Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeBee
Ok, Takk. Da betyr det at far var hjemme i sitt tidligere hjem. Vet vi hvor kan bodde da? Jeg tror han står oppført på samme adr som moren. Dette er en fryktelig tragisk sak. Han skulle jo ikke vært på den adressen da.

Nei, faren bodde i huset, moren eier det.
Citera
2024-01-23, 19:12
Medlem
Citat:
Enligt uppgifter till VG är det en pappa som mördat sina två vuxna döttrar och ett litet barnbarn.
- Aftonbladet
Citera
2024-01-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Lett å tenke i de baner at mann har gjort overgrep mot barnebarn?

Det var det første som slo meg også
Citera
2024-01-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Nei, faren bodde i huset, moren eier det.

Ser ut som begge er registrert på samme adresse, da kan det jo antas at skilsmisse ikke var et faktum (enda)
Citera
2024-01-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille-persille

På en baby ? Håper dere tar kraftig feil her. Tenker det er begrenset hvor mye han har vært alene med barnebarnet når hun er så liten. Dessuten er mor politi og antakelig ekstra obs på å se etter tegn på sånt.
«Håper» og tror det heller er å hevne seg på mor som vil gå ifra far. Merkelig at begge døtrene skal dra på besøk og «snakke ut» med far - med baby (!) mens mor er på jobb hvis det er overgrep mot baby som er motivet
Citera
2024-01-23, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
The typical norrman!
Helt sjukt, ni dräper familje medlemmarna för vad, andra gången iår? Tredje?

Sen han som var i moskén og drepte sin syster.
Och breivik..

I Sverige står iallafall utlänningar för det mesta av dråp men inte i Norge.. hmm

Øh - det stemmer ikke. Har du glemt ekteparet i Lomma som drepte døtrene og seg selv? Og «lilla hjertet» Bobby og alle de andre barna som er drept av foreldrene sine
Citera
2024-01-23, 19:27
Medlem
Agrawals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille-persille

Jag tänker att pappan kanske gjort något olagligt och hans döttrar åkt dit för att prata ”förstånd” med honom. Kanske något jaktbrott eller något annat ”polisiärt” Dottern var ju Polis. Hon har ett litet barn och naturligt så tar man med det.
Pappan har vägrat anmäla sig själv o sen har det spårat fullständigt. Det är en av mina teorier. Hade inte han en Minkfarm som brann ned. Kanske försäkringsbedrägeri som dottern velat anmäla men inte pappan. OBS! Detta är bara min egna teori.
Citera
2024-01-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agrawal
Jag tänker att pappan kanske gjort något olagligt och hans döttrar åkt dit för att prata ”förstånd” med honom. Kanske något jaktbrott eller något annat ”polisiärt” Dottern var ju Polis. Hon har ett litet barn och naturligt så tar man med det.
Pappan har vägrat anmäla sig själv o sen har det spårat fullständigt. Det är en av mina teorier. Hade inte han en Minkfarm som brann ned. Kanske försäkringsbedrägeri som dottern velat anmäla men inte pappan. OBS! Detta är bara min egna teori.
Men da hadde hun da vel ikke tatt med seg sin egen datter dit? Eller så var han barnepasser for barnet, hun og søsteren skulle hente datteren, og konfronterte han om eventuelle overgrep. Men det henger ikke på greip. Hvordan har han klart å drepe alle uten å sitte klar med et skytevåpen?
Citera
Medlem
Overgrep på baby tror jeg ikke noe på, og jeg synes det er merkelig at det er det første man tenker.

Jeg tenker at mor ville skilles fra far, og han "takker" henne med å ta med alle hun elsker i døden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppgress1
Men da hadde hun da vel ikke tatt med seg sin egen datter dit? Eller så var han barnepasser for barnet, hun og søsteren skulle hente datteren, og konfronterte han om eventuelle overgrep. Men det henger ikke på greip. Hvordan har han klart å drepe alle uten å sitte klar med et skytevåpen?
Det siste der er helt utenkelig mtp på at hun selv var politi. Da hadde hun varslet dem.
Citera
2024-01-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
På en baby ? Håper dere tar kraftig feil her. Tenker det er begrenset hvor mye han har vært alene med barnebarnet når hun er så liten. Dessuten er mor politi og antakelig ekstra obs på å se etter tegn på sånt.
«Håper» og tror det heller er å hevne seg på mor som vil gå ifra far. Merkelig at begge døtrene skal dra på besøk og «snakke ut» med far - med baby (!) mens mor er på jobb hvis det er overgrep mot baby som er motivet

Jeg er enig med deg her. Noe må ha skjedd i forkant. Kanskje en datter var hjemme og oppdaget at far var psykotisk, ringer søster som er politi og i permisjon med baby. Politisøster ringer inn til politiet og sier der er krise og at hun er på vei til åstedet og der blir hun møtt av sykefar. Politiet kommer så rett etter. (Bare fantasien min her som løper litt løpsk) Det er mye som ikke henger på greip her.
Citera
2024-01-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Kan du ikke bare holde deg til svenske tråder eller bruke Google translate selv ?

Ni norrmän är hjärtligt välkomna att skriva i tråden. Själv har jag inget problem med att förstå norska. Tänker att ni också kan ha info om norska fall som inte alltid når svensk media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in