2024-02-27, 23:55
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beast191
Det råder samma torka på 3-cmc här i våran stad..
Det fanns överflöd utav den varan förut men från en dag till den andra var det helt slut.
Och det har inte kommit någon substitut än men jag läser mycket om det som kallas 3-mmc, skulle någon vilja vara vänlig och förklara skillnaden mellan dessa två?

3-mmc är mycket mer euforiskt och mindre neurotixiskt. När 3-mmc blev olagligt så kom 3-cmc som en ersättare (mycket sämre enligt mig)
Jag är väldigt glad om 3-cmc läggs med och 3-mmc kommer fram mer :-D
Citera
2024-02-28, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
3-mmc är mycket mer euforiskt och mindre neurotixiskt. När 3-mmc blev olagligt så kom 3-cmc som en ersättare (mycket sämre enligt mig)

Finns väl inga större belägg för att 3cmc har väldigt hög neurotoxicitet. Alla sådana teorier verkar bygga på felaktiga antaganden. Stämmer även överens med mina anekdotiska upplevelser och konservationer
Citera
2024-02-28, 07:49
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Tycker skillnaden är ganska minimal på 3CMC och 3MMC och använt båda ganska kraftigt IV och jag skulle säga att jag blev mer bäng av 3CMC.
Citera
2024-02-29, 07:27
Medlem
3-CMC är ju riktigt gött. Provat innan utan så stor effekt. Då var jag riktigt full och påverkad av andra substanser. Nu var jag nykter, o jävlar de kändes som en liten dos mdma!
Undrar hur farligt det är om jag tar det igen under helgen på klubben istället för alkohol, och ifall det skulle märkas tydligt att jag var påtänd och inte full…
Citera
2024-03-23, 20:28
Medlem
Den här substansen vägrar helt enkelt att dö... Ett tag var det bara någon enstaka som hade det inne och för uppåt 600kr/g men nu verkar fler få in och priset rör sig nedåt. En vän bekräftade att det (verkar) vara samma skit som vanligt. Otroligt.

Misstänkte att det skulle kunna vara 2cmc eller 2mmc som krängs men verkar iallafall inte stämma överens med vad jag läser om dessa två online (dvs märkbart mindre potenta båda två).

Hur ser det ut hos er?
Senast redigerad av Losnut 2024-03-23 kl. 20:32.
Citera
2024-03-23, 20:44
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Den här substansen vägrar helt enkelt att dö... Ett tag var det bara någon enstaka som hade det inne och för uppåt 600kr/g men nu verkar fler få in och priset rör sig nedåt. En vän bekräftade att det (verkar) vara samma skit som vanligt. Otroligt.

Misstänkte att det skulle kunna vara 2cmc eller 2mmc som krängs men verkar iallafall inte stämma överens med vad jag läser om dessa två online (dvs märkbart mindre potenta båda två).

Hur ser det ut hos er?
Vad jag förstått så ska det vara väldigt torrt på detta nu men jag är inte i svängen längre men läst det i denna tråd att det knappt finns att få tag på nu.

Jag gav 2-250kr/g och 1000kr för en 5a på gatan förr så 600kr/g låter sjukt.
Citera
2024-03-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Vad jag förstått så ska det vara väldigt torrt på detta nu men jag är inte i svängen längre men läst det i denna tråd att det knappt finns att få tag på nu.

Jag gav 2-250kr/g och 1000kr för en 5a på gatan förr så 600kr/g låter sjukt.
Visst vi är fortfarande långt ifrån de gamla goa tiderna när varenda tjomme sålde men att det inte försvunnit helt från marknaden efter förbudet i NL förvånar mig. Vem bemödar sig ens att tillverka denna när efterfrågan på 3/4-mmc är så pass högre och lika olagligt liksom.

Personligen skulle jag iallafall hellre köpa ett gram cmc för 1000kr än en gubbe ladd för samma pris men i slutändan avstår man nog hellre helt, för plånbokens skull
Citera
2024-03-28, 16:32
Medlem
Verkar börja komma tillbaka Fick tag i något nytt av polarn, brände förjävligt i snoken, mer än jag minns samma sköna känsla, nu blir påsk helgen med släkten fullbordat
Citera
2024-03-29, 11:11
Medlem
deepss avatar
Till er som drar detta i snoken hur känns det? Gjorde misstaget och handlade en ny kran jag aldrig handlat av innan. Skulle köpa ladd, men är väldigt tveksam till att detta är ladd. Det är vitt och visst ser det ut som ladd kan göra.

Inte alls någon klassisk smak, lukt av ladd. Sen svider det något förbannat i snoken vilket inte ladd brukar göra för mig om ja ja inte kört i så många dygn att det blir därför.

Detta jag köpte har visserligen ett rus som är ganska likt ladd, ca 45min verkningstid. Men är väldigt tveksamt till att det är ladd. Har kört ladd i 15 år.
Citera
2024-03-29, 11:18
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dossan157
Verkar börja komma tillbaka Fick tag i något nytt av polarn, brände förjävligt i snoken, mer än jag minns samma sköna känsla, nu blir påsk helgen med släkten fullbordat

Fan låter som det jag handlade igår. Min normala kran var bortrest och gjorde misstaget att köpa av en ny kille som sa detta var ladd. De svider dock något riktigt jävligt i snoken, det har ladd aldrig gjort på mig, iaf inte såhär extremt. Om ja inte gått på laddet väldigt länge och förstörts snoken så då kan de självklart svida rätt extremt med. Har dock kört ladd i 15år och har aldrig varit med om något som detta.

Ruset sitter i typ 45 min sen vill jag återdosera.
Citera
2024-04-10, 06:53
Medlem
Är det nån som har en blekaste aning om varför i min ena borre så går pulvret rätt ner i svalgen alltså jag drar in extremt försiktig men rätt ner på minsta lilla. Medan min andra borre kan ta stora mängder utan problem.
Citera
2024-04-10, 11:27
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BANG1MAN
Är det nån som har en blekaste aning om varför i min ena borre så går pulvret rätt ner i svalgen alltså jag drar in extremt försiktig men rätt ner på minsta lilla. Medan min andra borre kan ta stora mängder utan problem.
Har exakt samma, då jag snortat mycket 3-CMC…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in