2024-07-25, 23:02
Medlem
går det att filtrera på "har ej barn" på tinder?
Citera
2024-07-25, 23:32
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n7qct34
går det att filtrera på "har ej barn" på tinder?
Ja, om du kör med Tinder guld, du finner filtreringsinställningarna genom att trycka på kugghjulet.
Citera
2024-07-26, 03:32
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Exakt. Det är fullständigt otroligt det som sker nu på Tinder. Om man dessutom inte inleder med "Hej" eller något vanligt utan försöker ta ut svängarna, ja då tar de bort en. Så var det inte förut.

Jävla horor. Det är så tragiskt. Vad ska man göra??

Hororna har fått för mycket luft på tinder pga alla män som agerar hovnarr för prinsessorna i veckor/månader utan att komma tillskott med att träffas.

Netflix eller läsa en bok är samma kvällsnöje som tinder är för horluder att koppla av till, få en massa uppmärksamhet för att sedan sova gott med ett leende på läpparna är deras mål.

Det du kan göra är att bara skriva med de tjejer som inleder konvo. Blir såklart färre konvos men då är iaf sannolikheten större att det finns ett genuint intresse. Redan där har du övertaget eftersom hon inledde konvo med dig.
Citera
2024-07-26, 09:46
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Hororna har fått för mycket luft på tinder pga alla män som agerar hovnarr för prinsessorna i veckor/månader utan att komma tillskott med att träffas.

Netflix eller läsa en bok är samma kvällsnöje som tinder är för horluder att koppla av till, få en massa uppmärksamhet för att sedan sova gott med ett leende på läpparna är deras mål.

Det du kan göra är att bara skriva med de tjejer som inleder konvo. Blir såklart färre konvos men då är iaf sannolikheten större att det finns ett genuint intresse. Redan där har du övertaget eftersom hon inledde konvo med dig.

Exakt så är det. Detta har jag sagt väldigt länge. Kvinnor är inte seriösa på Tinder och andra dejtingprogram. Det är ett fritidsintresse, en hobby, de sitter där och tänker att det är ett sällskapsspel, ett spel där man jagar likes och uppmärksamhet som kvinnor värderar väldigt högt eftersom det ligger i deras natur. Det är en av grundkoderna i deras biologi.
Citera
2024-07-26, 10:35
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio

Tack för ditt inlägg.

Dock är det OTROLIGT snygga brudar som kommer upp relativt ofta. Stora bröst, söta, bra kropp, fina leenden.

Jag undrar verkligen hur det går för dessa. Har du någon tanke? VILL de träffa killar för att bli påsatta elr hur ser deras vardag ut?
Citera
2024-07-26, 11:06
Medlem
Är tinder fortfarande störst/populäraste dejtingappen i Sverige? Har haft det i många många år och på sistone haft prenumeration men jag tycker jag får bättre resultat på hinge. Funderar på att byta till prenumeration där istället.
Citera
2024-07-26, 20:06
Medlem
zebra121s avatar
Det var någon som svarade på min fråga på ett bra och utvecklande sätt men nu är dessa inlägg borttagna?
How come?
Citera
2024-07-27, 06:22
Bannlyst
Jag tror att jag är skuggbannad från Timder, vad ska jag göra?

Vad gör man nu då? Får inga matchinigar alls längre.

Kontakta supporten?
Citera
2024-07-27, 06:48
Medlem
hawk-tuahs avatar
Fabriksåterställ mobilen, använd nytt konto på allt (Google, om du har Android) och nytt nummer till Tinder.

Tinder är skräp. De vill att folk ska bränna pengar så man får matchningar. Försök minska tiden du är i appen. Swipe inte för mycket. Max 40-50st per dag (höger & vänster).

Enklare är att bara gå ut och träffa folk istället. Gå på promenader, till butiken, m.m.
Leta efter någon på ett ställe du själv går till, t.ex. om du har ett visst intresse.
Exempelvis, spelar du golf? Prata med folk på en golfbana.
Gillar du bilar? Träffa folk på bilmässor.

Har använt Tinder 1 enda gång i mitt liv typ 7 år sedan. Det var skräp redan då.
Om inget annat kan du använda det för att leta personer sen kontakta dem via andra sociala medier, om du tycker de verkar intressanta.

Deras support kommer knulla dig om du kontaktar dem. Så undvik det.
Senast redigerad av hawk-tuah 2024-07-27 kl. 06:52.
Citera
2024-07-27, 07:34
Medlem
halaltarzans avatar
Går det inte att göra som här på Flashen då, skaffa nytt konto?
Citera
2024-07-27, 07:59
Avslutad
Blir väll så efter ett tag, nya konton får en boost och syns mer medans äldre konton syns mindre o mindre.

Med andra ord, ta bort ditt konto och gör ett nytt. Sen gör du samma sak en gång i månaden för att lura algoritmen.
Citera
2024-07-27, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hawk-tuah
Fabriksåterställ mobilen, använd nytt konto på allt (Google, om du har Android) och nytt nummer till Tinder.

Tinder är skräp. De vill att folk ska bränna pengar så man får matchningar. Försök minska tiden du är i appen. Swipe inte för mycket. Max 40-50st per dag (höger & vänster).

Enklare är att bara gå ut och träffa folk istället. Gå på promenader, till butiken, m.m.
Leta efter någon på ett ställe du själv går till, t.ex. om du har ett visst intresse.
Exempelvis, spelar du golf? Prata med folk på en golfbana.
Gillar du bilar? Träffa folk på bilmässor.

Har använt Tinder 1 enda gång i mitt liv typ 7 år sedan. Det var skräp redan då.
Om inget annat kan du använda det för att leta personer sen kontakta dem via andra sociala medier, om du tycker de verkar intressanta.

Deras support kommer knulla dig om du kontaktar dem. Så undvik det.

Funkar det på samma sätt om man bara är ute efter att ligga?

Nej, jag kan inte mycket om livet, det kan jag vara helt ärlig med. Det blev inte så, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in