2024-04-11, 01:33
Medlem
11.Enzos avatar
SNABBT SVAR UPPSKATTAS!!!

Har under kvällen och fram tills nu dragit i mig 1g krille och de gjorde jag även igår också och nu när jag ligger i sängen så känner jag att jag har extremt ont i hjärtat/bröstet och svårare andning ska de vara så eller borde jag uppsöka sjukhus snarast?
Citera
2024-04-11, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 11.Enzo
SNABBT SVAR UPPSKATTAS!!!

Har under kvällen och fram tills nu dragit i mig 1g krille och de gjorde jag även igår också och nu när jag ligger i sängen så känner jag att jag har extremt ont i hjärtat/bröstet och svårare andning ska de vara så eller borde jag uppsöka sjukhus snarast?

Kan inte ge dig råd, men 3cmc är det väll ingen som sålt sedan innan nyår typ?

Har sätt att vissa fått in något som de väljer att placera under samlingsnamnet kriss. Men vad är det denna gång? 2mmc? 2cmc? 3mma?
Citera
2024-04-11, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BANG1MAN
Är det nån som har en blekaste aning om varför i min ena borre så går pulvret rätt ner i svalgen alltså jag drar in extremt försiktig men rätt ner på minsta lilla. Medan min andra borre kan ta stora mängder utan problem.
För mig är det iallafall något omedvetet jag gör.
Testa att göra dig redo för att snorta i din bra borre men precis innan du suger in byter du sida, ändra inget annat än just ditt sugverktyg!

Citat:
Ursprungligen postat av Lofgreeen
Kan inte ge dig råd, men 3cmc är det väll ingen som sålt sedan innan nyår typ?

Har sätt att vissa fått in något som de väljer att placera under samlingsnamnet kriss. Men vad är det denna gång? 2mmc? 2cmc? 3mma?
Jag kan fortfarande få tag på 3-CMC från gatan och det verkar klart vara den riktiga varan. Men jag har hört att folk fått lite tvivelaktiga grejer bl a i pulverform som några också diskuterade tidigare i tråden och det verkar vara 2-CMC att döma från effekten jag fått beskrivet.

Kranen säger att det antagligen kommer bli omöjligt att få tag ganska snart.
Citera
2024-04-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Har exakt samma, då jag snortat mycket 3-CMC…

Ja men jag har tagit cirka 15 gram sen nyår skulle inte klassa det som mycket haha, men får hålla mig till ena borren antar jag
Citera
2024-04-12, 19:22
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ja men jag har tagit cirka 15 gram sen nyår skulle inte klassa det som mycket haha, men får hålla mig till ena borren antar jag
Vet inte hur mycket 3-CMC jag snortat då jag tar IV men har ändå åkt upp en mängd och det förstörde näsan så behövs inte några monstermängder.

Ligger det kvar i näsan så fräter gör ju det också mycket stor skada.
Citera
2024-04-13, 05:24
Medlem
11.Enzos avatar
Är de fortfarande vanligt att få lacad 3cmc alltså med fentanyl eller annat? Eller är de rena grejer nu för tiden?
Citera
2024-04-13, 05:51
Medlem
Citat:
Vet inte hur mycket 3-CMC jag snortat då jag tar IV men har ändå åkt upp en mängd och det förstörde näsan så behövs inte några monstermängder.

Ligger det kvar i näsan så fräter gör ju det också mycket stor skada.

Jo det är sant, en liten fråga bara, när jag började med cmc så var det är euforin och ögonwobbel känslan jag leta efter hade ingen kåthetkänsla då.

Nu är det enda jag leta efter är kåtheten och att alla hämningar ska försvinna. Jag tar alltså bara skiten för att kunna runka sönder eller ha sex i flera timmar. Tänkte om det var samma för dig.

1 gram räcker cirka 6 timmar för mig nu.

Vill man maximera effekten av drogen så ska man hålla sig till att bara ta cirka 5 gram och sedan vänta 1 månad innan man tar nästa gång. Skapar tolerans för skiten så snabbt.

Sen kommer jag inte må så bra idag på dagen för under mitt race var jag otrogen mot min tjej, hon vet inte och kommer aldrig få veta men jag kommer få leva med det:/
Citera
2024-04-13, 10:43
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Jo det är sant, en liten fråga bara, när jag började med cmc så var det är euforin och ögonwobbel känslan jag leta efter hade ingen kåthetkänsla då.

Nu är det enda jag leta efter är kåtheten och att alla hämningar ska försvinna. Jag tar alltså bara skiten för att kunna runka sönder eller ha sex i flera timmar. Tänkte om det var samma för dig.

1 gram räcker cirka 6 timmar för mig nu.

Vill man maximera effekten av drogen så ska man hålla sig till att bara ta cirka 5 gram och sedan vänta 1 månad innan man tar nästa gång. Skapar tolerans för skiten så snabbt.

Sen kommer jag inte må så bra idag på dagen för under mitt race var jag otrogen mot min tjej, hon vet inte och kommer aldrig få veta men jag kommer få leva med det:/
Det där öggonvobblet får jag bara om jag varit ren länge ifrån denna typ av drog.

Jag brukade köra 0.5g i varje panna och oftast handlade jag en 5a som va slut på 12 timmar typ.
Citera
2024-04-19, 07:56
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Har exakt samma, då jag snortat mycket 3-CMC…
Testa att sporta lite vatten så brukar det fastna i näsan. Annars rulla in pulvret i en sedel o häll det försiktigt i näsan. Eller köp en påfyllningbar nässpray flaska o gör en stark blandning o sprey det i näsan
Citera
2024-04-19, 22:56
Medlem
Hej!
Hur skulle ni beskriva ruset på 3cmc?
Ser folk som intar detta helt väcka ut eller är går det att dölja?
Hur är avtändningen tillsammans med alkohol?
Citera
2024-04-20, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slirsson
Hej!
Hur skulle ni beskriva ruset på 3cmc?
Ser folk som intar detta helt väcka ut eller är går det att dölja?
Hur är avtändningen tillsammans med alkohol?

Som tjack med lite mdma vibbar.

Svårt att dölja att du är nykter ja.

Den är mild.
Citera
2024-04-20, 18:35
Medlem
Någon som vet ifall det går att skilja mellan 3-CMC och de nya "ersättarna" 2-CMC och 2-MMC på annat än ruset? Tänker typ smak, utseende, lukt osv. Verkar ni fortfarande få 3-CMC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in