2024-04-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isa67
det hände bara när jag låg i sängen, många gånger.Då såg jag mig själv, uppifrån, så såg jag ner på mig själv ligga där i sängen.

Kanske var en slags dröm?
Citera
2024-04-06, 19:56
Medlem
isa67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Nej , absolut inga drömmar.Helt vaken och märkte varje gång att min hund blev smått orolig.
Inget annat än att jag tittade ner på mig själv, mer dramatiskt än så var det inte.Men det hände som sagt, många ggr.
Citera
2024-04-06, 19:59
Medlem
isa67s avatar
Citat:
Nej absolut ingen dröm.Helt vaken och jag märkte att min hund blev smått orolig.Det hände som sagt många ggr.Jag bara tittade ner på mig själv, mer dramatiskt än så var det inte.
Citera
2024-04-06, 20:18
Medlem
Citat:
Nej absolut ingen dröm.Helt vaken och jag märkte att min hund blev smått orolig.Det hände som sagt många ggr.Jag bara tittade ner på mig själv, mer dramatiskt än så var det inte.

Kändes det som att du hade en kropp utanför din fysiska?
Citera
2024-04-07, 20:46
Medlem
bulletproofsouls avatar
Under pandemin när folk jobbade mycket hemma och man hade många onlinemöten fick jag ett par skrämmande upplevelser som jag inte kunnat förklara. De varade endast i ett par sekunder, högs 10 sek. Vid två olika tillfällen mitt i en vanlig konversation så förvrängdes ansiktet på den jag pratade med. Ögon blev kolsvarta och anletsdragen otäcka. Samtidigt hördes ett skrik eller snarare vrål. Det var över på några sekunder som sagt och personen var som vanligt igen och fortsatte prata mitt i sin mening som om ingenting hade hänt. Två gånger med ett par månaders mellanrum hände detta och jag blev mycket skrämd och tog illa vid mig. Fick avsluta mötena för att hämta mig. Ta en promenad i friska luften. Fasade för att träffa den här personen i verkligheten igen efter pandemin men har inte märkt något annorlunda hos den här personen när jag träffat den irl. Jag vet än idag inte vad det var jag såg eller upplevde men där och då skrämde det skiten ur mig.

Jag skulle gärna vilja veta lite mer om det här fenomenet eller vad man skulle kunna kalla det och om någon annan upplevt något liknande?
Citera
2024-04-07, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Under pandemin när folk jobbade mycket hemma och man hade många onlinemöten fick jag ett par skrämmande upplevelser som jag inte kunnat förklara. De varade endast i ett par sekunder, högs 10 sek. Vid två olika tillfällen mitt i en vanlig konversation så förvrängdes ansiktet på den jag pratade med. Ögon blev kolsvarta och anletsdragen otäcka. Samtidigt hördes ett skrik eller snarare vrål. Det var över på några sekunder som sagt och personen var som vanligt igen och fortsatte prata mitt i sin mening som om ingenting hade hänt. Två gånger med ett par månaders mellanrum hände detta och jag blev mycket skrämd och tog illa vid mig. Fick avsluta mötena för att hämta mig. Ta en promenad i friska luften. Fasade för att träffa den här personen i verkligheten igen efter pandemin men har inte märkt något annorlunda hos den här personen när jag träffat den irl. Jag vet än idag inte vad det var jag såg eller upplevde men där och då skrämde det skiten ur mig.

Jag skulle gärna vilja veta lite mer om det här fenomenet eller vad man skulle kunna kalla det och om någon annan upplevt något liknande?

Kan inte relatera personligen men jag har nyligen sett det nämnas flera gånger på olika kanaler jag följer (om det nu är samma typ av upplevelse som din). Det sägs att detta fenomen kommer att bli vanligare i takt med att jordens/mänsklighetens frekvens stiger och reptilerna som trivs i de lägre frekvenserna inte kan upprätthålla fasaden längre.

MSM försöker som vanligt kontrollera narrativet och kallar det för "demon face syndrome":

https://eu.usatoday.com/story/news/health/2024/03/28/demon-face-syndrome-patient-victor-sharrah/73089955007/
Citera
2024-04-10, 08:45
Medlem
Combivals avatar
Kanske inte övernaturligt men konstigt kändes det.

När jag var 14 år och följde med en kompis hem första gången hände något som jag aldrig varit med om tidigare eller senare. De bjöd på mat och när vi satt och åt började pappan berätta om en konstig dröm han hade haft på natten. Han drömde att han uppträdde inför folk på en specifik plats och ganska snart avbröt jag honom och berättade resten av hans dröm då jag den natten hade drömt samma dröm fast tvärtom. I min dröm var jag där och tittade på honom och kunde berätta exakt vad han hade sagt, gjort och hur allt såg ut. Han blev alldeles vit i ansiktet. De måste ha tyckt att jag var väldigt konstig för jag fick aldrig mer komma hem till dom. Har någon upplevt något liknande?
Senast redigerad av Combival 2024-04-10 kl. 08:51.
Citera
2024-04-10, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival

När jag var 14 år och följde med en kompis hem första gången hände något som jag aldrig varit med om tidigare eller senare. De bjöd på mat och när vi satt och åt började pappan berätta om en konstig dröm han hade haft på natten. Han drömde att han uppträdde inför folk på en specifik plats och ganska snart avbröt jag honom och berättade resten av hans dröm då jag den natten hade drömt samma dröm fast tvärtom. I min dröm var jag där och tittade på honom och kunde berätta exakt vad han hade sagt, gjort och hur allt såg ut. Han blev alldeles vit i ansiktet. De måste ha tyckt att jag var väldigt konstig för jag fick aldrig mer komma hem till dom. Har någon upplevt något liknande?

Nej det är knappast övernaturligt att hitta på spännande anekdoter, helt utan minsta bevis för att det någonsin skedde men än i fantasin…
Citera
2024-04-10, 09:19
Medlem
Citat:
det hände bara när jag låg i sängen, många gånger.Då såg jag mig själv, uppifrån, så såg jag ner på mig själv ligga där i sängen.

Det är väl hjärnkontrollanten.
Tro inte bättre om de där.
De är extrema fascister rasister.
De är så olik oss att jag undrar varför ta kontakt överhuvudtaget?
Verkar vara jobbigt.
De har falska andar de är bara frekvenser som studsar runt.
Citera
2024-04-11, 08:55
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival

Brukade säga att springa iväg i drömmens land och möta varandra är ovanligt men har hänt tidigare.

Sök upp astral vandring, sök runt för att bilda en riktig uppfattning och insikt i ämnet..
På flashback hänger det samhällsskygga personer som aldrig varit med om någonting..
Citera
2024-04-14, 02:03
Medlem
isa67s avatar
Citat:
Kändes det som att du hade en kropp utanför din fysiska?
Det kändes som vanligt. med kropp antar jag.
Citera
2024-04-15, 15:30
Medlem
Citat:
Det kändes som vanligt. med kropp antar jag.

Ja det är ett intressant fenomen, man har dock gjort en hel del vetenskapliga experiment för att testa om man verkligen befinner sig utanför kroppen, men inget tyder på mer en en slags dröm/hallucination.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in