2024-04-18, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Alla bokslut hamnar där.
Man är inte lite dum i huvudet om man då tror att den finns här

Nej, Föreningen Dumpens "bokslut" hamnar inte där. Vad fan yrar du om?
Citera
2024-04-18, 22:13
Medlem
Finner att Dumpen har tappat sin dragningskraft. Det bara samma lilka hela tiden. Gäsp.
Citera
2024-04-18, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Så de ska tjäna mer än polis, som fångar de verkliga bovarna. Dynamitharry.

Det kanske är så att poliserna tjänar för lite?
Citera
2024-04-18, 22:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wippet
Det kanske är så att poliserna tjänar för lite?
Din logik, vad polisen än tjänar, så är det för lite. Eftersom du inte vet vad Dumpen tjänar.
Citera
2024-04-18, 22:58
Medlem
Dumpen får nästan inga kommentarer på hemsidan längre. Gäddtråden på Flashback dör ut och Telegramgruppen som skulle ganska om gäddor, handlar mest om annat. Är det början på slutet vi ser?
Citera
2024-04-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Kolla på allabolag. se

Aha! Tackar!
Citera
2024-04-18, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Dumpen får nästan inga kommentarer på hemsidan längre. Gäddtråden på Flashback dör ut och Telegramgruppen som skulle ganska om gäddor, handlar mest om annat. Är det början på slutet vi ser?

Förhoppningsvis! Konceptet är inte förenat med svensk rättsäkerhet. (Och ja, de barn som blir utsatta, deras rättsäkerhet är heller ej tillfredsställande).
Citera
2024-04-18, 23:08
Medlem
Vad anser alla som hyllar Dumpen om att de hänger ut en individ som sedan döms till rättspsykiatrisk vård?
Citera
2024-04-18, 23:12
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Ja, det här känns rätt dött nu.
Väntar bara på crescendot nu, finalen där dumpen brinner till grunden genom en skandal.
Jag vet att ni har det i er Sara och Patrik, gå ut med en SMÄLL! Gör något riktigt dumt nu...jag vet att ni är naturtalanger på dumheter.

Det känns väl knappt inte som det kan sluta på något annat sätt?
Vore ovärdigt att bara tyna bort och bli bortglömda iallafall...Ta lite tjack nu Sara och Patrik och sätt edra galnaste ideér till verket så kan vi gå vidare sedan.
Citera
2024-04-18, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Din logik, vad polisen än tjänar, så är det för lite. Eftersom du inte vet vad Dumpen tjänar.

Nej, och jag kunde inte bry mig mindre än om vad Dumpen tjänar, det är irrelevent för mig, så länge dom fortsätter med sitt arbete.
Däremot finns det ett problem med polisernas lönebild......tycker jag, den är för låg.
Men att ställa två verksamheter mot varandra på det sättet, som finansieras på helt olika sätt - det blir bara en riktigt konstig jämförelse tycker jag.
Citera
2024-04-19, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Vad anser alla som hyllar Dumpen om att de hänger ut en individ som sedan döms till rättspsykiatrisk vård?
Vad är det som du inte förstår?
Alla som är farliga för barn ska synliggöras och varnas för.
Citera
2024-04-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe

Mest att det är tragiskt att inget annat system har kunnat fånga upp den personen tidigare.
Men förhoppningsvis bättre sent än aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in