2024-04-20, 19:02
  #2365
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Någon som vet ifall det går att skilja mellan 3-CMC och de nya "ersättarna" 2-CMC och 2-MMC på annat än ruset? Tänker typ smak, utseende, lukt osv. Verkar ni fortfarande få 3-CMC?

Dom sämre bröderna (2-cmc, 2-mmc) är mer vita och kladdiga.
Citera
2024-04-20, 20:40
  #2366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Dom sämre bröderna (2-cmc, 2-mmc) är mer vita och kladdiga.
Tack, intressant. Hur menar du med kladdigt? Har kristallerna en segare konsistens typ? Fick en bild på några kristaller från en polare och reagerade faktiskt på hur vita dom var men inte helt säker på om det bara är pulver som täcker ytan vilket man ju varit med om tidigare.

Undrar också om det är 2-cmc eller 2-mmc som kommer krängas numera, 2-mmc verkar iallafall vara den bättre varianten.
__________________
Senast redigerad av Losnut 2024-04-20 kl. 20:42.
Citera
2024-04-30, 00:39
  #2367
Medlem
Samowiedzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Tack, intressant. Hur menar du med kladdigt? Har kristallerna en segare konsistens typ? Fick en bild på några kristaller från en polare och reagerade faktiskt på hur vita dom var men inte helt säker på om det bara är pulver som täcker ytan vilket man ju varit med om tidigare.

Undrar också om det är 2-cmc eller 2-mmc som kommer krängas numera, 2-mmc verkar iallafall vara den bättre varianten.

3 cmc skjuter gärna iväg över hela rummet när du krossar en sten, det andra skiten är ofta lite tjackkladdigt. Det luktar... psykos och fara enligt min hjärna, men det beror ju på att jag har flygit in i delirium när jag testat det.


Tycker 2an (om det nu är 2-mmc man får iblsnd på gatan) liknar 3-meo-pcp eller nån annan dissociativ dynga. Den skiten får kranen göra återköp på, har aldrig stött på en så obehaglig drog. Förutom just pcp analoger. Likvärdigt. Försökte sätta på en brud jag var med för några månader sen, knullar sönder henne tills tjacket tas över av 2-mmc och jag känner att det luktar då fan inte räkor och glädje. Dissocierar mer och mer som efter en line ketamin och hamnar liggandes brevid henne. Mysigt tänker väl hon och låter mig skeda henne, medans jag ligger och får för mig att hon andas stadigt långsammare tills hon slutar helt & jag smälter ihop med sängen så jag kan inte knuffa på henne eller säga något.
Kaskadspyr i nån timma eller två, kommer ut ur toan och allt efter linen var inbillning.


Absolut inte samma doft, stenarna är inte bara kladdigare utan även typ knottriga. 3-cmc bildar släta genomskinliga kristaller som blir vitt splitter när det krossas. Går inte att ta fel på dem, kranen är aldrig oskyldig. Ut o veva.
__________________
Senast redigerad av Samowiedza 2024-04-30 kl. 00:49.
Citera
2024-04-30, 18:23
  #2368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samowiedza
3 cmc skjuter gärna iväg över hela rummet när du krossar en sten, det andra skiten är ofta lite tjackkladdigt. Det luktar... psykos och fara enligt min hjärna, men det beror ju på att jag har flygit in i delirium när jag testat det.


Tycker 2an (om det nu är 2-mmc man får iblsnd på gatan) liknar 3-meo-pcp eller nån annan dissociativ dynga. Den skiten får kranen göra återköp på, har aldrig stött på en så obehaglig drog. Förutom just pcp analoger. Likvärdigt. Försökte sätta på en brud jag var med för några månader sen, knullar sönder henne tills tjacket tas över av 2-mmc och jag känner att det luktar då fan inte räkor och glädje. Dissocierar mer och mer som efter en line ketamin och hamnar liggandes brevid henne. Mysigt tänker väl hon och låter mig skeda henne, medans jag ligger och får för mig att hon andas stadigt långsammare tills hon slutar helt & jag smälter ihop med sängen så jag kan inte knuffa på henne eller säga något.
Kaskadspyr i nån timma eller två, kommer ut ur toan och allt efter linen var inbillning.


Absolut inte samma doft, stenarna är inte bara kladdigare utan även typ knottriga. 3-cmc bildar släta genomskinliga kristaller som blir vitt splitter när det krossas. Går inte att ta fel på dem, kranen är aldrig oskyldig. Ut o veva.
Tack för detaljerna.

Jag har sett flera bilder på denna variant nu och precis som du beskriver är den "knottrig"/porös. Jag har varit på lite säljare om mer info och b la erbjudit mig köpa en större mängd bara de kunde berätta exakt vilken substans de säljer men samtliga står på sig.

2-MMC verkar vara lite av en hit faktiskt, hört flera positiva omdömen. Tyvärr håller jag det inte som omöjligt att våra begåvade gängkriminella importerar 2-CMC bara för att namnet är mer likt 3-CMC.
Citera
2024-05-01, 06:58
  #2369
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Tack för detaljerna.

Jag har sett flera bilder på denna variant nu och precis som du beskriver är den "knottrig"/porös. Jag har varit på lite säljare om mer info och b la erbjudit mig köpa en större mängd bara de kunde berätta exakt vilken substans de säljer men samtliga står på sig.

2-MMC verkar vara lite av en hit faktiskt, hört flera positiva omdömen. Tyvärr håller jag det inte som omöjligt att våra begåvade gängkriminella importerar 2-CMC bara för att namnet är mer likt 3-CMC.
Finns väll en anledning till att det är så litet skrivet i 2-MMC och 2–CMC trådarna tänker jag? Med andra ord en flopp. De kom väll ut före 3-CMC har jag för mig och har en gång (kanske” fått det som nämns i tråden av lite fuktiga stenar som inte är moon-rocks utan just ”stenar”

Minns iallafall att en bekant kom förbi med 2g som reserv och jag tog väll upp emot 1g innan jag slängde det i toaletten då det va så värdelöst.

Skrev till personen efteråt (inte min bekanta) som hade sålt detta till mig och la korten på bordet och sa att det va skärp och och att jag spolade ner den hälften vilket jag även filmade och skickade till honom. Han säger då till mig att ”detta är det bästa kriss du någonsin testat” och blev så förvånad över hans sätt att jag bara skrev ett ”hahaha” och sedan blockade honom.

Om nu detta va 2-MMC/2-CMC så va det riktigt dåligt och skulle avråda folk från att köpta de då man kan lägga pengarna på något bättre.

”Kriss-scenen” är alltså näst intill död så folk får väll leta reda på nya katinoner. NEP ska det tydligen va väldigt bra rusch på IV har jag läst och hört samt även testat en gång själv.
Citera
2024-06-03, 00:55
  #2370
Medlem
Vågar man använda betablockerare samtidigt som man tar 3cmc eller vad det nu är som cirkulerar just nu….? Har förstått det som att med kokain kan samtidigt användning av betablockerare vara farlig då betablockeraren verkar kunna göra kokainet mer potent. Undrar därav om samma gäller för 3cmc?

Jag är ung och frisk och har inget konstaterat hjärtfel men jag har däremot fått problem med hjärtklappningar (140-180 bpm) och en allmän hög vilopuls efter covid.
__________________
Senast redigerad av Getingfalc 2024-06-03 kl. 01:01.
Citera
2024-06-04, 11:45
  #2371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getingfalc
Vågar man använda betablockerare samtidigt som man tar 3cmc eller vad det nu är som cirkulerar just nu….? Har förstått det som att med kokain kan samtidigt användning av betablockerare vara farlig då betablockeraren verkar kunna göra kokainet mer potent. Undrar därav om samma gäller för 3cmc?

Jag är ung och frisk och har inget konstaterat hjärtfel men jag har däremot fått problem med hjärtklappningar (140-180 bpm) och en allmän hög vilopuls efter covid.

Du är inte smart du. Du har medicin mot hög puls med Du proppar i dig substanser som höjer pulsen? Smart!

Jag har ingen aning men skulle säga till 90% det det är verkligen inte bra.
Citera
2024-06-11, 10:14
  #2372
Medlem
hur smakar 3-cmc?
Citera
2024-06-12, 04:24
  #2373
Medlem
mangolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
hur smakar 3-cmc?

Kemiskt avfall. Fyfan mot slutet av mitt 3-cmc helgmissbruk så var linorna för stora och hälften om inte 2/3 åkte rakt ner i halsen (säkert något hål i näsan eller gommen också) och spyr av nästan bara tanken, USCH vad det smakar badhusgolv.

Fy fan säger jag bara. Snoret lika äckligt det också.
Citera
2024-06-12, 04:38
  #2374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
hur smakar 3-cmc?

Svider värre än MDMA-kristaller, smakar totalt fruktansvärt, alltså verkligen spya i käften efter en lina. Kroppen stöter bort det DIREKT.

Jämför man smakmässigt med tjack så är tjack som att käka på mcdonalds medans 3c är som att slicka en hemlös alkis i skithålet.
Citera
2024-06-12, 12:48
  #2375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Svider värre än MDMA-kristaller, smakar totalt fruktansvärt, alltså verkligen spya i käften efter en lina. Kroppen stöter bort det DIREKT.

Jämför man smakmässigt med tjack så är tjack som att käka på mcdonalds medans 3c är som att slicka en hemlös alkis i skithålet.
Ae fyfan heller. 3an är fan god om man jämför med tjack ush.
Citera
2024-06-25, 03:49
  #2376
Medlem
Kan dela med mig av mina erfarenheter.

Testade den första gången för ca 1 år sen, och herregud vilket tryck det var i grejjerna. Glad,pratig,alla sinnen på helspänn och kåt som fan. Dom första gångerna blev det i stort sett samma effekt, men ju oftare jag tog det desto mer försvann ”den” känslan. Jag har fortsatt ta det fram till nu. I början kunde en påse hålla i 2 helger, nu ligger jag här och har dragit i mig 7 gubbar nasalt.

Så summa summarum, ge fan i skiten om du har lätt att fastna. För det kommer du att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in