2024-04-04, 19:45
Medlem
Tänker ofta på Bente och hur livet går för henne efter att det ofattbara drabbade henne. Varje helgdag så som påsk, 17e maj, sankt hans, jul och nyår måste bli ett helvete och varje år är det tre födelsedagar hon inte får fira och en hund hon inte får klappa.

Steinar var ett förstaklassens jävla svin.
Citera
2024-04-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigDug666
Det er nærliggende å anta at samlivsbrudd er motivet, men det er ikke bekreftet, og man kan ikke ta det for gitt. Ikke alle saker er like.

Massakren virker ikke umiddelbart å være planlagt.

Jeg tenker fremdeles på koblinger til hunde-prostitusjons-miljøene i Nes, og ev. om politidatter kan ha fått informasjon under opprullingen av det sosiale mediet Zooville(?), hvor hundrevis av zoofile ble avslørt.

En slik avsløring ville for de fleste være mer traumatiserende enn et samlivsbrudd.

Dette er spekulasjon, men jeg reagerer på at hunden måtte brennes.

Den Fritzl-aktige utstrålingen, og at han hadde en historie med dyremishandling, i form av mink-fabrikk, viser bare at han ikke hadde respekt for dyr.
Nei, ingenting tyder på at datteren, som var politi, mistenkte noe kriminelt eller noe annet skummelt. Hun var i mammapermisjon og i god julestemning, hun var til og med innom arbeidsplassen (Nes politistasjon) for å pynte til jul - hun hadde visst julebakst med også, og gledet seg til å begynne på jobb igjen. Alt virket som å være i skjønneste orden.
Citera
2024-04-09, 12:29
Medlem
Nottelitens avatar
så enligt trollet julpyntade hon i januari, nu är det nog skitsnack därifrån...

och även om vissa människor helt klart ser pälsuppfödningen som pervers, betyder det inte att de som hade det som jobb hade sex med djur eller liknande sjuka saker...
Citera
2024-04-10, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
så enligt trollet julpyntade hon i januari, nu är det nog skitsnack därifrån...

och även om vissa människor helt klart ser pälsuppfödningen som pervers, betyder det inte att de som hade det som jobb hade sex med djur eller liknande sjuka saker...

Mange "opplysninger" av denne typen faller på sin egen urimelighet. Original-storyen er jo såpass grotesk i seg selv, at det trengs virkelig ikke tillegges ytterligere krydder.
Citera
2024-04-10, 12:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karikatur
Mange "opplysninger" av denne typen faller på sin egen urimelighet. Original-storyen er jo såpass grotesk i seg selv, at det trengs virkelig ikke tillegges ytterligere krydder.
Du slår verkligen spiken på huvudet här
Citera
2024-04-10, 14:46
Medlem
Jeg har snakket med noen som var tilstede den aktuelle dagen, i etterkant av drapene. Kan ikke røpe mer. Men de jeg snakket med fortalte at der antas at sannsynlig årsak er Samlivsbruddet han og samboer sto i.
Citera
2024-04-10, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraaka
Jeg har snakket med noen som var tilstede den aktuelle dagen, i etterkant av drapene. Kan ikke røpe mer. Men de jeg snakket med fortalte at der antas at sannsynlig årsak er Samlivsbruddet han og samboer sto i.

Mange her inne har antatt "samlivsbrudd" som mulig motiv. Men er det et beviselig motiv uttalt av etterforskere/politi?
Citera
2024-04-10, 20:49
Medlem
Citat:
Mange her inne har antatt "samlivsbrudd" som mulig motiv. Men er det et beviselig motiv uttalt av etterforskere/politi?

Samlivsbrudd er svaret på motiv i denne saken, SK ventet til BN hadde reist på jobb og tok så livet av døtrene, barnebarnet, hunden og tente på huset. I hans øyne var det vel den ultimate hevn for at hun ikke ville ha ham lenger.. At han tok fra henne de kjæreste hun hadde, og at hun må leve videre med den grusomme sorgen..
Tror ikke politiet kommer til å si noe om at de har funnet noe motiv, da det kun vil bidra til større påkjenning på de etterlatte.
Citera
2024-04-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baronessen79
Samlivsbrudd er svaret på motiv i denne saken, SK ventet til BN hadde reist på jobb og tok så livet av døtrene, barnebarnet, hunden og tente på huset. I hans øyne var det vel den ultimate hevn for at hun ikke ville ha ham lenger.. At han tok fra henne de kjæreste hun hadde, og at hun må leve videre med den grusomme sorgen..
Tror ikke politiet kommer til å si noe om at de har funnet noe motiv, da det kun vil bidra til større påkjenning på de etterlatte.
Jeg leser det du skriver, og gjentar : Er dette et beviselig motiv uttalt av politi/rettsvesenet? Mange her inne har antatt samlivsbrudd som motiv. Men er det bevist?
Citera
2024-04-10, 21:49
Medlem
Citat:
Jeg leser det du skriver, og gjentar : Er dette et beviselig motiv uttalt av politi/rettsvesenet? Mange her inne har antatt samlivsbrudd som motiv. Men er det bevist?

Det er nok vanskelig å bevise siden SK er død og ikke kan fortelle hvorfor han gjorde det.
Så da tenker jeg at svaret er nei på spørsmålet ditt om beviselig motiv.
Når man ser på hva politiet og folk rundt familien vet, så blir det vel heller å konkludere med et hypotetisk motiv.
Citera
2024-04-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baronessen79
Det er nok vanskelig å bevise siden SK er død og ikke kan fortelle hvorfor han gjorde det.
Så da tenker jeg at svaret er nei på spørsmålet ditt om beviselig motiv.
Når man ser på hva politiet og folk rundt familien vet, så blir det vel heller å konkludere med et hypotetisk motiv.
Hvis politiet og folk rundt familien har konkludert at samlivsbruddet var et faktum, så er det rimelig å tro at det kan være den utløsende faktoren, ergo et motiv. Men dette blir kanskje aldri en offentlig uttalelse?
Citera
2024-04-10, 22:48
Medlem
Citat:
Hvis politiet og folk rundt familien har konkludert at samlivsbruddet var et faktum, så er det rimelig å tro at det kan være den utløsende faktoren, ergo et motiv. Men dette blir kanskje aldri en offentlig uttalelse?

Nei jeg tror ikke det blir sagt noe om det offentlig..
De var jo ganske raskt ute og sa at: " vi vil kanskje aldri finne ut hvorfor det skjedde" .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in