2024-04-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Om dom får in ett bättre anti-cheat system i sexan för online läget så kan det bli skoj, la ju ner helt online i femman pga alla idioter som bara fuskade och glitchade, en gång dumpade nån en massa pengar eller att det regnade raketer från ingenstans sånt gjorde att man blev less på skitet men det säljer som fan online så vi får se hur det blir i sexan, men själv kommer jag fokusera på storyn är inte en sån som hoppar in i gta världen online och vill döda alla jag finner inte det speciellt roligt..

Ja, storydelen är jag övertygad lär vara det bästa som någonsin gjorts men jag har svårt att se hur online kommer utvecklas. Rockstar använder det som en kassako, vilket för mig är helt okej då de uppenbarligen investeringar det i kommande spel.
Citera
2024-04-23, 13:35
Medlem
SilkyJohnsons avatar
25 eller så va det 26 april det ska komma en ny trailer med lite gameplay
Citera
2024-04-23, 14:10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson

Ser fram emot den för snygga videos som sist ger inte så mycket och visar absolut inte hur spelet faktiskt kommer se ut. Kan verkligen vara två helt olika spel skulle jag säga.
Citera
2024-04-23, 15:56
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Bara rykten. Men vi får väl hoppas
Citera
2024-04-23, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Ser fram emot den för snygga videos som sist ger inte så mycket och visar absolut inte hur spelet faktiskt kommer se ut. Kan verkligen vara två helt olika spel skulle jag säga.

Där är Rockstar än en gång unika.

Tro det eller ej men grafiken du såg i trailern är tom sämre än vad som väntas av spelet.

Det är så rockstar gör inför varje release. Släpper trailers när spelet inte ens är färdigpolerat och använder sig av spelets ”in game” grafik och inte någon förprogrammerad CGI video som *host *host Ubisoft bla.
Citera
2024-04-23, 19:24
Avslutad
Citat:

Var har du hört/läst detta?
Citera
2024-04-23, 20:09
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Där är Rockstar än en gång unika.

Tro det eller ej men grafiken du såg i trailern är tom sämre än vad som väntas av spelet.

Det är så rockstar gör inför varje release. Släpper trailers när spelet inte ens är färdigpolerat och använder sig av spelets ”in game” grafik och inte någon förprogrammerad CGI video som *host *host Ubisoft bla.

Hoppas du har rätt då jag spelar på PC så bör de bli fan så mycke bättre även om man får vänta lite extra.
Citera
2024-04-23, 21:10
Medlem
Citat:
haha nej det kommer inte ske R* skulle aldrig lägga ut en gameplay trailer utan att tweeta ut ett datum redan i förväg
Citera
2024-04-23, 21:32
Medlem
Citat:
Hoppas du har rätt då jag spelar på PC så bör de bli fan så mycke bättre även om man får vänta lite extra.

Spelar du på PC så kommer det vara hästlängder bättre än Ps och Xbox, oroa dig inte.

Detta är standard från Rockstar
Citera
2024-04-23, 22:23
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Spelar du på PC så kommer det vara hästlängder bättre än Ps och Xbox, oroa dig inte.

Detta är standard från Rockstar

Jag vet men nackdelen är att jag får vänta till 2026 men får ta den smällen.
Citera
2024-04-23, 22:56
Medlem
Citat:
Jag vet men nackdelen är att jag får vänta till 2026 men får ta den smällen.

All styrka till dig.

Själv hade jag inte kunnat vänta mer än en sekund efter release. Sitta och vänta ett år när hela världen spelar är väl rätt så drygt? Fast det beror nog också på hur mycket du längtar.
Citera
2024-04-23, 23:03
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
All styrka till dig.

Själv hade jag inte kunnat vänta mer än en sekund efter release. Sitta och vänta ett år när hela världen spelar är väl rätt så drygt? Fast det beror nog också på hur mycket du längtar.

Jag längtar men hatar konsol på denna typ av spel så inget val. Jag väntar helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in