2024-04-08, 22:56
Medlem
Gatorna svämmar över med dessa 225mg tamol-x skitpiller just nu. Som de flesta i tråden säger så innehåller dessa inte tram utan något annat skräp och man mår inte bra på dom. Ruset håller i kanske 2-3h och sen mår man bara bajs och bieffekterna är många.

Vi kommer nog få höra en del om Tamol i media nu framöver. Vad som helst kan hända om man proppar i sig den här skiten.

I brist på andra sorter så börjar det nog bli dags att bli clean igen.
Citera
2024-04-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Har du bild på själva tabletten? Jag vill veta om jag hade köpt samma skit som du.
De som jag köpte var det absolut värsta som jag någonsin testade.
Exakt så här ser kartong och kartorna ut.
https://5.imimg.com/data5/SELLER/Def...25-tablets.jpg
Citera
2024-04-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tym
Gatorna svämmar över med dessa 225mg tamol-x skitpiller just nu. Som de flesta i tråden säger så innehåller dessa inte tram utan något annat skräp och man mår inte bra på dom. Ruset håller i kanske 2-3h och sen mår man bara bajs och bieffekterna är många.

Vi kommer nog få höra en del om Tamol i media nu framöver. Vad som helst kan hända om man proppar i sig den här skiten.

Hej. Vet du om lyrica hjälper mot tram abs?. Jag testade ju den du skriver om här.. aldrig mått så här dåligt dagen efter . Så tänkte om jag tar lyr istället
Citera
2024-04-09, 17:38
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:

En polare till mig testade skiten på Maria Prima. Personalen löste en tablett i vatten och testade. Det fanns Tram och ett annat okänt opioid i den. De testar inte för fentanyl där så mycket mer vet vi inte. Jag har fått bild på testet men vet ej hur man postar den anonymt på nätet.
Citera
2024-04-09, 19:50
Medlem
Citat:
En polare till mig testade skiten på Maria Prima. Personalen löste en tablett i vatten och testade. Det fanns Tram och ett annat okänt opioid i den. De testar inte för fentanyl där så mycket mer vet vi inte. Jag har fått bild på testet men vet ej hur man postar den anonymt på nätet.

Intressant, jag tvivlade nästan på att det var någon tram alls i dem. Det hade ju varit ganska intressant att titta på den och se vad man trycker i sig egentligen. Pasteboard är smidigt att använda i så fall om du vill dela bilden.
Citera
2024-04-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Hej. Vet du om lyrica hjälper mot tram abs?. Jag testade ju den du skriver om här.. aldrig mått så här dåligt dagen efter . Så tänkte om jag tar lyr istället

Ja det gör det. Men jag skulle nästan aldrig rekommendera lyr alls eftersom AT:n på det suger ännu hårdare, tro det eller ej. Använd det kort stund bara så har du dig själv att tacka sen för jag har gått igenom lyr+ tram AT samtidigt och det är ungefär så roligt som det låter
Citera
2024-04-09, 19:56
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Intressant, jag tvivlade nästan på att det var någon tram alls i dem. Det hade ju varit ganska intressant att titta på den och se vad man trycker i sig egentligen. Pasteboard är smidigt att använda i så fall om du vill dela bilden.

https://pasteboard.co/q4JtEujBNCJj.jpg
https://pasteboard.co/t8DGB0d5vfYf.jpg
Min polare har käkat 97 Tamol X 225 mg på en vecka. Han fick enormt med ångest och allt annat skit.
Citera
2024-04-09, 20:07
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ja det gör det. Men jag skulle nästan aldrig rekommendera lyr alls eftersom AT:n på det suger ännu hårdare, tro det eller ej. Använd det kort stund bara så har du dig själv att tacka sen för jag har gått igenom lyr+ tram AT samtidigt och det är ungefär så roligt som det låter
Herregud.
Bara Tram AT är ren tortyr. Min AT varade i 6 dagar och jag kunde inte se någon större skillnad i måendet. Fick avbryta pga Covid.
Citera
2024-04-09, 20:38
Medlem
Citat:
https://pasteboard.co/q4JtEujBNCJj.jpg
https://pasteboard.co/t8DGB0d5vfYf.jpg
Min polare har käkat 97 Tamol X 225 mg på en vecka. Han fick enormt med ångest och allt annat skit.

Hmm ja då är det ju helt klart någon form av opiat ändå. Frågan är ju bara varför man mår så extremt kass på dem.. Måste vara utbankat med mindre hälsosamma kemikalier. Ruset är så sjukt kort och det känns inte alls som tram ska göra. Det slår ju på ganska bra men sen dör ju ruset typ lika fort. Aldrig någonsin de senaste 5-6 åren har jag stött på lika dålig kvalité på tram.

Många frågetecken kvarstår kring dessa men bäst är det i alla fall att låta bli dem. Tack för att du delade med dig!

Jag körde dom i 2 dagar och sen fick det vara bra, mådde total skit. Kan tänka mig hur din polare mådde efter så många.
Citera
2024-04-09, 21:08
Medlem
Citat:

Jag har inte tänkt och börja med lyrica. Jag har tid hos beroendekliniken på fredag. Så tills dess kommer jag äta lyr MEN kommer santeria in imorgon tex då tar jag dem igen... D ENDA jag inte vill äta få abstinens, tar inte Tramadol för bk hög heller. Tar bara för va "normal"... Så ville bara veta om jag tar detta nu att jag inte får abstinensen
Citera
2024-04-09, 22:34
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Hmm ja då är det ju helt klart någon form av opiat ändå. Frågan är ju bara varför man mår så extremt kass på dem.. Måste vara utbankat med mindre hälsosamma kemikalier. Ruset är så sjukt kort och det känns inte alls som tram ska göra. Det slår ju på ganska bra men sen dör ju ruset typ lika fort. Aldrig någonsin de senaste 5-6 åren har jag stött på lika dålig kvalité på tram.

Många frågetecken kvarstår kring dessa men bäst är det i alla fall att låta bli dem. Tack för att du delade med dig!

Jag körde dom i 2 dagar och sen fick det vara bra, mådde total skit. Kan tänka mig hur din polare mådde efter så många.
Vore bäst ifall någon körde en fullständig analys på den. Jag vill veta vad som finns i dem. Det vill min polare också.
Tack för ditt inlägg.
Citera
2024-04-10, 11:22
Medlem
Grabbar och tjejer. Ta inte Tamol skiten. En bekant till mig becknade dessa men har nu kastat allt på grund av att bara indierna i deras smutsiga källare vet vad de innehåller.
Det är mycket stor risk att de innehåller Fentanyl så avstå dessa, snälla var inte dumma.
Försök hitta de andra som t3 eller dem grön-vita. Hittar ni inte så får ni fan må dåligt en period, bättre det än att dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in