2024-04-13, 19:02
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det står ingenting när man är shadowbannad utan allt ser ut som vanligt med skillnaden att man inte syns i någons flöde och därmed inte heller kan få några likes förutom från fejkprofiler.

Shadowban är permanent och det spelar ingen roll om du raderar kontot och startar upp det igen för Tinder känner igen din telefon, ditt nummer, e-post, ip-adress, wifi, geografiska position, rörelsemönster, bilddata mm, och om du mot förmodan skulle lyckas radera alla dessa spår så talar det mesta för att de nu även använder ansiktsigenkänningsteknik för att identifiera och skjuta ner dig.

Med andra ord är du körd på Tinder om det är shadowban du råkat ut för.

Då är jag körd. Fyfan. Vore kul att få igång kontot igen. Fattar inte varför de har bannat min profil.
Citera
2024-04-13, 19:04
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Hinge ger de fetaste diskussionerna med ofta de seriösaste tjejerna men jag gillar att knulla så då funkar tinder bäst. Och det är genom att knulla som relationer skapas inte genom babbel.

Tror inte det är en bra inställning om man letar efter nåt seriöst och inte en knulldocka.
Citera
2024-04-13, 19:49
Medlem
Citat:
Jag vet hur man kringgår det och det är enklare än man tror. Det betyder dock inte att du får hundratal matchningar varje dag i evigheter utan den ger matchningar i början som man kan ha i några veckor. Alla får mindre matchningar efter några dagar.

Hur?

Jag har bara matchat med fejkprofiler sista 18 månaderna. Testat allt men blir samma varje gång.
Citera
2024-04-13, 19:56
Bannlyst
Citat:
Hur?

Jag har bara matchat med fejkprofiler sista 18 månaderna. Testat allt men blir samma varje gång.
Du behöver inte byta telefon eller nåt och verifiera inte.

Ladda ner Device ID Changer (måste vara från github, kostar 3 dollar)
Byt ID på telefonen (appen är en id generator)
Byt nummer (flesta telefoner har fack för två nummer)
Lägg till lite pixlar i bakgrunden på dina bilder
Skrv in nån påhittad mejladress (du behöver inte ens ha tillgång till skiten)
När tinder fråge om verifiering så säger du bara att den ska skicka verifieringsmejl men du behöver inte ha tillgång till mejladressen
JUSTE!
Har du wifi så använd också appen netguard så den blockerar tinder från att använda wifi. Du vill säkert använda wifi för att spara data då är det bra att lägga tinnderskiten på data och resten på wifi

Så kör jag och funkar fint. Jag har råd att vara otrevlig också då det bara är att byta nummer och id så kör jag nytt med samma bilder.

Happyknull!
Senast redigerad av codesyss 2024-04-13 kl. 20:02.
Citera
2024-04-13, 22:00
Medlem
Citat:
Du behöver inte byta telefon eller nåt och verifiera inte.

Ladda ner Device ID Changer (måste vara från github, kostar 3 dollar)
Byt ID på telefonen (appen är en id generator)
Byt nummer (flesta telefoner har fack för två nummer)
Lägg till lite pixlar i bakgrunden på dina bilder
Skrv in nån påhittad mejladress (du behöver inte ens ha tillgång till skiten)
När tinder fråge om verifiering så säger du bara att den ska skicka verifieringsmejl men du behöver inte ha tillgång till mejladressen
JUSTE!
Har du wifi så använd också appen netguard så den blockerar tinder från att använda wifi. Du vill säkert använda wifi för att spara data då är det bra att lägga tinnderskiten på data och resten på wifi

Så kör jag och funkar fint. Jag har råd att vara otrevlig också då det bara är att byta nummer och id så kör jag nytt med samma bilder.

Happyknull!

Tackar. Jag har provat en gång att gå till ett internetcafé och startat nytt konto där via datorn med ny mejl och nytt nummer. Det borde ju haft samma effekt som det du föreslår, eller missar jag nåt? Jag använde dock samma bilder som innan men med ändrad image data. Jag svepte max antalet gånger och gick sen tillbaka 2 dagar senare för att kolla och det var det vanliga 12 likes från bottenträsket och noll matchningar och sen fortfarande samma 1 vecka senare. Detta med bilder som något år tidigare genererat dussintals matchningar utan problem. Så känns som enda sättet de kan känna igen mig bör vara via ansiktsigenkänning eller att de har verktyg för att känna igen bilderna trots ändrad image data.

Men ska testa dina tips. Kanske inte optimalt att starta kontot via datorn av någon anledning.
Citera
2024-04-13, 22:08
Bannlyst
Citat:
Tackar. Jag har provat en gång att gå till ett internetcafé och startat nytt konto där via datorn med ny mejl och nytt nummer. Det borde ju haft samma effekt som det du föreslår, eller missar jag nåt? Jag använde dock samma bilder som innan men med ändrad image data. Jag svepte max antalet gånger och gick sen tillbaka 2 dagar senare för att kolla och det var det vanliga 12 likes från bottenträsket och noll matchningar och sen fortfarande samma 1 vecka senare. Detta med bilder som något år tidigare genererat dussintals matchningar utan problem. Så känns som enda sättet de kan känna igen mig bör vara via ansiktsigenkänning eller att de har verktyg för att känna igen bilderna trots ändrad image data.

Men ska testa dina tips. Kanske inte optimalt att starta kontot via datorn av någon anledning.
Nej för din enhet har en viss enhets id som inte är knuten till apparna utan själva telefonen. Den kräver root och måste ha behörighet till telefonens enhetsid för att ändras. Så det spelar ingen roll med internetcafé.

Nej de känner inte imagedata. Du måste ha nytt enhetsid. Med device id changer så ser inte tinder dig.
Citera
2024-04-14, 09:39
Medlem
DeletedUsers avatar
10 likes idag. Kanske får igång kontot trots allt.
Citera
2024-04-14, 10:06
Medlem
Overminds avatar
Första träffen igår. Det gick bra. Dejt nr 2 skall vi äta ute i hennes stad. Jag tror det kan bli seriöst men jag vill också ligga. Hur fort kan man ligga? Om man vill va seriös så känns det lite fel och ligga första träffen men träff nummer 3 lär det väl bli action?

För övrigt en söt tjej med bra och kloka värderingar! Står åt höger i politiken och ingen sektmedlem i MP eller Vänsterpartiet. Ingen feminist dessutom. Jag är chockad och imponerad! En klok kvinna som dessutom är engagerad och tar initiativ i mig! Känns som det är 1 på 10.000 av alla jävla kvinnor där ute!
Senast redigerad av Overmind 2024-04-14 kl. 10:08.
Citera
2024-04-14, 10:35
Bannlyst
Konto med seriöst förhållande : 4 likes, 2 var oseriösa
Konto med casual eller seriöst: 18 likes

Går betydligt bättre att vara oseriös och sexistisk
Citera
2024-04-14, 10:43
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
10 likes idag. Kanske får igång kontot trots allt.
Du är vad jag kan minnas tjej/kvinna?
Citera
2024-04-14, 12:15
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du är vad jag kan minnas tjej/kvinna?

Ja och då är normalläge ca 100 på en dag.
Något är skumt känns det som.
Citera
2024-04-14, 15:05
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Ja och då är normalläge ca 100 på en dag.
Något är skumt känns det som.
Då kanske det blir lättare att välja.

Vem vet, algoritmerna kanske hänger upp sig på din gamla data så att det påverkar din synlighet negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in