Besökte en salong strax söder om tullen. Har fått många lovord av FB-bröder och ska alltid ha allt man kan önska sig på menyn. Ägaren har tydligen suttit inne för koppleri och sen dragit Thailand och salongen drivs av hennes kompisar. Dörren öppnas av den snyggaste och sexigaste thaitjej som jag sett på någon salong. Petite, rätt stora silikonlökar och med ett fräckt leedende frågor hon vad jag önskar. Det berättar jag inte för henne ännu utan nöjer mig med att säga att jag vill ha en timmes massage. Hon ser ut att vara typ 30, men senare ska hon berätta att hon är 45. Helt otroligt. Det sitter en annan rätt snygg brud i soffan, men det hon i kassan som säger att hon ska ta hand om mig. Hon visar mig till ett rum med madrass på golvet och ber mig att ta av mig kläderna och säger att strax är tillbaka. Jag strippar, lägger mig ner och väntar. Strax är hon tillbaka och börjar en rätt mjuk massage med mycket olja. Hon pratar glatt på engelska, fnittrar och verkar rätt flörtig. När hon sitter gränsle över mitt ben känner jag fittan genom den tunna stringtrosan. Jag tänker direkt att här ska vi inte slösa tid på massage utan direkt gå väsentligheterna. Jag för upp en hand mellan hennes ben och trevar under troskanten. Jag känner en len och välansad buske. Hon lyfter hjälpsamt på häcken och jag låter ett finger glida längs öppningen. Hon skrattar glatt och säger att jag verkar ha bråttom. Jo, skrattar jag och säger att jag vill knulla henne. Det går bra säger hon och vi kommer snabbt överens om ett pris för FS. Hon drar klänningen över huvudet och glider snabbt ur den svarta stringtrosan. Lägger sig ner bredvid mig och kramar mig försiktigt. En hand glider ner och kramar min pung. Kuken är stenhård och har varit så sedan jag såg henne i kassan. Hon runkar mig försiktigt och frågar hur jag vill ha det. Jag säger att jag vill att hon börjar med att suga mig. Hon plockar fram en kondom, trär på den och suger mig med långa tag. Hon skrattar och säger att jag har en rejäl hotdog. Efter ett tag säger hon att hon vill rida mig. Hon börjar i långsamt tempo men ökar successivt takten. " I come soon, fuck me hard" säger hon och stönar allt högre. Kort därefter skriker hon ut sin orgasm. Jag är fortfarande inte redo och vrider runt henne så att vi ligger sked. Jag pumpar henne djupt och hon har en grymt tight fitta som verkligen kramar mitt ollon. Jag kan inte hålla tillbaka särskilt länge och fyller kondisen djupt inne i henne. Vi ligger stilla och kramar varandra länge innan hon frågar om jag vill ha lite massage innan duschen. Jag avböjer, duschar snabbt och lämnar salongen med en kram och kindpuss. Förmodligen det bästa salongsknullet jag haft.