2024-04-08, 14:41
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är inga föräldrar med småbarn som går på den där punkgruppens spelningar, D*gge skulle vara förband men nu har de dumpat honom.
Micke Alonzo som sjunger i KSMB hade ju även ett band som hette Stockholms negrer. Han kanske inte heller skulle få vara med?
Citera
2024-04-08, 15:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
M*cke Al*nzo som sjunger i K*MB hade ju även ett band som hette Stockh*lms n*grer. Han kanske inte heller skulle få vara med?

Punkbandet K*MB normaliserar vuxenmobbningen mot D*gge.

Trist att de blivit politiskt korrekta PK fjantar. Hade de haft någon ryggrad att tala om så hade de behållit D*gge som förband.
Citera
2024-04-08, 15:56
Medlem
Citat:

Trist att de blivit politiskt korrekta PK fjantar. Hade de haft någon ryggrad att tala om så hade de behållit D*gge som förband.

Det blir nog lättare att förstå att tänka på att de som inte vill uppträda med Dogge är flera många individer. Och de råkar ha samma uppfattning. Man kan inte begära att några av dem ska ändra sig så att det inte ska vara en större grupp som har samma uppfattning. Alla har rätt till sin uppfattning.

Dogge skulle ha tänkt sig för kring hur han uttrycker sig och sen pratade han ju en del i media efter att det skrevs om detta. Då ändrade han åldrar och även åsikt om tjejen var nöjd med det hela till att han inte hade en aning om vad hon tyckte.

Att han inte tidigare reflekterat över att han faktiskt inte visste vad hon tyckte gör ju att allt skrattande skorrar lite grann. För en del skorrade de mycket och de får faktiskt ha sin åsikt.

Är det någon som har engagerat sig i att hjälpa honom med att ha en föreställning med sin musik? Att det inte är det kanske är mobbing det med?
Citera
2024-04-09, 21:55
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Han vet inte heller hur gammal hans dotter var när dotterns mamma och hans fru dog. Det är konstigt, det borde vara något man absolut minns. Men dottern var TYP 2-3 år. Och han var typ femton i det som står i din länk.

Det känns inte så fräscht att ta med sina barn till artister med såna här historier. "Vad är suga av för något pappa?"
Men Peddolito var ju inte 15 då när anna nicole smith kom till Sverige. Kolla https://www.expressen.se/nyheter/bindefeld-jag-minns-allt/ Anna Nicole var i Sverige mars 1995 då var Peddoltio 19/20 så en vuxen man. Vilket var hela min poäng!! Peddolito är en mytoman som alltid gör sig själv yngre i alla sina historier. PENDEJO
Citera
2024-04-09, 21:59
Medlem
Enterprises avatar
Är Douglas cancellerad ännu?
Citera
2024-04-09, 22:03
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:

De har alltid vart pk-fittor som bara mjölkat sin publik på pengar. De är vuxenmobbing.
Dogge klarar sig bättre utan.
Gammal punkare som kaosade när de hade avlutningsturne 92? De tog överpriser och var så pk så man spydde. Vi lyckades krascha den i en timma innan polisen blev för mycket lol. Fuck KSMB
Citera
2024-04-09, 22:08
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Det är inga föräldrar med småbarn som går på den där punkgruppens spelningar, D*gge skulle vara förband men nu har de dumpat honom.
De som går på KSMB idag är just den publiken som blir väldigt upprörd över sånt här. En lost generation.
Citera
2024-04-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Men Peddolito var ju inte 15 då när anna nicole smith kom till Sverige. Kolla https://www.expressen.se/nyheter/bindefeld-jag-minns-allt/ Anna Nicole var i Sverige mars 1995 då var Peddoltio 19/20 så en vuxen man. Vilket var hela min poäng!! Peddolito är en mytoman som alltid gör sig själv yngre i alla sina historier. PENDEJO

Aha då förstår jag.

Dogge är född -75. Men han var tonåring när hans äldsta syster dog.
Citat:
– Hon försvann när jag var 5-6 år, från att ha haft henne från noll till sex år, så försvann hon bara. Sen gick hon bort när hon var 34 år, 1996 då var jag ändå tonåring, säger han och fortsätter:
https://www.hant.se/noje/dogge-doggelito-talar-ut-om-den-tuffa-tiden-efter-systerns-bortgang/9928361
Senast redigerad av Sturuf 2024-04-09 kl. 22:59.
Citera
2024-04-10, 00:06
Medlem
SmokeFrees avatar
Exakt när han är 15-16 så är han barn. När han är i tidiga tjugoårsålder är han tonåring. Mytoman deluxe
Citera
2024-04-10, 00:28
Medlem
Dogge VILL nog vara snäll. Han funderar nog mycket på att vara det. Men jag tror att något, eller rätt mycket, fattas i honom. Men jag tror inte att han har aspergers/autism då han ändå verkar så glad och uppåt. Adhd kanske? För han verkar inte SE eller UPPFATTA andra så som andra gör. Han var med i något jippoprogram där kändisar skulle tävla i agility(hinderbana för hundar) med sina hundar. Då hade han med en liten överviktigt(vanvårdad), apatisk chihuaua som nog fick alla andra hundvänner att bli bekymrade över hur HUNDEN mådde? Men Dogge bara flinade och verkade tro att hunden mådde bra. Alla andra hundägare hade tagit hunden till veterinären, men han tog den till något jippoprogram där den skulle prestera i att vara glad och snabb...

Han verkar dock för slö för att ha adhd och inte initiativlös som add. Men jag vet inte? Jag får för mig att han ÄR snäll men att ja..."Hissen går inte helt upp" men ändå absolut inte förståndshandikappad. Bara att han saknar förståelse/medvetenhet om andra, även om han vill vara snäll. Och i detta fall som att han ville berätta en rolig anekdot men hade aldrig tidigare reflekterat över innebörden och än mindre kring hur andra skulle uppfatta det han sade. Han ville bara vara rolig. Att folk skulle säga "Shit, Dogge! Vad cool han är...".
Citera
2024-04-10, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Dogge VILL nog vara snäll. Han funderar nog mycket på att vara det. Men jag tror att något, eller rätt mycket, fattas i honom. Men jag tror inte att han har aspergers/autism då han ändå verkar så glad och uppåt. Adhd kanske? För han verkar inte SE eller UPPFATTA andra så som andra gör. Han var med i något jippoprogram där kändisar skulle tävla i agility(hinderbana för hundar) med sina hundar. Då hade han med en liten överviktigt(vanvårdad), apatisk chihuaua som nog fick alla andra hundvänner att bli bekymrade över hur HUNDEN mådde? Men Dogge bara flinade och verkade tro att hunden mådde bra. Alla andra hundägare hade tagit hunden till veterinären, men han tog den till något jippoprogram där den skulle prestera i att vara glad och snabb...

Han verkar dock för slö för att ha adhd och inte initiativlös som add. Men jag vet inte? Jag får för mig att han ÄR snäll men att ja..."Hissen går inte helt upp" men ändå absolut inte förståndshandikappad. Bara att han saknar förståelse/medvetenhet om andra, även om han vill vara snäll. Och i detta fall som att han ville berätta en rolig anekdot men hade aldrig tidigare reflekterat över innebörden och än mindre kring hur andra skulle uppfatta det han sade. Han ville bara vara rolig. Att folk skulle säga "Shit, Dogge! Vad cool han är...".

Den här senaste blundern (+ 1000 andra blundrar) talar starkt för att Dogge har en dubbel problematik.
Han beter sig som man väntar sig att en 50-årig blandmissbrukare med ADHD ska bete sig.

Stannat i tonåren check
Brist på inlevelse i andra och omgivningen check
Brist på verbalt filter check
Dålig självinsikt check
Intellektuellt slö trots normal IQ check
Oförmåga att hantera fakta check
Dålig impulskontroll check

Jag är inte alls förvånad över denna tälthistoria. Jag tycker att storyn om tjejen och tältet är vad man väntar sig av Dogge, som har blivit fett patetisk.
Citera
2024-04-10, 08:57
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Den här senaste blundern (+ 1000 andra blundrar) talar starkt för att Dogge har en dubbel problematik.
Han beter sig som man väntar sig att en 50-årig blandmissbrukare med ADHD ska bete sig.

Stannat i tonåren check
Brist på inlevelse i andra och omgivningen check
Brist på verbalt filter check
Dålig självinsikt check
Intellektuellt slö trots normal IQ check
Oförmåga att hantera fakta check
Dålig impulskontroll check

Jag är inte alls förvånad över denna tälthistoria. Jag tycker att storyn om tjejen och tältet är vad man väntar sig av Dogge, som har blivit fett patetisk.

Sen är han det skummaste 'offret' jag har någonsin hört ifrån - OM han nu ska utgå från att han blev sexuellt utnyttjad som ett barn. Det finns nästan ingen, som blev sexuellt utnyttjad som barn, som vill ens prata om det - och i en sån lätt, road ton. Så skumt. Och ni flashbackare som tänker kontra det nu - ni är anonyma. Just att Dogge säger det offentligt, som sig själv - är det skumma i det jag skriver.
Senast redigerad av JSpun 2024-04-10 kl. 09:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in