§
Citat:
Ursprungligen postat av
FlashbackNegern
Hoppas det inte är så jävla over the top som GTA 5. Det var ett horribelt spel som inte alls var värt nästan 700kr när jag köpte det. Fyfan vad överskattat alla Rockstar spel är egentligen. Fattar inte varför jag köper hypen varje gång Rockstar släpper något. Det är också bara dem jag köper hypen för.
GTA 6 måste verkligen verkligen vara något annat för att jag ska köpa det. Men man kan inte veta innan eftersom alla jävla recensioner är 10/10. Inget spel av Rockstar har kommit nära 10/10. GTA ska inte vara att man rånar de största bankerna. Det ska handla om att vara en low level street thug. Inte någon jävla juggernaut som går runt och pepprar sönder allt och alla.
Hoppas det är i Ryssland med maffian och att man kan göra saker som kriminella faktiskt gör. Såsom att sälja droger och transportera dem. Inte bara fokus på storyn som var kass i GTA 5. Vad fan är poängen med att döda Trevor eller Michael om man inte kan få 100%?
Kanske bråka med andra gäng om territorium och gör storyn mer lik GTA IV och SA. Deprimerande och riktigt. Inte den här Amerikanska sterotypiska grejen där allt ska vara roligt och degenerativt. Få inte lite känslor i grejen.
Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Haha tur att du inte har något att säga om saken. Överskattat spel? Ja jo verkligen..
// PoK
tagga ner "PoK" grabben.
FBN; Hur var det överskattat? sällan sett ett spel med sån bred story och dynamik mellan karaktärerna. Låter inte som du spelat genom storyn helt och hållet.
Om du betalade nära 700:- låter det som du blev duktigt lurad, oavsett.
Är som folk som spelar RDR2 utan att avsluta sista kapitlet för att "huvudkaraktären" på något vis är åsidosatt..