2024-04-13, 12:29
Medlem
Besökte en salong strax söder om tullen. Har fått många lovord av FB-bröder och ska alltid ha allt man kan önska sig på menyn. Ägaren har tydligen suttit inne för koppleri och sen dragit Thailand och salongen drivs av hennes kompisar. Dörren öppnas av den snyggaste och sexigaste thaitjej som jag sett på någon salong. Petite, rätt stora silikonlökar och med ett fräckt leedende frågor hon vad jag önskar. Det berättar jag inte för henne ännu utan nöjer mig med att säga att jag vill ha en timmes massage. Hon ser ut att vara typ 30, men senare ska hon berätta att hon är 45. Helt otroligt. Det sitter en annan rätt snygg brud i soffan, men det hon i kassan som säger att hon ska ta hand om mig. Hon visar mig till ett rum med madrass på golvet och ber mig att ta av mig kläderna och säger att strax är tillbaka. Jag strippar, lägger mig ner och väntar. Strax är hon tillbaka och börjar en rätt mjuk massage med mycket olja. Hon pratar glatt på engelska, fnittrar och verkar rätt flörtig. När hon sitter gränsle över mitt ben känner jag fittan genom den tunna stringtrosan. Jag tänker direkt att här ska vi inte slösa tid på massage utan direkt gå väsentligheterna. Jag för upp en hand mellan hennes ben och trevar under troskanten. Jag känner en len och välansad buske. Hon lyfter hjälpsamt på häcken och jag låter ett finger glida längs öppningen. Hon skrattar glatt och säger att jag verkar ha bråttom. Jo, skrattar jag och säger att jag vill knulla henne. Det går bra säger hon och vi kommer snabbt överens om ett pris för FS. Hon drar klänningen över huvudet och glider snabbt ur den svarta stringtrosan. Lägger sig ner bredvid mig och kramar mig försiktigt. En hand glider ner och kramar min pung. Kuken är stenhård och har varit så sedan jag såg henne i kassan. Hon runkar mig försiktigt och frågar hur jag vill ha det. Jag säger att jag vill att hon börjar med att suga mig. Hon plockar fram en kondom, trär på den och suger mig med långa tag. Hon skrattar och säger att jag har en rejäl hotdog. Efter ett tag säger hon att hon vill rida mig. Hon börjar i långsamt tempo men ökar successivt takten. " I come soon, fuck me hard" säger hon och stönar allt högre. Kort därefter skriker hon ut sin orgasm. Jag är fortfarande inte redo och vrider runt henne så att vi ligger sked. Jag pumpar henne djupt och hon har en grymt tight fitta som verkligen kramar mitt ollon. Jag kan inte hålla tillbaka särskilt länge och fyller kondisen djupt inne i henne. Vi ligger stilla och kramar varandra länge innan hon frågar om jag vill ha lite massage innan duschen. Jag avböjer, duschar snabbt och lämnar salongen med en kram och kindpuss. Förmodligen det bästa salongsknullet jag haft.
Citera
2024-04-14, 16:30
Medlem
gbg001s avatar
Tillbaks på min favorit salong med min favoritmassös.
Fick som vanligt en skön massage med all som hör till
B2B och bj. Men sedan när vi gjorde FS, framförallt bakifrån verkade det som britsen pajat (inte mitt fel) så det lät rätt mycket med knarr och dunk. Antagligen hördes det i hela huset Inte så diskret...
Senast redigerad av gbg001 2024-04-14 kl. 16:48.
Citera
2024-04-18, 13:47
Medlem
Efter att min favorit salong i en norr kommun gränsande till huvudstaden blivit överhettad och exploaterad så var jag tvungen att leta upp en ny. Efter att ha letat runt lite i olika forum så vill jag testa en i en statsdel på en holme i city. I området är det gott om salonger. Tänkte om jag kliver in och inte känslan är bra så går jag vidare till nästa.
Blev mottagen av ett stort leende av en tjej i typ 30-40 års åldern. Riktigt snygg t.o.m. Erbjöds dusch innan och det var ett bra tecken. Massagen började och den var riktigt bra. Tog i ordentligt i början för att sedan gå över i mjukare massage. Inget anspelande på vad som komma skall. Blev nästan undrande. Men i slutet av baksidan så gick det över i smekningar. Och efter vändningen så kom frågan. Tog FS för 1k. Var så sjukt bra så jag gjorde som man gör. Man dricksar. Allt va perfekt. Hit ska jag igen.
Lokal 10/10
Massage 8,5/10
Sex 9,5/10
Hon sa också att det är dåliga tider just nu. Och få besök. Hon sken upp när jag sa att hit kommer jag snart igen. Så ut och hjälp tjejerna nu!
Citera
2024-04-18, 19:51
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Efter att min favorit salong i en norr kommun gränsande till huvudstaden blivit överhettad och exploaterad så var jag tvungen att leta upp en ny. Efter att ha letat runt lite i olika forum så vill jag testa en i en statsdel på en holme i city. I området är det gott om salonger. Tänkte om jag kliver in och inte känslan är bra så går jag vidare till nästa.
Blev mottagen av ett stort leende av en tjej i typ 30-40 års åldern. Riktigt snygg t.o.m. Erbjöds dusch innan och det var ett bra tecken. Massagen började och den var riktigt bra. Tog i ordentligt i början för att sedan gå över i mjukare massage. Inget anspelande på vad som komma skall. Blev nästan undrande. Men i slutet av baksidan så gick det över i smekningar. Och efter vändningen så kom frågan. Tog FS för 1k. Var så sjukt bra så jag gjorde som man gör. Man dricksar. Allt va perfekt. Hit ska jag igen.
Lokal 10/10
Massage 8,5/10
Sex 9,5/10
Hon sa också att det är dåliga tider just nu. Och få besök. Hon sken upp när jag sa att hit kommer jag snart igen. Så ut och hjälp tjejerna nu!

Mycket tanter på salongerna också. Anställ tjejer som är under 35 med bmi lägre än 24 så kommer nog kunderna tillbaka.
Citera
2024-04-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Mycket tanter på salongerna också. Anställ tjejer som är under 35 med bmi lägre än 24 så kommer nog kunderna tillbaka.

Det har blivit mycket svårare för de unga thailändarna att få visum till Sverige. Tidigare kom de på 3-månaders turistvisum.
Citera
2024-04-19, 21:42
Medlem
B-types avatar
Det var dags för ett besök i veckan.
Hade ett tips på en innerstadssalong från en kollega i träsket. Där var alla upptagna så det blev att åka vidare till stamsalongen.
Snygg tjej, 25-30, som ger bra massage och ännu bättre fs för ett par rödingar. Men det får bli andra salonger än den hädanefter. Alldeles för mycket spring av gubbar i salongen gör att det bara är en tidsfråga innan farbror blå gör tillslag. Skulle inte förvåna mig om de redan spanar.
Citera
2024-04-20, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Lokal 10/10
Massage 8,5/10
Sex 9,5/10
På den holmen finns många trevliga salonger
Citera
2024-04-20, 17:37
Medlem
Knackade ~40 salonger på 2 dagar efter några års paus i Sthlm.
Gick inte in i en enda!!!
Nedan mina anteckningar plus lite tidigare minnen.

vad har hänt ?!?!?

• Mullig kvinna i joggingsress och tofs öppnar, runt 55
  • Kvinna runt 55 öppnar
  • Mullig tjej i ljusblå T-shirt runt 45 öppnar
  • Äldre kvinna runt 55 öppnar
  • Kvinna runt 50 öppnar
  • Mullig tjej kring 40 öppnar
  • Vacker väldigt sminkad kvinna 40 öppnar
  • Halvsnygg översminkad tjej runt 45 öppnar
  • Söt lite mullig tjej med hårförlängningar öppnar. TS ?
  • Kvinna runt 60 med trasig tand öppnar
  • Ok kvinna runt 45 I klassisk thaidräkt öppnar
  • 2 ok kvinnor runt 45 inne i den öppna salongen
  • Äldre dam öppnar, fattar och drar dit sin 25-åriga halvsnygga massös fysiskt och visar upp henne, tjej obekväm. Jag skippar. kändes shady/awkward.
  • Äldre fräsch dam, kring 55 öppnar
  • Ful liten tjej kring 35 öppnar
  • Överviktig nyduschad tant kring 55 öppnar
  • Inte så het men smal kvinna med grå mössa 45 öppnar.
  • äldre dam kring 65 öppnar
  • Ok kvinna runt 35-40 höll på att öppna
  • Uppsminkad tjej runt 50 öppnar.
  • vacker sminkad kvinna runt 40 öppnar
  • Tjej runt 35-40 osminkad i stor T-shirt och mjukisbyxor öppnar.
  • Äldre fin dam runt 70 öppnar
  • äldre kvinna runt 55 öppnar
  • äldre halvpåklädd dam kring 55 öppnar
  • Söt men väldigt kraftig tjej på 30 år. Enorma bröst i enbart sportstop.
  • Äldre översminkad dam kring 55 öppnar
  • Äldre dam kring 65 öppnar
  • Äldre dam och ej attraktiv yngre tjej sitter i foajen
  • Bakom en låst dörr till solarium så man måste ringa för att bli insläppt
  • Äldire dam 55 öppnar
  • Äldre överviktig dam kring 60 och utan framtänder öppnar.
  • Äldre dam öppnade.
  • ****** jobbar här. Ojämn lite halbgnällig service service. Men väldigt vacker liten tjej på 25 år, typ 145 lång, råka komma i henne nån gång eftersom kondomen rev. eftersom hon va så himla tight, kul tjej om hon är på bra humör, annars inte.
  • ******** jobbade här tidigare, dyr tjej, men TOTAL KNOCKOUT med enorma sillikonbröst, 25år. Men nu massage av mullig kvinna runt 45, numera generellt gnällig och dålig service.
  • Verksamhet upphört
  • Kistermärke "motverkar sexköp" på dörren. Äldre kvinna runt 60 öppnar.
  • Verksamhet upphört.

vad gör jag för fel ?
fel tid på dygnet ?
Inte den som öppnar som masserar ?
Ska man kanskle ska fråga "är det du som masserar" - gjorde det tidigare, får alltid "ja" som svar så gav sällan någonting. Och det känns nästan alltid som att det bara är EN enda person på plats ändå.

Såhär va det INTE för 5 år sedan. Många va snygga och unga då.
Citera
2024-04-20, 18:23
Medlem
Thaimassage idag är inte vad det var för 5 år sedan. Antalet kunder och antalet salonger minskar. Färre tjejer kommer hit eftersom det har blivit svårare att tjäna pengar. De som är fast i Sverige genom man och barn stretar på men blir äldre (och fetare&#128513. Det finns dock fortfarande bra ställen men man måste veta vad man letar efter.

Citat:
Ursprungligen postat av jd78j
Knackade ~40 salonger på 2 dagar efter några års paus i Sthlm.
Gick inte in i en enda!!!
Nedan mina anteckningar plus lite tidigare minnen.

vad har hänt ?!?!?

• Mullig kvinna i joggingsress och tofs öppnar, runt 55
  • Kvinna runt 55 öppnar
  • Mullig tjej i ljusblå T-shirt runt 45 öppnar
  • Äldre kvinna runt 55 öppnar
  • Kvinna runt 50 öppnar
  • Mullig tjej kring 40 öppnar
  • Vacker väldigt sminkad kvinna 40 öppnar
  • Halvsnygg översminkad tjej runt 45 öppnar
  • Söt lite mullig tjej med hårförlängningar öppnar. TS ?
  • Ok kvinna runt 45 I klassisk thaidräkt öppnar
  • 2 ok kvinnor runt 45 inne i den öppna salongen
  • Äldre dam öppnar, fattar och drar dit sin 25-åriga halvsnygga massös fysiskt och visar upp henne, tjej obekväm. Jag skippar. kändes shady/awkward.
  • Äldre fräsch dam, kring 55 öppnar
  • Ful liten tjej kring 35 öppnar
  • Överviktig nyduschad tant kring 55 öppnar
  • Inte så het men smal kvinna med grå mössa 45 öppnar.
  • Ok kvinna runt 35-40 höll på att öppna
  • Uppsminkad tjej runt 50 öppnar.
  • vacker sminkad kvinna runt 40 öppnar
  • Tjej runt 35-40 osminkad i stor T-shirt och mjukisbyxor öppnar.
  • äldre kvinna runt 55 öppnar
  • äldre halvpåklädd dam kring 55 öppnar
  • Söt men väldigt kraftig tjej på 30 år. Enorma bröst i enbart sportstop.
  • Äldre översminkad dam kring 55 öppnar
  • Äldre dam och ej attraktiv yngre tjej sitter i foajen
  • Bakom en låst dörr till solarium så man måste ringa för att bli insläppt
  • Äldire dam 55 öppnar
  • Äldre dam öppnade.
  • ****** jobbar här. Ojämn lite halbgnällig service service. Men väldigt vacker liten tjej på 25 år, typ 145 lång, råka komma i henne nån gång eftersom kondomen rev. eftersom hon va så himla tight, kul tjej om hon är på bra humör, annars inte.
  • ******** jobbade här tidigare, dyr tjej, men TOTAL KNOCKOUT med enorma sillikonbröst, 25år. Men nu massage av mullig kvinna runt 45, numera generellt gnällig och dålig service.
  • Verksamhet upphört
  • Kistermärke "motverkar sexköp" på dörren. Äldre kvinna runt 60 öppnar.
  • Verksamhet upphört.

vad gör jag för fel ?
fel tid på dygnet ?
Inte den som öppnar som masserar ?
Ska man kanskle ska fråga "är det du som masserar" - gjorde det tidigare, får alltid "ja" som svar så gav sällan någonting. Och det känns nästan alltid som att det bara är EN enda person på plats ändå.

Såhär va det INTE för 5 år sedan. Många va snygga och unga då.
Citera
2024-04-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jd78j

Alltså jag har besökt en hel del ställen i stan den senaste tiden och definitivt inte sett någon över 60. Häromdagen var jag på ett ställe där den som masserade nog var 53-58 typ och det är den äldsta jag stött på. Stamställets tjejer är mellan 47 och 52 (behöver jag säga att jag föredrar vuxna massöser) har de upplyst mig om, vilket jag tror på då jag skulle ha gissat att de alla är minst 5 år yngre då der är väldigt fina i kropparna förr dessa åldrar. Och det vanligaste tycker jag är att de är just mellan 40 och 50. Så hur sjutton har du kunnat hitta inte mindre än 5 st 60+?
Citera
2024-04-21, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Thaimassage idag är inte vad det var för 5 år sedan. Antalet kunder och antalet salonger minskar. Färre tjejer kommer hit eftersom det har blivit svårare att tjäna pengar. De som är fast i Sverige genom man och barn stretar på men blir äldre (och fetare&#128513. Det finns dock fortfarande bra ställen men man måste veta vad man letar efter.
Ja, i Stockholm har ju marknaden församrats helt jämfört med 5-10 år sedan, väldigt få yngre, snygga tjejer nuförtiden, mest tanter + 50, alltså få är ju attraherade och betalar för sexuella tjänster, till dessa tanter, personligen tror jag att marknaden och salongerna i princip kommer vara borta om 5 år.
Citera
2024-04-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Färre tjejer kommer hit eftersom det har blivit svårare att tjäna pengar.

Du måste ha rätt.
Men jag har en kompletterande teori: Konkurrens

"Sugarbabes" är sjukt billiga och erbjuder hela kvällar för samma som en full service med en riktigt snygg tjej.

Om man hittar en Thai-massös som är RIKTIGT snygg så tar hon typ 1500 för FS men även en average tjej som är 30 tar typ 1000-1200, tillkommer 600 för massage. Så låt oss säga 2000, och visst det är en timme massage. Men själva sexet är väl typ en snabbis ? 15-30m ?

För 1500-5000 kan du få en helkväll med en tjej som inte tittar på klockan, men visst - hon vill säkert se bilder först och du kanske måste börja träna för att få napp. Men mitt utbud på Tinder är exceptionellt bra om jag bara kan tänka mig betala lite också.

Samtidigt jagar polisen mest etablerade verksamheter som har inslag av trafficking där tjejer är här olagligt och i en sårbar situation, och visst - den prioriteringen kan jag hålla med om. Och då kanske dom kollar salonger och uppehållstillstånd osv. ? Att jaga gymnasietjejer som byter väskor mot sex är knappast realistiskt, skulle krävas enorma resurser - mycket enklare att titta förbi den nya salongen och ta lägg på massöserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in