2024-04-12, 08:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jocke, Anjo och Rask försöker släta över dramat med lägenheten, påstår att det inte är relevant längre. Det är löjligt och behöver inte pratas om mer...

Självklart får Jocke, Anjo och Rask medhåll från nya atjärnskott på himlen, som jagar följare, fame and fortune...

Skulle vilja se hur Jocke, Anjo eller Rask skulle hanterat situationerna som Chrippa utsätts för i skrivande stund...
Dom grinar illa när någon retsamt säger att deras kvinnor ser ut som mattanter...att dom är avundsjuka på vad dom inte kan få.
Men dom själva får kasta ur sig skit och vidriga åsikter och rena lögner om andras kvinnor?

Och den klassiska repliken mellan Churchill och den konservativa parlamentsledamoten Nancy Astor:

NA: ”Om jag vore din hustru skulle jag lägga gift i ditt kaffe.”

WSC: ”Om jag vore din man skulle jag dricka det.”

Wannabees som hoppar på tåget
Där har du en poäng, skulle Jocke bli utsatt för ett drev likt de utsatte Linnea för skulle det bli miljoner gråt videos, och kanske t.o.m ett självmordsförsök.
Anjo och rask skulle köra dubbla xxxl offerkoftor i syfte att få folk att tycka synd om dem.
Dem tål ju inte ens att få vanlig kritik.
Men dem har inga problem att utsätta andra för hat, hot, drev, trakasserier, mobbning, osv.

Några av kanalerna du nämnde tycker jag dock är vettiga. Dem kommer med saklig kritik, vilket även chrippa måste tåla.
Citera
2024-04-12, 08:40
Medlem
"Leaderboard" - "laddebård"...!

Riktigt skabbig tävling han startat: "omsätt så mycket ni kan under en månad och tävla om att få tillbaka lite grand av era förluster". Jag kom och tänka på bumfights: nån betalar och filmar några uteliggare att slåss med varandra.

Det måste vara kul för riktiga streamers att associeras med sån här skräp.
Citera
2024-04-12, 09:32
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Om du tittar på videon och samtalet så säger kvinnan datum för klagomål och det finns dokumenterat vilka som bodde i lägenheten vid dessa perioder.

Nu är det som det är men någon större sopa än Jocke och Anjo är inte Chrippa. De kan dela på samma illasmakande soppa tillsammans.

Nja det vet jag inte. Jag lyssnade när han ringde och prata med hyresvärden och då frågade han vilka klagomål det gällde. Och det var enbart den lgh det gällde inget annat.
Citera
2024-04-12, 09:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nja det vet jag inte. Jag lyssnade när han ringde och prata med hyresvärden och då frågade han vilka klagomål det gällde. Och det var enbart den lgh det gällde inget annat.
Lägenheten det handlar om är den som är i samma hus som jocke hyr lägenhet. Den lägenheten som Jocke fixade åt chrippa.

Datumen dem räknar upp som dem fått klagomål har 1-2 varit när Chrippa och Julia bodde där tillsammans, resten när Julia bodde där ensam, och 1 gång när Anjo och Jocke kom dit och orsakade kaos.

När Chrippa är ensam eller chrippa + linnea i lägenheten verkar dem inte fått klagomål.
Citera
2024-04-12, 09:51
Medlem
"Jag har fått skabb - ska vi klia varann?" - ny låt av Skabbe ft. Skabbelina (2024-04-11).

Snart på Spotify?
https://pixeldrain.com/u/93gVRDq9
Citera
2024-04-12, 09:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
"Jag har fått skabb - ska vi klia varann?" - ny låt av Skabbe ft. Skabbelina (2024-04-11).

Snart på Spotify?
https://pixeldrain.com/u/93gVRDq9
Någon skriver något elakt om Jocke = gråt video.
Någon skriver något elakt om Anjo = uthägning
Någon skriver något elakt om Chrippa = chrippa gör en låt av det.

Chrippa må bete sig illa och vara korkad, men det där med låten var fan kul 😂
Citera
2024-04-12, 10:08
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Lägenheten det handlar om är den som är i samma hus som jocke hyr lägenhet. Den lägenheten som Jocke fixade åt chrippa.

Datumen dem räknar upp som dem fått klagomål har 1-2 varit när Chrippa och Julia bodde där tillsammans, resten när Julia bodde där ensam, och 1 gång när Anjo och Jocke kom dit och orsakade kaos.

När Chrippa är ensam eller chrippa + linnea i lägenheten verkar dem inte fått klagomål.

Ja det är ju det jag säger - den lgh det bodde i som Jocke fixa!

Jag lyssna åter igen och tittade på videon. Det har inkommit runt
9 störningar och dom flesta i februari där han bodde i lgh med L! Inte 2 som du påstår vart fan har du fått det ifrån?

Han har ju fan suttit och gapat och skrikit på kvällarna med sitt jävla twitch spelande som den efterblivna apan han är.

Dessutom valde en hyresgäst flytta pga av att han störde så mycket!

Sen spelar det NOLL roll vem fan han bott där med det är HAN som orsakat allting precis som allt annat som gått åt helvete i hans liv.
Citera
2024-04-12, 10:21
Avslutad
Citat:
Ja det är ju det jag säger - den lgh det bodde i som Jocke fixa!

Jag lyssna åter igen och tittade på videon. Det har inkommit runt
9 störningar och dom flesta i februari där han bodde i lgh med L! Inte 2 som du påstår vart fan har du fått det ifrån?

Han har ju fan suttit och gapat och skrikit på kvällarna med sitt jävla twitch spelande som den efterblivna apan han är.

Sen spelar det NOLL roll vem fan han bott där med det är HAN som orsakat allting precis som allt annat som gått åt helvete i hans liv.
Du ljuger och dessutom ljuger du väldigt dåligt.
Jag har lyssnat på och kollat igenom inblandades sociala medier och det går inte att INTE se vilka som orsakat störningarna...

JULIA PUHAKKA, ANJO BJÖRLUND, LISEN BJÖRLUND, JONNA LUNDELL OCH JOCKE LUNDELL

För den som kan göra flera saker samtidigt så är det inte särskilt tidskrävande att kontrollera och lägga ihop ett och ett, det är endast pga JOCKE JOCKIBOI LUNDELL

Hur vågar jag påstå det?

Ja, säg det, den största mytomanen som inte gör någonting för någon annan än sig själv.

Han ger bort saker och betalar för andra, framför kameran, sen kräver han tillbaka sina gåvor och kräver återbetalning för sina utgifter...

🤡💩👹
Citera
2024-04-12, 10:28
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du ljuger och dessutom ljuger du väldigt dåligt.
Jag har lyssnat på och kollat igenom inblandades sociala medier och det går inte att INTE se vilka som orsakat störningarna...

JULIA PUHAKKA, ANJO BJÖRLUND, LISEN BJÖRLUND, JONNA LUNDELL OCH JOCKE LUNDELL

För den som kan göra flera saker samtidigt så är det inte särskilt tidskrävande att kontrollera och lägga ihop ett och ett, det är endast pga JOCKE JOCKIBOI LUNDELL

Hur vågar jag påstå det?

Ja, säg det, den största mytomanen som inte gör någonting för någon annan än sig själv.

Han ger bort saker och betalar för andra, framför kameran, sen kräver han tillbaka sina gåvor och kräver återbetalning för sina utgifter...

🤡💩👹

Åh herregud. Fyfan va slut i skallen du är. Jag pratar om videon som luffaren själv laddade upp. Du missade den biten när han ringer hyresvärden då?

Idiot.
Citera
2024-04-12, 10:33
Avslutad
Citat:
Åh herregud. Fyfan va slut i skallen du är. Jag pratar om videon som luffaren själv laddade upp. Du missade den biten?

Idiot.
Precis den videon, där datum för störningsanmälningarna inkom.
Som av en händelse infaller dom de datum som tidigare beskrivits utförligt, när förtalsligan agerat och orerat samt skitat ner Chrippas hem, namn och kärlek, på bekostnad av hans hela liv
Ändå fortsätter Chrippa kämpa för det han tror på, varför får inte Chrippa leva sitt liv?

https://youtu.be/w6EY8NFedg4?si=KbTC1h76Slx7lJ8k

Riktigt vidriga rövslickare, Anjo och Jockes fanbas

Lyssna vid 1 timme in, då Loa går loss mot Linnea, vad Loa inte orkat ta reda på är att det är Chrippa som skriver från Linneas telefon, eftersom hans egen telefon beslagstogs av polisen....

Ej heller har någon av dessa stjärnor någon insikt i vad och hur Jocke agerat genom åren.

Dessutom kränker och uttalar sig Ali vidrigt om Loa och alla kvinnor, men alla fattar att det är på skämt, eftersom han är komiker...

Well, hur ska alla förstå det, när ingen förstår att Chrippa o Linnea driver när dom säger att hon väntar trillingar...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-12 kl. 11:02.
Citera
2024-04-12, 10:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej fel!

Jag lyssna åter igen och tittade på videon. Det har inkommit störningar
Datum 1-2-3-4-5-6-7-8-9 och dom flesta i februari där han bodde i lgh med L!

Vart har du fått dem datumen ifrån?
Inte ifrån Chrippas samtal med hyresvärden iallafall.
För i det samtalet säger dem att dem fått anmälan om störning
31/1 2 anmälningar
1/2
4/2
7/2

Julia bodde där med Chrippa tills 4/2 (troligen när Chrippa kastade ut henne som det blev kaos och därför anmäla 4/2)
Linnea kom till Chrippa 6/2. Den dagen som Jocke och Anjo olagligt tog sig in i lägenheten och filmade Linnea.

Jag säger inte att chrippa inte stör, man hör ju hur han låter i sina videos och på Twitch. Men dem dagar dem har fått in anmälningar har majoriteten varit kopplade till Julia. Eftersom Julia och Chrippa helt enkelt inte funkar ihop, men trots det tvingades dem ihop.
Senast redigerad av Dopy 2024-04-12 kl. 10:43.
Citera
2024-04-12, 10:56
Medlem
Skumt svar av Söderstaden i Norrköping?

- Ja om det står två personer på hyreskontraktet så kan person 1 ringa till oss och då byter vi nycklar.

- Och om person 2 som står på hyreskontraktet ringer 2 timmar senare och vill att vi byter nyckar då gör det också.

- Denna loop av nyckelbyten kan pågå hur länge som helst

Borde inte Söderstaden lägga till: för varje nyckelbyte kostar det 2000kr i administrationsavgift. Om det inte självklart är en situation som vi ser kräver ett nyckelbyte?

Har Söderstaden en person som sitter på heltid och byter nyckar till alla sina kunder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in