Alltså, ett varningens finger om ni funderar på att använda er av nån typ av fördröjningsmedel som gör att man inte kommer lika fort

jag har nyss köpt en en liten tub och där effekten sitter i länge men som inte domnar av kuken (du har fortfarande känsel) bara man följer doseringsråd. Jag tog två droppar istället för en och smörjde in ollonet... big mistake
Hade idag bokat tid 1h via sms på ett ställe söder om söder som jag inte varit på förut. En ren chansning, brukar aldrig vara söder om söder, men salongen har fått bra betyg och nån här skrev att söder i regel brukar leverera bättre än Västerort där jag håller till. Näckar och klär av mig, en mer sensuell massage inleds., Inte mig emot idag faktiskt. Massören ser helt okej ut, runt 30 år kanske! Vid vändning är det väldigt mycket tidsåtgång och fokus på ben och lår, jämfört med när jag låg på mage. Säkert en kvart.
Frågan om extra kommer, frågar om utbudet, allt finns. FS för 1000, BTB för 800. Hade bestämt mig för en BTB redan innan jag kom dit, men betonade att jag ville ha hennes nakna kropp ålandes mot mig och inte något naket HJ som vissa massörer ger när man ber om BTB.
Hon näckar, ett par fina sillisar och en schysst kropp blottas för mig. Jag lägger mig på mage och hon börjar åla sig på min rygg. Förjävla go känsla med hennes bröst och mus gnidandes på mig, älskar det! Greppar tag om hennes röv och vi hamnar i synk när vi gnider våra kroppar mot varandra, är fortfarande på mage. Hon andas tungt och biter mig i örat.
Vänder sedan på rygg och jag får full tillgång till hennes kropp, verkligen himmelriket. Vi gnider och tar på varandra överallt, hon tar kuken mellan sina bröst, sen kuken vidare förbi musen så hon kan gnida den mellan sina skinkor. Håller på såhär ett tag, tar mig friheten att ta på henne överallt och det verkar uppskattas. Tunga andningstag i mitt öra.
Helt tappat tidsuppfattningen, men vi försöker nu runda av och hon börjar dränka kuken i olja och börjar runka av mig. Hon kan sina grejer, ett finger upp i analen också så kan man bocka av det!
Nu börjar jag ju märka att jag inte kan komma... det här medlet jag köpt är för bra. Det är riktigt skönt men det går bara inte komma. Fan vad hon fick jobba

hon förstod ingenting. Jag försökte till och med själv ett tag, men kände att lillprinsen är för öm, helt sönderkörd...
Klockan visade 75 minuter och det blev inget avslut

bad om ursäkt till henne och vi skrattade bort det.
Nästa gång då jävlar sa vi haha