2024-04-14, 15:14
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Ja och då är normalläge ca 100 på en dag.
Något är skumt känns det som.
Har nedgraderats efter en tids inaktivitet kanske.
Citera
2024-04-14, 21:55
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Då kanske det blir lättare att välja.

Vem vet, algoritmerna kanske hänger upp sig på din gamla data så att det påverkar din synlighet negativt.

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har nedgraderats efter en tids inaktivitet kanske.

Jag kom faktiskt igång med kontot. Har ca 100 likes nu. Matchade med en kille som tog bort mig. Hur tror ni det kommer sig?
Han var under min liga.
Citera
2024-04-14, 22:17
Medlem
Omöjligt att svara på varför nån valde att ta bort dig.
Citera
2024-04-14, 22:34
Medlem
IgelBollens avatar
Som xtroverto säger, det går bara att spekulera. Men antagligen har han ångrat sig efter andra titt, det är min gissning.
Citera
2024-04-16, 18:54
Medlem
Om jag swipar vänster på en brud, kan hon om hon ser min profil och swipa höger? Om så är fallet, kommer jag se att denna gjort det i "mina likes"?
Citera
2024-04-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinatra10
Om jag swipar vänster på en brud, kan hon om hon ser min profil och swipa höger? Om så är fallet, kommer jag se att denna gjort det i "mina likes"?

Tror hon kan swipa höger om din profil dyker upp, men hon kommer nog inte dyka upp på dina likes om du har swipat vänster på henne innan.
Citera
2024-04-16, 21:27
Medlem
VAD är det med er män och promenader? VARFÖR vill 99% av alla Tinderkillar alltid ta en promenad på första dejten?

Vad hände med romantiska dejter? Ingen är kreativ längre! Jag är så trött på alla Tinderpromenader!
Citera
2024-04-16, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeagardiner
VAD är det med er män och promenader? VARFÖR vill 99% av alla Tinderkillar alltid ta en promenad på första dejten?

Vad hände med romantiska dejter? Ingen är kreativ längre! Jag är så trött på alla Tinderpromenader!
Det där är töntar. Men finns minst lika många töntkvinnor som vill ta en promenad, man ska ses men ändå inte genom att gå bredvid varandra. Blä.
Dejt ska antingen vara hemma eller ute på restaurang/vinställe.
Citera
2024-04-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Jag kom faktiskt igång med kontot. Har ca 100 likes nu. Matchade med en kille som tog bort mig. Hur tror ni det kommer sig?
Han var under min liga.

Hur vet du statusen på din liga, han kanske tyckte du var under hans liga? Jag själv har inte koll på min egen liga.
Citera
2024-04-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeagardiner
En fråga till er killar.
Ni som matchar med en tjej och inte skriver till henne, vilka anledningar brukar ni ha till det?

Har matchat med flera som inte skriver till mig. Samtidigt är det många andra som skriver. Men undrar varför ni som matchar men inte skriver gör så som ni gör?
Av samma anledning som tjejer inte skriver?

Dvs, vadsomhelst.

Men enl min egen utsago om jag tar den där första perioden med "tinder boosten" dvs nyligen aktiverat och säg jag får 20matchningar på första 2 veckorna. Då blir det att om jag inte tar tillfället i akt och matchar med någon ny.. ja då sollar jag ju ut mindre intressanta tjejerna och skriver till dom andra istället.

Har testat ibland o skriver senare till dom men blir så uppenbart att det är low effort. Smid medans det är varmt osv. Problemet med algoritmen alltså.. ju mer matchningar folk får ju mindre benägen blir du ju att interagera. Bakvänt
Citera
2024-04-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Det där är töntar. Men finns minst lika många töntkvinnor som vill ta en promenad, man ska ses men ändå inte genom att gå bredvid varandra. Blä.

Ja, och jag vägrar fler Tinderpromenader! Man får ingen ögonkontakt, det är kyligt och kallt, snålt och okreativt otroligt oromantiskt och inte flörtigt eller minnesvärt heller. Kommer bokstavligen talat vägra promenader. Men det är något ALLA killar på Tinder föreslår, svensk som invandrare, oavsett ålder! Usch !!!!
Citera
2024-04-17, 05:31
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss

Håller fullständigt med. Promenader är totalt värdelöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in