Citat:
Ursprungligen postat av
timpani
Kan det vara
detta som dom fått kalla fötter kring, och valt att klippa bort? Från ett fotoalbum
Linnea fått från "Vera, Sanna & Kajsa"
Nu har jag tittat på den ocensurerade ( i assume) tv versionen i repris och moses stentavla finns överhuvudtaget inte med på bild vid tidpunkter 21:36 som du angivit, det som händer vid den tidpunkten är istället att Torsten försöker bli en nordisk Qanon genom att pröva ett älghorn på huvudet "jag tänker mig nånting så"
I vilket sammanhang? i Linneas namn
Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Ja oj vad hon hade blivit attraherad av honom...
Även om du bortser från utseendet, vilket jag tar för givet att du gör när du menar att de är en perfekt match, så är sanningen att woke-tjejer som Rosanna är de som verkligen
inte vill ha en woke-kille. Det är såna som verkligen vill ha en kille som sätter dem på plats - vilket är varför det är en enorm överrepresentation av ultrafeminist-tjejer i BDSM-förhållanden.
Möe möjligt, men då måste man vara opolitisk istället, för woke Rosannas inleder heller inte parförhållanden med vad som i Sverige motsvarar SD-män, det finns inte på kartan, så det handlar om att gå under radarn och bara va en mansgris

som påminner om en nationell