Vad vet vi om denna "fitness" PT:n som "driver ett av Sveriges största träningskonton"?
Nyligen blev hon lanserad som profil till aftonbladets magasin "Wellness". Första gången jag fick reda på vem hon är. Från vad jag ser så har hon varit chefredaktör för diverse "hälsotidningar" samtidigt som hon är en licensierad PT på gymmet "Rosa skrot" på (inte så skräll) Södermalm. Ett "endast tjejer" gym.
Så vad vet vi om henne? Är hon ett bra ansikte ut för fitness?
Eh. Är det den där feta regnbågshårfärgade grisen med grisring i trynet, på sajten du länkar till?
"Fitness" är väl det sista man tänker på när man ser det härket
En atletiskt byggd person som jag tänker (och de flesta antar jag) är i allmänt bra form. Låg fettprocentz klarar av att springa någon mil, göra ett gäng chins med sin kroppsvikt och vara allmänt trimmad i kroppen.
Klara av div. millitär-träningar osv.
Hur fan är hon fitness? Antar att tyvärr är tråden till för att "kasta skit" hon är säkert skithärlig person o allt men fitness, mjaa..
Hon är troligtvis i sämre form än vad jag är och jag är inte i trim direkt.
Ibland är saker svart på vitt.
Senast redigerad av VissenBuske1987 2021-03-08 kl. 21:31.
Fitnessfeministen är bloggen där du får läsa om allt från tunga lyft och roliga kettlebellpass till feminism och kroppspositivism - målet är att sprida träningsglädje och självkärlek (och att krossa patriarkatet såklart)
Nu är väl övervikt inte alltid en motsägelse till att vara vältränad.
Sumobrottare är väl ett riktigt bra exempel som inte heller verkar lida av dom negativa bieffekter fetma ger. Åtminstone inte förrän den dagen de lägger av med träningen. Så allt hänger väl på hur man (eller hon då) tränar.
Fitnesstrenden har ju funnits länge och man undrar ju när vågskålen slår över och övervikt blir status igen. Det har ju tidigare varit hög status att vara tjock och det är en lågoddsare att vi hamnar där igen i sinom tid.
En atletiskt byggd person som jag tänker (och de flesta antar jag) är i allmänt bra form. Låg fettprocentz klarar av att springa någon mil, göra ett gäng chins med sin kroppsvikt och vara allmänt trimmad i kroppen.
Klara av div. millitär-träningar osv.
Hur fan är hon fitness? Antar att tyvärr är tråden till för att "kasta skit" hon är säkert skithärlig person o allt men fitness, mjaa..
Hon är troligtvis i sämre form än vad jag är och jag är inte i trim direkt.
Ibland är saker svart på vitt.
Just nu är hon off season för att bygga massa, när deffen är klar till sommaren kommer hon se ut som vilken fitness tjej som helst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!