Citat:
Bokstavligen alla andra opiater? Får jag välja fritt så står Oxy eller Heroin högst upp på listan. Även sub är ljusår bättre än tram. Det finns en opiat/opioid för varje tillfälle! Sen har ju alla preparat sina för och nackdelar. Men just trams bieffekter gör den till ett rävgift.
Ju fler gånger du krampar desto lättare får kroppen att krampa. Nu är det inte katastrof på två gånger, men så att du vet. Du får ju helt enkelt väga upp pros and cons. Är ruset värt risken? Nu uppmanar jag inte till droganvändning men om jag var du och promt ska använda så skulle jag ha bytt ut tramadolen mot något annat. Att sitta och oroa sig för att krampa förstör dessutom ruset. Jag tänker dock inte på ev krampanfall för fem öre för än jag börjar få brainzaps, ofrivilliga ryckningar osv. Då ångrar jag bittert varje gång att jag rört skiten.
Får du känningar redan vid 200 och behöver markant mer än så, så har du nog svaret själv redan.
Ju fler gånger du krampar desto lättare får kroppen att krampa. Nu är det inte katastrof på två gånger, men så att du vet. Du får ju helt enkelt väga upp pros and cons. Är ruset värt risken? Nu uppmanar jag inte till droganvändning men om jag var du och promt ska använda så skulle jag ha bytt ut tramadolen mot något annat. Att sitta och oroa sig för att krampa förstör dessutom ruset. Jag tänker dock inte på ev krampanfall för fem öre för än jag börjar få brainzaps, ofrivilliga ryckningar osv. Då ångrar jag bittert varje gång att jag rört skiten.
Får du känningar redan vid 200 och behöver markant mer än så, så har du nog svaret själv redan.
Jag använder till exempel heroin före tram alla dagar i veckan, även typ oxy som du också sa. Men oftast är det mycket enklare att få tag i tram, tyvärr. Ibland är jag väldigt sugen på att mysa till det men då finns det ingen som har horse så det är mest i såna lägen jag tar tram.
Det där med att det blir enklare att få kramp desto mer du krampar har jag hört och vet om och SATAN vilken noja jag får när dom där brainzapsen kommer, som du också nämnde. Känns som att jag är på väg att krampa vilken sekund som helst och måste lägga mig ner direkt.
Jag måste ha minst 600mg för att känna något så jag tror fan inte jag vågar röra trammet igen. Riktigt tråkigt då ruset är ganska nice, och det funkar att mysa på när man inte kan få tag i något annat.
Jag tror jag kommer ta en lång paus i alla fall, tråkigt nog, och testa igen längre fram om jag kan få ett bra rus på bara 200mg, så jag slipper oroa mig för kramp. 200 borde väl vara lugnt att käka utan att det ska gå fel?
En paus blir det. Vore tråkigt att aldrig någonsin för resten av min livstid aldrig kunna röra det igen. Så tråkigt ska jag inte ha det. Min paus kanske blir så lång så att toleransen sjunker till hur den var i början av tram karriären