Väldigt tråkigt! Följt henne en längre tid på Instagram. Men en fundering, kan man dö av epilepsi? Är själv inte så insatt. Eller var det i sviterna av hjärntumören?
Vila i frid Sara. Du var en förebild för så många tjejer! ♡
Läste något om sjukdom som gjorde henne överviktig.
Kan man verkligen bli överviktig utan att äta?
Jag menar att undviker man intag så nog fan så lär man tappa kilon..
Väldigt tråkigt! Följt henne en längre tid på Instagram. Men en fundering, kan man dö av epilepsi? Är själv inte så insatt. Eller var det i sviterna av hjärntumören?
Man kan dö av epilepsi ja om det är en väldigt svårbehandlad sort!
Ja, att hon skulle dö i förtid var ju rätt förväntat.. "Man behöver inte vara smal för att vara vältränad"... Näe, men att ha svår fetma och träna är ingen bra kombo heller.
Epilepsi, jo tjena!
Senast redigerad av johnjozefsson 2024-04-11 kl. 19:33.
Jodå, enligt Läkartidningen ligger det till såhär: "Risken för plötslig oväntad död (sudden unexpected death in epilepsy, SUDEP) är drygt 1/1 000 personår [sic!]. Cirka 5–10 procent av alla som har epilepsi med återkommande anfall under flera årtionden drabbas av plötslig oväntad död"
Ja, att hon skulle dö i förtid var ju rätt förväntat.. "Man behöver inte vara smal för att vara vältränad"... Näe, men att ha svår fetma och träna är ingen bra kombo heller.
Epilepsi, jo tjena!
Hon var 31 år gammal, har haft cancer på hypofysen och därav måste hon äta 20 mediciner varje dag. Det finns flera mediciner som patienten går upp av. Och epilepsi kan man dö av.
Hon var 31 år gammal, har haft cancer på hypofysen och därav måste hon äta 20 mediciner varje dag. Det finns flera mediciner som patienten går upp av. Och epilepsi kan man dö av.
Så jag vet inte vad du skrattar åt?
My bad!
Men hon förespråkade dålig kost och intog stora mängder skräpmat har jag hört.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!