Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Men hon har kastat barnet i backen och gett sig på honom så att till och en gång fick ont i håret.
Så det har hänt men det är ett påhitt.
Nej, han säger ju att Linnea inte har skadad lilla C.
(<- denna mening är ironiskt för er som inte fattar, läs resten av inlägget)
Det är ju det som är problemet, Chrippa säger först en sak, sen säger han en annan sak.
Och folk väljer att tro på han när han säger det som passar deras agenda, och påstår att han ljuger när han säger saker som inte passar deras agenda.
Dem som hatar Linnea väljer att tro att chrippa talar sanning när han säger elaka saker om Linnea, när han säger snälla saker ljuger han.
Dem som gillar Linnea väljer att tro att Chrippa talar sanning när han säger snälla saker om Linnea, men när han säger elaka saker ljuger han.
Folk är extremt selektiva, och vill bara höra det som stödjer deras åsikt och agenda.
Jag tror han ljuger om allt tills motsatsen är bevisad. Desamma gäller Anjo, Jocke och Julia. Alla har ljugit så extremt mycket, och det är bevisat att dem ljugit.
Och eftersom utredningen om barnmisshandel lades ner tror jag att Linnea inte misshandlat lilla C.
Tillägg:
detta inlägg svarar på dina frågor
Citat:
Ursprungligen postat av
Giftgroda
Han har även sagt att hon har slagit honom och Chloe både i text och inspelade samtal och videos sin egna kanal samt på övriga sociala medier.
Så vart vill du komma?
Du tror på kräftan
Vi andra tror på de bevisen som finns.
Bevisen försvinner inte bara för att han ändrar sig.
Och nej, jag tänker inte ta fram bevisen åt dig, vet du att han har sagt ditt så vet du att han har sagt datt