Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
- Så Jullan anmäler inte, men gör glatt en video där hon "förhör" barnet och sen delar gladeligen med sig den direkt till Anjo. Hon är lika skyldig till allt som resten med allt hon delat med sig av. En mediakåt pajas.
- Vem kallar du lejonhona? Finns ingen lejonhona bland dessa.
Du som är väldigt insyltad i cirkusen och hoppade in i tråden nyligen med inlägg

Varför fick kräftan ut med att barnet blivit misshandlat och att han var vittne till det?
Mmm… min personliga åsikt är att Julia är både lättlurad och lätt att styra åt precis vilket håll man vill, det har kanske synts i videos också.
Men det är Joakim som från dag 1 har styr drevet, han drog in Anjo redan den 30:e sedan läckte han till Cluee för att han skulle kunna beskyllas för att vara den som såg till att det kom ut. Anjo kom ju med ursäkten ”det är redan ute, så nu måste jag ta upp det.”
OM hon nu inte trodde att något hade skett (vilket jag faktiskt tror, eftersom inget hade anmälts), så blev hon pressad till att hitta på historien, säkert att ta med Lillen också för Joakim har inga gränser och VET att han kommer kunna använda det mot henne, som nu, både faktumet att hon ljög och faktumet att hon låt Lillen ”vittna” på youtube. Det är uträknat.
”Lejonhona” på så sätt att hon kanske försökte skydda familjen. Utifrån den den bilden av verkligheten som hon tyvärr trodde på. Men jag är övertygad om att historien är något dom tillsammans kokade ihop precis som Jockes påstående om att han hade bevittnat en misshandel.
Hade vart kul om Julia var buggad när hon pratar med Anjo eller Jocke.
Nu hoppas jag att både Julia och Chrippa ha brutit sig loss, då får vi höra en och annan sanningen.
Det är Jocke som har pressat honom till det. Jocke har i många år använt samma strategi. Är det inte konstigt att det är samma 2-3 vänner som ställer upp och ”vittnar” åt Jocke varje gång han behöver någon som vittne i ett drev.
Det värmer i hjärtat att han äntligen gör slag i saken och anmäler brotten. Vi har nog flera åtal att vänta, för bevisen är solklara.