2020-11-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Och du tror att det bara är du som får köra utan kondom? Utan att veta så har säkert 1-3 varit inne samma ställe som du varje dag med och utan kondom. De ser det som ett jobb... Tänk på det. Skulle testa mig om jag var du...
Hur jävla frestande det är skulle jag aldrig stoppa in kuken utan kondom
Citera
2020-11-19, 19:51
Medlem
Mycket bra, hoppet finns!
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Efter att sedan 20 år tillbaka i tiden ha varit runt på thaihak runt hela Stockholm har jag sedan ett par månader hittat 2 ställen där jag får sex utan kondom och får spruta både i fittan och i munnen. Så härligt att få ligga och mysa och utan avbrott bara nosa lite med ollonet mellan blygdläpparna och känna hur den blir blöt och sedan glida lite försiktigt in. Dessa två tjejer på två olika ställen är också väldigt vackra och unga. Fasta kroppar och doftar gott. Den ena är lite rund men absolut inte tjock och har stora äkta tuttar. Gissar att hon är runt 25-30. Den andra är super fit. Har sillisar som är helt ok och en så så så fast liten putrumpa (ovanligt bland thaitjejer) och liten söt mus med vackert rosa inre hud. Det som är ännu mer unikt är att jag endast betalar 1000 kr för det roliga. Senast jag satt på den smala så sprutade jag i henne i doggystyle och lät henne stå kvar på alla fyra tills min sperma sakta sipprade ut och droppade ner på handduken samtidigt som jag smekte hennes ljusbruna lena fasta rumpa. Jag har tidigare fått avsugningar utan kondom men det dessa tjejer erbjuder är inte lätt att hitta.
Citera
2020-11-19, 23:26
Medlem
Petermadsens avatar
Valde att satsa på en garanterat "seriös" thaimassage där syftet var att få just bra massage på muskler och inte organ. Ville även lyxa till och ta två timmar. Googlade runt och hittade ett seriöst ställe på Kungsholmen. Jag insåg direkt när jag kom in att detta verkligen är ett seriöst ställe. Sådant kan känner jag direkt även om jag inte är bekant med seriösa ställen. Blev tillfrågad, efter att ha kommit ner för trappan. Om jag ville bli masserad av en man eller en kvinna. Kvinna svarade jag och fram kommer det en thaitjej med mycket manligt utseende. Kortklippt hår, smal och med tatueringar. Hon log och var ganska söt men jag gissade på att hon tyckte om kvinnor. Stället var enormt. Lång korridor och sedan korridor åt höger och vänster om jag minns rätt. Massor av massagerum. Här fanns det inga madrasser på golvet och inte en enda flätad korg med toalettrulle i. Bra då är man säker på att det inte km,er någon fråga om. "Massas her".Jag hade rätt och massagen på insidan av låren var sju mil ifrån pungen. Kändes konstigt, när man är van att fingrarna ska snudda vid både pung och snopp. Två timmar proffsig massage där hon tog i så hårt att jag hade träningsverk intre dagar efter behandlingen. Priset var också seriöst. Alltså liiiiite mer än 350-400kr. Jag fick pröjsa 1200kr för 2 timmar. Det var det värt. Tur att hon var lite grabbig i utseendet. Tänk om jag hade fått något sexigt indessa tvåmtimmar seriös massage! Då hade jag varit tvungen att blunda i två timmar. När man inser att man verkligen har hittat en seriöst thaimassageställe så blir jag nu lite sugen på att återvända dit och försöka hitta någon vacker tjej. Jag skulle vilja testa att erbjuda lite hundralappar efter vändning och spela lite blyg och oerfaren och sätta pekfingret mot munnen/ dra igen dragkedjan till munnen och sedan peka på henne och peka på mig för att visa att detta är och kommer bli vår hemlighet. Jag har kört den metoden för många många många år sedan, då det inte var så vanligt förekommande med den service som vi i dag nästan har svårt att inte stöta på i thaimassagejungeln. Detta skulle alltså vara för att invagga henne i trygghet att det verkligen är mellan oss som en hemlis. Det skulle var lite som att ta en oskuld att övertala en seriös massagetjej att smeka upp kuken med olja och göra ett ljuvligt jobb. Detta skulle tända mig faktiskt. Jag vet att jag faktiskt fick nobben ganska ofta i början på 2000-talet. Det var lite ler sport på den tiden och det pirrade i magen varje gång man gick i på ett nytt ställe. En annan sak som var vanligt på den tiden var att det var ovanligt med väggar och dörr. Det var oftast en gardinstång med ett draperi och ibland kinde man höra runkljud hos grannen, viskningar och sedan killens stön när han sprutade och följt av ett fnittrar av tjejen. Jag älskade detta och tyckte även om att själv låta det låta lite extra. Jag hällde ofta på jätte mycket extra olja på kuken nör hon runkade mig. Allt för att det klaffsiga ljudet skulle höras i till grannen. En gång låg det en kvinna i båset bredvid och då var det extra kul. Många gånger satt massösen sin na hand mot min mun för att dämpa mitt kanske lite överdrivna orgasmstön. Saknar den tiden jättemycket. Ja jag är samtidigt väldigt glad att utbudet har ökat samt att utbudet gått från runk till i vissa fall avsugningar med minsprut samt knull utan kondom med tömning inne i den lilla thaitjejens trånga fitta. Så nu är jag lite uttråkad och vill känna av spänningen och pirret från förr. Ja det blir helt enkelt att försöka spåra upp några seriösa ställen och hitta någon blyg flicka.
Citera
2020-11-20, 13:57
Medlem
Citat:
Valde att satsa på en garanterat "seriös" thaimassage där syftet var att få just bra massage på muskler och inte organ. Ville även lyxa till och ta två timmar. Googlade runt och hittade ett seriöst ställe på Kungsholmen. Jag insåg direkt när jag kom in att detta verkligen är ett seriöst ställe. Sådant kan känner jag direkt även om jag inte är bekant med seriösa ställen. Blev tillfrågad, efter att ha kommit ner för trappan. Om jag ville bli masserad av en man eller en kvinna. Kvinna svarade jag och fram kommer det en thaitjej med mycket manligt utseende. Kortklippt hår, smal och med tatueringar. Hon log och var ganska söt men jag gissade på att hon tyckte om kvinnor. Stället var enormt. Lång korridor och sedan korridor åt höger och vänster om jag minns rätt. Massor av massagerum. Här fanns det inga madrasser på golvet och inte en enda flätad korg med toalettrulle i. Bra då är man säker på att det inte km,er någon fråga om. "Massas her".Jag hade rätt och massagen på insidan av låren var sju mil ifrån pungen. Kändes konstigt, när man är van att fingrarna ska snudda vid både pung och snopp. Två timmar proffsig massage där hon tog i så hårt att jag hade träningsverk intre dagar efter behandlingen. Priset var också seriöst. Alltså liiiiite mer än 350-400kr. Jag fick pröjsa 1200kr för 2 timmar. Det var det värt. Tur att hon var lite grabbig i utseendet. Tänk om jag hade fått något sexigt indessa tvåmtimmar seriös massage! Då hade jag varit tvungen att blunda i två timmar. När man inser att man verkligen har hittat en seriöst thaimassageställe så blir jag nu lite sugen på att återvända dit och försöka hitta någon vacker tjej. Jag skulle vilja testa att erbjuda lite hundralappar efter vändning och spela lite blyg och oerfaren och sätta pekfingret mot munnen/ dra igen dragkedjan till munnen och sedan peka på henne och peka på mig för att visa att detta är och kommer bli vår hemlighet. Jag har kört den metoden för många många många år sedan, då det inte var så vanligt förekommande med den service som vi i dag nästan har svårt att inte stöta på i thaimassagejungeln. Detta skulle alltså vara för att invagga henne i trygghet att det verkligen är mellan oss som en hemlis. Det skulle var lite som att ta en oskuld att övertala en seriös massagetjej att smeka upp kuken med olja och göra ett ljuvligt jobb. Detta skulle tända mig faktiskt. Jag vet att jag faktiskt fick nobben ganska ofta i början på 2000-talet. Det var lite ler sport på den tiden och det pirrade i magen varje gång man gick i på ett nytt ställe. En annan sak som var vanligt på den tiden var att det var ovanligt med väggar och dörr. Det var oftast en gardinstång med ett draperi och ibland kinde man höra runkljud hos grannen, viskningar och sedan killens stön när han sprutade och följt av ett fnittrar av tjejen. Jag älskade detta och tyckte även om att själv låta det låta lite extra. Jag hällde ofta på jätte mycket extra olja på kuken nör hon runkade mig. Allt för att det klaffsiga ljudet skulle höras i till grannen. En gång låg det en kvinna i båset bredvid och då var det extra kul. Många gånger satt massösen sin na hand mot min mun för att dämpa mitt kanske lite överdrivna orgasmstön. Saknar den tiden jättemycket. Ja jag är samtidigt väldigt glad att utbudet har ökat samt att utbudet gått från runk till i vissa fall avsugningar med minsprut samt knull utan kondom med tömning inne i den lilla thaitjejens trånga fitta. Så nu är jag lite uttråkad och vill känna av spänningen och pirret från förr. Ja det blir helt enkelt att försöka spåra upp några seriösa ställen och hitta någon blyg flicka.

Fina recensioner man blir sugen på att leta reda på dessa guldkorn! Har själv några egna upplevelser som jag inte hunnit skriva in här än men dem är på G!
Citera
2020-11-20, 14:01
Medlem
Citat:

De svenska tjejerna gör allt det du beskriver och mycket mer 10 gg bättre och gissa vad.... det är gratis. Hallelujha
Citera
2020-11-21, 08:21
Medlem
swedsters avatar
Håller med om att det är extra spännande att knulla i en salong där det inte är tillåtet enligt ägarinnan...

Träffade en thaitjej stadigt ungefär 6 månader innan hon åkte tillbaka och vi knullade alltid i salongen,de två bästa gångerna var bakom ett skynke med en korridor intill där ägarinnan hela tiden passerade medan jag knullade henne bakifrån och lade satsen över ryggen upp emot axlarna.

Den andra minnesvärda omgången var bakom skynke i samma rum som kassa/entre med de lediga tjejerna i en soffa 3 meter bort och med hennes ben över axlarna lade jag satsen i henne denna gången,hennes visa tog slut och sedan kom corona så jag vet inte om hon kommer tillbaka men fina minnen blev det iallafall
Citera
2020-11-21, 11:46
Medlem
Den bästa massagen jag fått var på Centralbadet av en snubbe. Hela kroppen fick en genomgång och det var som alla rörelser var planerade. Att sen få gå ner och basta gjorde det besöket komplett. Och här var det helt befriat från extra service.

Kontrasten är stor till ett ställe där man efter 5 min oljekladd får erbjudande av allt extra. Stod ut i en kvart, mitt nekande till extra resulterade i en ännu sämre massage.

Trotts tappra försök med ny massös knallade jag därifrån.
Citera
2020-11-22, 09:53
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
De svenska tjejerna gör allt det du beskriver och mycket mer 10 gg bättre och gissa vad.... det är gratis. Hallelujha
Jag tror dej inte förrän du nämner vilken salong dom jobbar på.
Citera
2020-11-24, 22:05
Medlem
Alltså, ett varningens finger om ni funderar på att använda er av nån typ av fördröjningsmedel som gör att man inte kommer lika fort jag har nyss köpt en en liten tub och där effekten sitter i länge men som inte domnar av kuken (du har fortfarande känsel) bara man följer doseringsråd. Jag tog två droppar istället för en och smörjde in ollonet... big mistake

Hade idag bokat tid 1h via sms på ett ställe söder om söder som jag inte varit på förut. En ren chansning, brukar aldrig vara söder om söder, men salongen har fått bra betyg och nån här skrev att söder i regel brukar leverera bättre än Västerort där jag håller till. Näckar och klär av mig, en mer sensuell massage inleds., Inte mig emot idag faktiskt. Massören ser helt okej ut, runt 30 år kanske! Vid vändning är det väldigt mycket tidsåtgång och fokus på ben och lår, jämfört med när jag låg på mage. Säkert en kvart.

Frågan om extra kommer, frågar om utbudet, allt finns. FS för 1000, BTB för 800. Hade bestämt mig för en BTB redan innan jag kom dit, men betonade att jag ville ha hennes nakna kropp ålandes mot mig och inte något naket HJ som vissa massörer ger när man ber om BTB.
Hon näckar, ett par fina sillisar och en schysst kropp blottas för mig. Jag lägger mig på mage och hon börjar åla sig på min rygg. Förjävla go känsla med hennes bröst och mus gnidandes på mig, älskar det! Greppar tag om hennes röv och vi hamnar i synk när vi gnider våra kroppar mot varandra, är fortfarande på mage. Hon andas tungt och biter mig i örat.
Vänder sedan på rygg och jag får full tillgång till hennes kropp, verkligen himmelriket. Vi gnider och tar på varandra överallt, hon tar kuken mellan sina bröst, sen kuken vidare förbi musen så hon kan gnida den mellan sina skinkor. Håller på såhär ett tag, tar mig friheten att ta på henne överallt och det verkar uppskattas. Tunga andningstag i mitt öra.
Helt tappat tidsuppfattningen, men vi försöker nu runda av och hon börjar dränka kuken i olja och börjar runka av mig. Hon kan sina grejer, ett finger upp i analen också så kan man bocka av det!

Nu börjar jag ju märka att jag inte kan komma... det här medlet jag köpt är för bra. Det är riktigt skönt men det går bara inte komma. Fan vad hon fick jobba hon förstod ingenting. Jag försökte till och med själv ett tag, men kände att lillprinsen är för öm, helt sönderkörd...
Klockan visade 75 minuter och det blev inget avslut bad om ursäkt till henne och vi skrattade bort det.

Nästa gång då jävlar sa vi haha
Citera
2020-11-25, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen
Alltså, ett varningens finger om ni funderar på att använda er av nån typ av fördröjningsmedel som gör att man inte kommer lika fort jag har nyss köpt en en liten tub och där effekten sitter i länge men som inte domnar av kuken (du har fortfarande känsel) bara man följer doseringsråd. Jag tog två droppar istället för en och smörjde in ollonet... big mistake

Det medlet skulle jag vilja testa, har du ett namn på det?
Citera
2020-11-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffyduck
Det medlet skulle jag vilja testa, har du ett namn på det?
Absolut
https://www.sinful.se/bathmate-control-delay-kram-7-ml

Som sagt, detta funkar väldigt bra, så va försiktig.
Tyckte synd om henne som inte fick till det haha, men satan vad hon försökte. Kul på ett sätt att hon fick jobba, tråkigt för min del som inte fick komma till...
Citera
2020-11-25, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen
Absolut
https://www.sinful.se/bathmate-control-delay-kram-7-ml

Som sagt, detta funkar väldigt bra, så va försiktig.
Tyckte synd om henne som inte fick till det haha, men satan vad hon försökte. Kul på ett sätt att hon fick jobba, tråkigt för min del som inte fick komma till...
Finns motsatt produkt? Pga nedsatt känsel har jag det motsatta problemet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in