Citat:
Ursprungligen postat av
ChiLLon
Du missar helt varfr 2021-2024 exkluderades. Sen vad pratar du om att META inte funnits s lnge? Du vet vl att META r facebook?
Inte fr att det spelar roll, fr det var inte procenten som var pongen, men jag tog 2012-01-01 till 2021-01-01. Men som sagt, du missade hela pongen.
Precis det jag pratat om. g stora bolag nr det r turbulent p marknaden. Jag hade sagt grattis du brjar fatta, men inser att det var ett sammantrffande och att ditt ml var att vara ett troll.
Men men, jag gjorde ett tappert frsk. Jag borde sannolikt ha gett upp fr lnge sedan. Kp Technology A. Bsta fonden ngonsin. Fullt s medvetsls.
Nej missade inte pongen, du driver en agenda och frsker visa att Teknik A r bttre n Technology A.
Du gr det genom ppeka att under visa tillfllen som stabil vrldsekonomi, s gr Teknik A PYTTELITE bttre n Technology A.
Dock detta sger inte HUR OFTA det r stabil vrldsekonomi, HUR LNGE stabil vrldsekonomi r heller och det ANTAR att Technology inte kan g like bra eller bttre n Teknik A bara fr det blivit stabil vrldsekonomi.
Sen sger du inte ens vad som rknas som stabil vrldsekonomi heller, s d kan folk tyda det p sina subjektiva stt...
Frst sger du "Till exempel 2012-2021." vilket logiskt fr en tnka ifrn brjan av 2012 till slutet av 2021.
Men sen sger du helt pltsligt till brjan av 2021 istllet, antagligen fr f bort lite % ifrn Technology A.
Utver det s vet jag inte hur det gr in i din vrldsbild att vi hade en "stabil vrldsekonomi" under r 2020 d Corona hrjade runt vrlden och typ hela jorden hade panik...
Dessutom att Technology A har gtt upp mycket senaste ren kan ocks ha med AI och gra, om det hade kommit tidigare (under 2012-2021) s hade Technology A kanske vxt samma mycket om inte till och med MER eftersom enligt dig var det mer stabil vrldsekonomi.
Grabben du beter dig som du str vid ett buff bord och du kan plocka hur du vill, nr du vill och hur mycket du vill, men grabben tyvrr s r detta riktiga livet och det r inte s det funkar.
Du r ett skmt bara, frsker slingra dig som en sliskig frsljare s finns inget mer att diskutera hr.