bara för att morsan knäpper med lillfingret. Lägg även till att hans snus-story var det bästa han kunde komma på. Han är snarare helt jävla bränd

Hans rasist föräldrar borde åka dit för anstiftan till mord.
Citera
2024-04-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Ja det är tur att de kan syna hans lögner. Bara det här med att han försökt lejt en älskarinna att ha ihjäl fostret via misshandel säger allt om denna fega j…l.

Han är en extremt empatilös manipulator och vanelögnare av rang.

Många indicier i detta fallet så här långt. Har inte satt mig in i det tekniska bevisläget ännu.

Sjuk människa!! Det hela gör mig så frustrerad o arg!!
Citera
2024-04-24, 20:49
Medlem
Finns det ingen FUP att läsa nu när rättegången är igår?
Citera
2024-04-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Mer från AB;

’Nu säger den misstänkte att han misstänker att gängkriminella mördat Saga.
– Jag tror det eftersom jag bevarat pengar och annat hos Saga, säger han.
– De här killarna visste var Saga bodde. De visste var jag förvarade sakerna.
Han säger att han misstänker att de kriminella tagit sig in hos Saga för att hämta sina grejer.
– Det fanns en del av pengarna kvar, säger han.
Åklagaren: Var var resten?
– Det hade jag råkat göra mig av med? säger han.
22-åringen berättar att han gjorde sig av med stora delar av pengarna i februari.
Hur kommunicerade du med de gängkriminella? Vi har inte hittat någon kommunikation mellan er?
– De gav mig en egen telefon, säger 22-åringen.
Han vill dock inte uppge vad de kriminella heter.’

Nån som vet ifall det fanns pengar i Sagas lgh?
Citera
2024-04-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88

Jo då, finns i tråden. Du måste dock leta efter länken.
Citera
2024-04-24, 22:11
Medlem
GMs lilla rövarhistoria kommer inte att påverka domen om inte han eller hans försvarare lyckas lägga fram något som helst konkret bevis.

Att säga att Molgan mördade Saga imponerar föga vare sig på mig eller på rätten.

Att han inte kan säga ett enda namn eller presentera opartiska vittnen som kan stärka hans rövarhistoria gör att det kommer lämnas utan påverkan på domen. Snarare så stärker det teorin om att han är skyldig.
Citera
2024-04-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88

(FB) Pojkvän mördade 20-åriga Saga samt ofött barn i Örebro (2023-04-29)

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in