Citat:
Vissa saker hänger nog ihop.
Citat:
Jaså, har du sett bilder på flertalet härinnes Tinderprofiler? Eller sitter du bara och killgissar i vanlig ordning?
Jag badade i matchningar för ett par år sen eftersom jag är långt över average utseendemässigt men sedan ca 18 månader tillbaka matchar jag endast med ett fåtal fejkprofiler eller personer på andra sidan jorden som jag inte ens sett i flödet. Hela internet kryllar av above average män med liknande upplevelser.
Men det går inte att skriva om det här, i en tråd som handlar om Tinder och hur appen fungerar, för då bemöts man bara av "höhöhö appen funkar visst det är bara du som är ful höhöhö" och liknande lågbegåvade analyser.
Min poäng är att om man är shadowbannad går det inte att glänsa på Tinder hur snygg man än är. Tinder verkar syssla med ansiktsigenkänning nu för inte ens en hard reset där man röjer undan precis alla spår fungerar.
Jaja, får bli IRL istället nu när våren är här och man kan visa upp sin nya fysik man byggt upp under hösten/vintern. Tog en promenad på stan igår och blev rejält ögonknullad av ett flertal unga kvinnor. Fast det kanske alla blir, även apor med downs.
Jag badade i matchningar för ett par år sen eftersom jag är långt över average utseendemässigt men sedan ca 18 månader tillbaka matchar jag endast med ett fåtal fejkprofiler eller personer på andra sidan jorden som jag inte ens sett i flödet. Hela internet kryllar av above average män med liknande upplevelser.
Men det går inte att skriva om det här, i en tråd som handlar om Tinder och hur appen fungerar, för då bemöts man bara av "höhöhö appen funkar visst det är bara du som är ful höhöhö" och liknande lågbegåvade analyser.
Min poäng är att om man är shadowbannad går det inte att glänsa på Tinder hur snygg man än är. Tinder verkar syssla med ansiktsigenkänning nu för inte ens en hard reset där man röjer undan precis alla spår fungerar.
Jaja, får bli IRL istället nu när våren är här och man kan visa upp sin nya fysik man byggt upp under hösten/vintern. Tog en promenad på stan igår och blev rejält ögonknullad av ett flertal unga kvinnor. Fast det kanske alla blir, även apor med downs.
Jag har sett manliga Tinderprofiler och det räcker väl för att kunna dra en viss slutsats.
Likväl som du sitter och killgissar att du är shadowbannad FASTÄN du då fick matchningar, hur nu det går ihop. Sist matchade du med någon som bodde 10 mil bort nu är det på andra sidan jorden. Vet inte heller här hur mycket som är sant och bara är ditt vanliga gnäll och fantasier om hur Tinder är emot dig.
Det troliga är att du helt saknar självinsikt men självklart är ju du en sån galen hunk och det är Tinder som är dum mot dig

Din uppenbart rubbade personlighet kommer märkas och jag tror det även märks i din profil som gissningsvis är sjukt cringe.
En normal användare av appen behöver inte röja alla spår, du har väl suttit där och försökt manipulera appen samt gjort fejkprofiler. Skyll dig själv isåfall om du inte kan bete dig.
Tycker absolut att du ska gå runt och tro du blir ögonknullad av tjejer. Funkar nog tills du öppnar munnen om inte annat

Säkert inte och då menar jag inget illa, du är förmodligen en average joe. Enligt vissa på FB så behöver man ligga i det absolut översta skiktet av konkurrensen för att ha framgång, men jag vet att helt vanliga killar med ganska vanligt utseende lyckas på appen.