2024-04-22, 21:34
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vi behöver en tv sänd debatt mellan Torsten & Exner (båda syskonen) där den förre blir tillintetgjord
Bra idé!

Typiskt att den halvryska brorsan blir SD, medan syrran blir woke
Citera
2024-04-22, 21:40
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Kan det vara detta som dom fått kalla fötter kring, och valt att klippa bort? Från ett fotoalbum Linnea fått från "Vera, Sanna & Kajsa"
Tänk om Torsten fått ett album från tre av sina killpolare med hälsningen:
Citat:
Vår Torsten ❤️ Vi är så tacksamma för allt vi fått uppleva tillsammans med dig!

Du håller ordning och reda, hoppas din fru ger dig fitta på fredag!!!
Citera
2024-04-22, 21:42
Medlem
Ledarens avatar
De fortsätter mata oss tittare med att Rosanna och PTSD är smarta personer men det framkommer inte i programmet. Vad som däremot framkommer är att Rosanna gnäller på det mesta hos PTSD medans han försöker möta henne. Får se om hon får sig en tankeställare efter att ha spenderat två dagar allena i den gudsförgätna staden Malmö. Kanske rådfrågar hon Jimpan om råd.

På tal om Jimpan, vad var det för knarkarkvart han precis flyttat in i? Linnea har ju pacemaker, är väl därför hon kanske gått upp i vikt och allmänt mående. Hon är väldigt vacker iallafall.

Vad är Torstens grej egentligen? Verkar inte vara en rolig typ att umgås med.

Quagmire och hans brud verkar det inte hända mycket med så de kommer väl vara ihop efter programmet.
Citera
2024-04-22, 21:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
och jag tycker att hon är outhärdlig. Det är inga intressanta, utmanade frågor,
Jag hörde en riktigt utmanande fråga "varför får dom inte komma till dig?"
när han uppvisade (o)manligt konsekvenstänk och inte ville ha mamma-anka hos sig soldaten som inte kan tillaga sprängd anka pga av ptsd, där gick han miste om kvinno + poäng till män som välkomnar djur & flyktingar...flytningar!"

Torsten & Anastasia verkar inte klara av att tungkyssas, ett gott omen, bara kjamas
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-22 kl. 21:50.
Citera
2024-04-22, 21:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3

Just nu tror jag på att Jimi "psykstirrar" för att han tror att det är romantiskt. Den relationen kan möjligen hålla en eller två avsnitt till om han inte ändrar sig. Det märks redan att Linnea är obekväm. Hennes min när han visade sin lägenhet var obetalbar. Den sa allt.
Var det inte väldigt intollerant mot olikheter när hon implicera att han inte lagt nån kärlek på inredningen, bara pga av ett stort gapande slukhål i köket, ni tjejer har ingen känsla för feng shui
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-22 kl. 21:59.
Citera
2024-04-22, 22:00
Medlem
timpanis avatar
Anastasia och Torsten har samma skratt, eller så speglar dom varandras skratt. Döm själv i detta ljudklipp.
Citera
2024-04-22, 22:05
Medlem
SvenskaAkademiens avatar
Bara jag som tycker att dom klippt den här säsongen något extremt? 25-30 minuter in i avsnitt 1 och dom har redan träffats och gift sig. Kunde ändå uppskatta att man fick lära känna individerna och få en ordentlig bakgrund innan. "Spänningen" när dom träffas för första gången försvann helt. Dessutom har jag svårt att följa Rosanna som redan vill hem bara för att Christoffer inte ställer en massa motfrågor. Känns som klippningen gör att man missar en del, eller vad är det jag ska läsa mellan raderna? Christoffer känns likgiltig och svarar med att det var hennes "bästa idé" hon kommit med. Hahah! Stackars Anastasia som också tog det riktigt bra i bilen när Torsten beter sig som ett mongo.
Citera
2024-04-22, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Avsnitt 3 finns inte och kommande avsnitt (om en vecka) är avsnitt 4.
Klipper dom bort nåt i detta nu tro?

Lol, det var min mans kommentar. Men vissa av er verkar redan ha sett det när det fanns uppe.
Citera
2024-04-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Tack, äntligen någon som konstaterar det jag har kommit fram till, att Christoffer är snyggare än Rosanna och att han är riktigt snygg vem man än jämför med! Undrar också vilken sorts killar Rosanna brukar datea? Försöker hon trycka ner honom medvetet?

Jimis stirrande blir väldigt obehagligt. Har ingen någonsin lärt honom hur man ska bete sig mot andra människor?

Jag tror ni bara säger att Christoffer ser bättre ut än Rosanna för att ni stör er på hennes personlighet. Jag skulle inte säga att Christoffer är ful men han har en svag käklinje (som han försöker dölja med skäggväxt) och ser lite ”skinny fat” ut.
Citera
2024-04-22, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Nej, det gör jag inte. Rosannas syster säger i avsnitt 2 ”Det är en kille som Rosanna kommer att gilla, alltså inte bara för att han är snygg”.

Mattias ser inte ut som Dolph, utan mer som Anderssonskans Kalle. Det är ju inget fel i det men en jawline gör ingen Dolph.

Rosanna har fin kropp, fint hår men ett helt alldagligt ansikte, inget speciellt.

Jag är kvinna själv, ingen ogo gubbe, och jag tycker att hon är outhärdlig. Det är inga intressanta, utmanade frågor utan ett självcentrerat hackande.

Drömtjej för dig, mardröm för någon annan,

Fin kropp? Hon är liksom bara inte tjock och så är hon gänglig. Jag är också kvinna själv (och bi). Någon jag hajjar till på för att hon har fin kropp är Bianca Ingrosso.

Ja hon hackar och tror att hennes mobbande är lika med intelligens och kvinnlig styrka…

Haha, Anderssonskans Kalle tyckte jag var skitsnygg i tonåren, såg filmerna med Sickan Karlsson.
Citera
2024-04-22, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Jag tror ni bara säger att Christoffer ser bättre ut än Rosanna för att ni stör er på hennes personlighet. Jag skulle inte säga att Christoffer är ful men han har en svag käklinje (som han försöker dölja med skäggväxt) och ser lite ”skinny fat” ut.

Men hon ser ju ut som Prince Charles på 70/80-talet med peruk på sig. https://en.m.wikipedia.org/wiki/File:HRH_Prince_Charles_43_Allan_Warren.jpg

Hon ser ju inte bra ut. Visst om man jämför med någon som har fetma och varit med om en bilolycka kanske, men tex Linnea ser mycket bättre ut och är ändå inte sådär otrevlig.
Citera
2024-04-22, 22:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Helt korrekt iakttagelse, Undringar ska ta åt sig extra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in