2024-04-11, 04:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realbadman
Man vill inte göra henne sur, fat and furious!
Kärlek börjar alltid i biggest looser

https://youtu.be/kWRWh1T1GP4?si=wLwBK2JEJ0YoCDcT
Citera
2024-04-11, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kärlek börjar alltid i biggest looser

https://youtu.be/kWRWh1T1GP4?si=wLwBK2JEJ0YoCDcT

Onekligen så delar de kärleken för mat. Mr steal yo girl, Anjo. Man kan inte vara säker med sin brud runt honom.
Citera
2024-04-11, 05:11
Medlem
Snusfris avatar
Svårt att ta någon på allvar som alltid sitter i mysbyxor, hoodie och keps. Och påverkad mellan varven.
Är han så fet att han inte kan få på sig ett par vanliga jeans?
Citera
2024-04-11, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Svårt att ta någon på allvar som alltid sitter i mysbyxor, hoodie och keps. Och påverkad mellan varven.
Är han så fet att han inte kan få på sig ett par vanliga jeans?

Fy fan, att hamna bredvid på ett flyg sittandes bredvid Pontus ”midjemått” Anjo eller Lisen måste vara en mardröm. Funderar på att avboka utlandsresan till Spanien då det finns en överhängande risk att man hamnar på samma plan. Ser jag de på Arlanda eller på flyget kommer jag vägra åka med, det jävla planen lyfter inte om de ska med, det kan vi säga direkt!
Senast redigerad av Realbadman 2024-04-11 kl. 05:31.
Citera
2024-04-11, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realbadman
Fy fan, att hamna bredvid på ett flyg sittandes bredvid Pontus ”midjemått” Anjo eller Lisen måste vara en mardröm. Funderar på att avboka utlandsresan till Spanien då det finns en överhängande risk att man hamnar på samma plan. Ser jag de på Arlanda eller på flyget kommer jag vägra åka med, det jävla planen lyfter inte om de ska med, det kan vi säga direkt!
För att lyfta något relevant. Varför tar han upp ännu ett rättsfall i sina videos och exploaterar också sina barn? Det faktiskt väldigt allvarliga, mytomspunna, påstådda dödshotet mot hans barn, som fanns på inspelning.

Har inte sett videon, existerar inspelningen eller var det ännu en lögn?

Stackars barn. Om några år när dom själva förstår mer, lär dom känna sig riktigt grovt utnyttjade av sin pappa. Vilken barndom? Barnens värde värderas i content och den enda uppskattning och uppmärksamhet dom får betalas momsfritt och kan skymtas i sina föräldrars ögon när föräldrarna tittar på dom, inte i ögonen, utan ned på skärmen på videon som just då spelas in. Han borde börja göra som Cluee, värna om dina barns integritet.

#leförkameran
#räddabarnen

Fick höra att Anjo har läst lite! Han hade nämligen försökt använda ett ord jag skrev här för någon dag sedan, det blev lite fel, men det är åkei. intellektuellt funktionsnedsatt eller funktionsvarierad. Mitt bästa tips för folk som vill bredda sitt ordförråd är att läsa en bok snarare än sin egen tråd på Flashback.
Citera
2024-04-11, 08:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
För att lyfta något relevant. Varför tar han upp ännu ett rättsfall i sina videos och exploaterar också sina barn? Det faktiskt väldigt allvarliga, mytomspunna, påstådda dödshotet mot hans barn, som fanns på inspelning.

Har inte sett videon, existerar inspelningen eller var det ännu en lögn?

Stackars barn. Om några år när dom själva förstår mer, lär dom känna sig riktigt grovt utnyttjade av sin pappa. Vilken barndom? Barnens värde värderas i content och den enda uppskattning och uppmärksamhet dom får betalas momsfritt och kan skymtas i sina föräldrars ögon när föräldrarna tittar på dom, inte i ögonen, utan ned på skärmen på videon som just då spelas in. Han borde börja göra som Cluee, värna om dina barns integritet.

#leförkameran
#räddabarnen

Fick höra att Anjo har läst lite! Han hade nämligen försökt använda ett ord jag skrev här för någon dag sedan, det blev lite fel, men det är åkei. intellektuellt funktionsnedsatt eller funktionsvarierad. Mitt bästa tips för folk som vill bredda sitt ordförråd är att läsa en bok snarare än sin egen tråd på Flashback.
Men har du inte hört, Anjo läser ju inte flashback, han vet inte ens hur man söker på flashback
Citera
2024-04-11, 11:22
Avstängd
Crabby88s avatar
Bara jag som reagerar på anjos ögon? Dom sitter så extremt nära varandra, vilket ofta är ett klassiskt tecken på modern har missbrukat under graviditeten.
Citera
2024-04-11, 12:38
Medlem
Hej Anjo! Hur ska det bli att få Motvikt till studijoon idag? Tror du att du kommer få kritiska svåra frågor? Jag personligen tror du kan vara helt lugn, Motvikt älskar dig och allt du står för, trots att han ibland försöker få det att låta som om han är opartisk. Han skojar bara då! Ha en fin dag!
Citera
2024-04-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Bara jag som reagerar på anjos ögon? Dom sitter så extremt nära varandra, vilket ofta är ett klassiskt tecken på modern har missbrukat under graviditeten.

Det har antagligen att göra med en s.k. "retardation" - en underutveckling. Se missbrukare och alkoholister, de utarmar sig och utvecklas skevt och krokigt. Att behålla sina barnsliga drag är en typ sv konsekvens. Det sammanfaller ofta med en egocentrerad tillvaro och upplevelse av livet. En oförmåga att manifestera utanför kroppen. Därför blir en del som barn i någotlunda vuxna kroppar.

Jag vet inget om "Anjo" men jag vet att personer med t.ex. narcissistiska föräldrar eller missbruk under utvecklingen har en begränsad kapacitet och det kan reflekteras i det yttre. Ett barn är ofarligt och det är en farlig egenskap i en fullvuxen man. Att därtill alltid komma dragandes med sympatikort och "synd om mig" förstärker detta. Ett barn utgår bara ifrån sig själv. En kung hela sitt kungadöme.

Det är en bra observation men man ska akta sig för att cementera detta. Det är väldigt komplext. En del fastnar i växten med om tankarna begränsas, födointaget begränsas eller tar sig form i andra uttryck. T.ex. blandar många missbrukare ihop förmågan att använda munnen till glädje med framgång och lycka. Oavsett om det är att äta mängder eller prata tills kaos uppstår.

Akta er för vuxna barn. De är gränslösa och otympligt små i sin existens. Finns missbruk med så är gränslösheten Total.

Inget illa emot Dig Anjo om du nu läser detta. Men tänk på vad du använder mun och kropp till. Det finns mycket mycket större "hajar" än dig därute. De är bara smarta nog att inte rusa in i allt med känslostormar och negativa spiraler. Du blir lätt att manipulera. Det inser du nog i din sits nu med. Det går inte att låta munnen gå som ett barn och börja om på nytt med varje vrakfrukost, lina eller öl.

Med det sagt så finns det många fördelar med att vara "barnet". Du blir nästan immun mot kritik med en sådan bufflig metodik och sympatikort att spela. Man slipper helst att ha en sådan efter sig. De smarta planerar ditt fall när du inte ser och hör. De flesta håller sig på avstånd. De med samma drag kommer kroka i och kroka av på exakt samma sätt. En kaotisk bergochdalbana där ingen är vuxen nog att komma till insikt om karusellen som håller det limbiska systemen i full utväxling - Panik, Fara, Försvara, Förneka, Förgöra, Fäkta & Fly.
Citera
2024-04-11, 18:51
Avslutad
Chrippa trycker tydligen på riktigt ömma punkter på både Anjo och Jocke eftersom dom alltid måste försvara sig. Att Jocke blivit avfärdad av Linnea kan vi snart ta som ett faktum, att Anjo också trodde han skulle få smaka visar bara på vilken djävla övertro han har på sig själv. Dom här gubbarna tror verkligen att det är som det var på 60-talet då det räckte med att vara känd så öppnades sovrumsdörrar överallt. Det räckte till och med, med att man var brorsa till en kändis. Så är det inte längre, och Linnea är född 2020 så hon blir inte lika lättimponerad av kåta snubbar i tidig gubbålder
Citera
2024-04-11, 19:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Anjo säger att han hade kunnat betala "bra med pengar" för att se Chrippa göra ett IQ-test. Även Rask har gjort sig lustig över hans intelligens. Jag undrar mest vad den samlade intelligenskvoten bland dessa herrar är.
Citera
2024-04-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Anjo säger att han hade kunnat betala "bra med pengar" för att se Chrippa göra ett IQ-test. Även Rask har gjort sig lustig över hans intelligens. Jag undrar mest vad den samlade intelligenskvoten bland dessa herrar är.

Ett stort skämt att dessa herrar ska sitta och snacka om andras intelligens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in