Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-13, 18:33
  #9349
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Att det är en scam.

Alright.
Citera
2024-03-08, 01:50
  #9350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvAnon
Intressant, jag skulle gärna vilja få kontakt med dig men kan inte messa pga ny medlem. Kan du messa mig istället?


Hej, tyvärr har jag samma problem, har mindre än 50 inlägg på denna profil.
Citera
2024-03-25, 15:01
  #9351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyragabose
Hej, tyvärr har jag samma problem, har mindre än 50 inlägg på denna profil.

Förstår, har du kanske någon mejl jag kan kontakta dig på i stället?
Citera
2024-04-06, 22:45
  #9352
Medlem
Uncorruptables avatar
Att OneCoin bitchen skulle vara död kan ni bara drömma om. Lösa fantasier. Med så mycket pengar kan hon lätt fixa ny identitet och leva sina dar lyckligt någonstans ingen känner henne och leva väldigt bra.
Citera
2024-04-08, 08:01
  #9353
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Att OneCoin bitchen skulle vara död kan ni bara drömma om. Lösa fantasier. Med så mycket pengar kan hon lätt fixa ny identitet och leva sina dar lyckligt någonstans ingen känner henne och leva väldigt bra.

Ja, men är man efterlyst och har så mycket pengar blir man lätt en måltavla för kriminella.

Jag tror någon har blåst henne och sedan fimpat henne.
Citera
2024-04-13, 18:19
  #9354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Att OneCoin bitchen skulle vara död kan ni bara drömma om. Lösa fantasier. Med så mycket pengar kan hon lätt fixa ny identitet och leva sina dar lyckligt någonstans ingen känner henne och leva väldigt bra.
Journalister som jobbat väldigt länge med det här fallet, och har följt alla möjliga trådar, misstänker att hon blivit mördad av Bulgarisk maffia. Hon var frontfiguren men det var den organiserade brottsligheten som håvade in de stora pengarna menar dem. En teori är att hon blev mördad till havs på maffiabossens stora, fina båt, sedan styckad och dumpad överbord.
Citera
2024-04-13, 18:21
  #9355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natsu
Journalister som jobbat väldigt länge med det här fallet, och har följt alla möjliga trådar, misstänker att hon blivit mördad av Bulgarisk maffia.
Vilka journalister är det som tror så?

Citera och länka till något där några journalister som "jobbat väldigt länge" berättar att de tror det.
Citera
2024-04-13, 18:26
  #9356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Vilka journalister är det som tror så?

Citera och länka till något där några journalister som "jobbat väldigt länge" berättar att de tror det.
Ber om ursäkt jag hade visst blandat ihop det lite i minnet. Den här historien kom inte från en av journalisterna som följt Onecoin utan från en Bulgarisk utredningsbyrå https://www.financemagnates.com/cryp...018-in-greece/
Citera
2024-04-13, 18:28
  #9357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natsu
Ber om ursäkt jag hade visst blandat ihop det lite i minnet. Den här historien kom inte från en av journalisterna som följt Onecoin utan från en Bulgarisk utredningsbyrå https://www.financemagnates.com/cryp...018-in-greece/
Vad står det där då?
Citera
2024-04-13, 18:30
  #9358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Vad står det där då?
"Documents seen by the Bureau for Investigative Reporting and Data (BIRD) contain an agent report that alleges that Ruja Ignatova ‘CryptoQueen,’ one of two Co-Founders of OneCoin, the multi-billion-dollar cryptocurrency pyramid scheme, was killed on a yacht in Greece in November 2018. Ignatova’s body was allegedly dismembered and tossed into the Ionian Sea.

According to the report, the said murder was allegedly executed on behalf of Christoforos ‘Taki’ Amanatidis, an infamous drug lord. Georgi Georgiev Vasilev, a Bulgarian national and a brother-in-law of Amanatidis, allegedly revealed this during a state of intoxication.

BIRD said the documents containing the allegations are parts of materials retrieved at the home of a former top Bulgarian cop, Lyubomir Ivanov, who was murdered in March last year. The investigative journalism organisation also linked the agent reports to disciplinary cases of Bulgaria’s Ministry of Interior."

Bland annat.
Citera
2024-04-13, 18:36
  #9359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natsu
"Documents seen by the Bureau for Investigative Reporting and Data (BIRD) contain an agent report that alleges that Ruja Ignatova ‘CryptoQueen,’ one of two Co-Founders of OneCoin, the multi-billion-dollar cryptocurrency pyramid scheme, was killed on a yacht in Greece in November 2018. Ignatova’s body was allegedly dismembered and tossed into the Ionian Sea.

According to the report, the said murder was allegedly executed on behalf of Christoforos ‘Taki’ Amanatidis, an infamous drug lord. Georgi Georgiev Vasilev, a Bulgarian national and a brother-in-law of Amanatidis, allegedly revealed this during a state of intoxication.

BIRD said the documents containing the allegations are parts of materials retrieved at the home of a former top Bulgarian cop, Lyubomir Ivanov, who was murdered in March last year. The investigative journalism organisation also linked the agent reports to disciplinary cases of Bulgaria’s Ministry of Interior."

Bland annat.
Haha, värsta konspirationsteorin. Antar att sidan även har något om att jorden är platt.
Citera
2024-04-13, 18:38
  #9360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Haha, värsta konspirationsteorin. Antar att sidan även har något om att jorden är platt.
Haha va? Värsta konspirationsteorin? Är det långsökt att grovt kriminella tar livet av varandra för att röja undan bevis? Verkligen inte, snarare vanligt. Jag säger inte att det här är definitivt sanningen, jag säger att det är en teori.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback