2021-07-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Trådens bästa inlägg

// PoK

Tack.
Citera
2021-07-04, 18:56
Medlem
FlashbackNegerns avatar
Hoppas det inte är så jävla over the top som GTA 5. Det var ett horribelt spel som inte alls var värt nästan 700kr när jag köpte det. Fyfan vad överskattat alla Rockstar spel är egentligen. Fattar inte varför jag köper hypen varje gång Rockstar släpper något. Det är också bara dem jag köper hypen för.

GTA 6 måste verkligen verkligen vara något annat för att jag ska köpa det. Men man kan inte veta innan eftersom alla jävla recensioner är 10/10. Inget spel av Rockstar har kommit nära 10/10. GTA ska inte vara att man rånar de största bankerna. Det ska handla om att vara en low level street thug. Inte någon jävla juggernaut som går runt och pepprar sönder allt och alla.

Hoppas det är i Ryssland med maffian och att man kan göra saker som kriminella faktiskt gör. Såsom att sälja droger och transportera dem. Inte bara fokus på storyn som var kass i GTA 5. Vad fan är poängen med att döda Trevor eller Michael om man inte kan få 100%?

Kanske bråka med andra gäng om territorium och gör storyn mer lik GTA IV och SA. Deprimerande och riktigt. Inte den här Amerikanska sterotypiska grejen där allt ska vara roligt och degenerativt. Få inte lite känslor i grejen.
Citera
2021-07-04, 20:37
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackNegern
Hoppas det inte är så jävla over the top som GTA 5. Det var ett horribelt spel som inte alls var värt nästan 700kr när jag köpte det. Fyfan vad överskattat alla Rockstar spel är egentligen. Fattar inte varför jag köper hypen varje gång Rockstar släpper något. Det är också bara dem jag köper hypen för.

GTA 6 måste verkligen verkligen vara något annat för att jag ska köpa det. Men man kan inte veta innan eftersom alla jävla recensioner är 10/10. Inget spel av Rockstar har kommit nära 10/10. GTA ska inte vara att man rånar de största bankerna. Det ska handla om att vara en low level street thug. Inte någon jävla juggernaut som går runt och pepprar sönder allt och alla.

Hoppas det är i Ryssland med maffian och att man kan göra saker som kriminella faktiskt gör. Såsom att sälja droger och transportera dem. Inte bara fokus på storyn som var kass i GTA 5. Vad fan är poängen med att döda Trevor eller Michael om man inte kan få 100%?

Kanske bråka med andra gäng om territorium och gör storyn mer lik GTA IV och SA. Deprimerande och riktigt. Inte den här Amerikanska sterotypiska grejen där allt ska vara roligt och degenerativt. Få inte lite känslor i grejen.

Haha tur att du inte har något att säga om saken. Överskattat spel? Ja jo verkligen..

// PoK
Citera
2021-07-04, 20:59
Avslutad
§
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Haha tur att du inte har något att säga om saken. Överskattat spel? Ja jo verkligen..

// PoK

tagga ner "PoK" grabben.

FBN; Hur var det överskattat? sällan sett ett spel med sån bred story och dynamik mellan karaktärerna. Låter inte som du spelat genom storyn helt och hållet.

Om du betalade nära 700:- låter det som du blev duktigt lurad, oavsett.

Är som folk som spelar RDR2 utan att avsluta sista kapitlet för att "huvudkaraktären" på något vis är åsidosatt..
Citera
2021-07-04, 20:59
Medlem
kristofferGs avatar
Att spela som tre karaktärer är en av Rockstars sämsta påfund någonsin. En karaktär räcker got... GTA V var så jävla spretigt och omöjligt att leva sig in i. Det överlägset sämsta spelet i serien. Hoppas de skärper sig.
Citera
2021-07-04, 21:09
Medlem
Vem0ths avatar
Gillade hela grejen med en story ifrån 3 grabbars perspektiv, det är en häftig idé som vissa bra filmer kört där alla olika soloberättelser eventuellt kopplas ihop och allt blir glasklart.

Men mitten av GTA5 så var det glasklart vad som kommer att hända på slutet, för mycket foreshadowing och hoppas de gör det bättre nästa upplaga.
Citera
2021-07-06, 16:24
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Haha nej det kommer inte släppas till Playstation 4. Även om det skulle komma ut imorgon.

Spelet är otroligt stort skulle jag gissa och har hittills tagit flera år att tillverka så det hade varit väldigt korkat att dra ner på allt det för att släppa det till PS4. GTA6 utvecklas för next gen och deras kapacitet. Annars hade spelet varit klart för längesen.
Kolla på nästa Horizon exempelvis. Eller Cyberpunk (vet att det hade massa strul)
Citera
2021-07-06, 18:45
Medlem
Tyckte själv att GTA V var bra med tre karaktärers perspektiv men skulle vilja ha mer valmöjligheter i nästa GTA så som gäng med territorium som i SA och en större påverkan på ens karaktär utifrån valen man gör ”ute på stan”.

En större värld känns given och kanske lite mer crazy ställen som man kan hitta i tex RDR2.
Citera
2021-07-06, 18:48
Medlem
Zitilitess avatar
Hade vela haft alla världar (såklart uppgraderade och snyggare på vissa delar av världen så man kan få lite nostalgi tripp på random ställen i spelet. Ställen ur Vice City, San Andreas och Liberty City
Citera
2021-07-06, 18:54
Medlem
Citat:

Måste instämma i detta. Plus att själva grejen med 3 karaktärer gjorde att man inte ”blev” någon av dem på riktigt.
Citera
2021-07-08, 19:00
Avslutad
Det bästa vore om dom bara införde RP elementen från FiveM.
Då får det vara hursomhelst med vad singleplayer ska vara. Inte sant?

Hade svårt att uppskatta rdr2 just pga att det likaväl bara var FiveM tydligt på hur varje NPC betedde sig ju.
Låt oss skapa vår egen story! Det kan vara framtiden nu. FiveM har ändå tagit över hela jävla skiten.
Annars så kanske ”everywhere” kan ta den tronen och det vill dom väl inte?

Vilken valfri person som helst från de här ”twitch” nopixel servrarna är ju liksom bättre än dessa NPC fasoner.
Senast redigerad av Forthenord 2021-07-08 kl. 19:04.
Citera
2021-07-12, 11:10
Medlem
Dan88s avatar
Vi kommer få vänta många år på GTA 6

"Rockstar Games revealed that while the highly anticipated Grand Theft Auto 6 is definitely happening, the title’s creative director hasn’t even been born yet, let alone entered the gaming industry.".... "Houser completed his call with reporters by stating that odds are good you won’t even care about video games anymore by the time Grand Theft Auto 6 comes out. Or you’ll be dead."

https://hard-drive.net/rockstar-confirms-director-of-gta-6-hasnt-even-been-born-yet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in