2024-04-07, 08:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Vilken kön är du? Utgår från att du är tjej med ditt namn? Tjejer har väldigt lätt på Tinder.

ja jag är tjej. På vilket sätt har tjejer lätt på Tinder? jag syftar på dejtandet
Citera
2024-04-07, 09:01
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jag har dessutom gjort experiment på senare tid där jag använt gamla bilder som jag använde 2017 när jag hade som mest framgång på appen OCH även angett min ålder till vad den var då. Guess what?

Inga matchningar.

Så tvärtemot dina teorier så tyder allt på att felet ligger hos Tinder, och inte hos mig.
Har också testat detta någon gång efter pandemin och ställde in intervallet på enbart unga kvinnor eftersom jag då var 27 och nästan hunk vid tillfället. Rena öknen i matchningar.

Kvinnor kanske enbart vill ha pengar nuförtiden? Om de nu inte kan få både pengar och utseende.
Citera
2024-04-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jag är 185 lång, vit och snygg men får inga matchningar för det. Inte fått någon på över 18 månader förutom fejkprofiler eller personer som bor minst 10 mil bort trots att jag ställt in max 30 km. För några år sen fick jag en helt ok mängd matchningar men idag är det större chans att jorden går under imorgon än att jag ska få en dejt via Tinder. Eller ens få igång en konversation.

Läser man t ex reddit hittar man mängder med män som har liknande upplevelse. Att Tinder ska bli som förr igen finns det ingenting som talar för. Som du säger, IRL är enda vägen att gå idag. Dejtingapparna är fullständigt fucked.

Förstår du inte att du är för dålig i konkurrensen? Tinder fungerar utmärkt men kraven har höjts radikalt. Ändringar i algoritmen eller ej.

Du skriver att du är 35 år i en annan tråd, sitter och skriver på flashback kl 03 en lördag. Snälla nån. Det finns ingen plats för losers på tinder i den åldern.
Citera
2024-04-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackf2988
Förstår du inte att du är för dålig i konkurrensen? Tinder fungerar utmärkt men kraven har höjts radikalt. Ändringar i algoritmen eller ej.

Du skriver att du är 35 år i en annan tråd, sitter och skriver på flashback kl 03 en lördag. Snälla nån. Det finns ingen plats för losers på tinder i den åldern.

Så kraven höjdes radikalt från en månad till en annan? Någon gång vid månadsskiftet september/oktober 2022 bestämde sig tjejer för att radikalt öka sina krav vilket gjorde att jag gick från att regelbundet få matchningar i september till att få inga alls förutom fejkprofiler i oktober och framåt.

Ja, så måste det ha varit....

Jag befinner mig dessutom inte i Sverige utan i ett land med annan tidszon så dina anklagelser baserade på när jag är inloggad här faller helt platt är jag rädd.
Citera
2024-04-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Varför skulle jag ens vara på Tinder och utsätta mig för idioter som er? Konstigt då att andra killar lyckas, men det är ni losers som hörs mest.

Om du inte ens har appen själv kanske du inte ska uttala dig om den och sluta komma med en massa okvalificerade teorier om varför massor av män världen över plötsligt går från stor framgång till noll över en natt.

Vi vet att du hyser personligt agg mot män som inte vill ha kvinnor som dig (30+, avskyvärd personlighet, troligtvis överviktig etc) men ditt hat mot män som inte vill ha sådana kvinnor får du älta i andra trådar.
Senast redigerad av Joe88 2024-04-07 kl. 14:10.
Citera
2024-04-07, 15:24
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
ja jag är tjej. På vilket sätt har tjejer lätt på Tinder? jag syftar på dejtandet

Jag använder inte Tinder längre. Men alla tjejer jag dejtat har massvis med meddelanden från desperata killar. De flesta kanske bara vill ligga men många som ville träffas seriöst också. Har dejtat i flera år så jag vet precis hur det är på dejtingmarknaden.
Citera
2024-04-07, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har också testat detta någon gång efter pandemin och ställde in intervallet på enbart unga kvinnor eftersom jag då var 27 och nästan hunk vid tillfället. Rena öknen i matchningar.

Kvinnor kanske enbart vill ha pengar nuförtiden? Om de nu inte kan få både pengar och utseende.
Joe är invandrare och det är därför. Svenska kvinnor är på riktigt blodsrasister. Svenska män rasblandar betydligt mer än svenska kvinnor. Det har ingenting med att Joe88 är vaken sent, 35 år eller vad det nu är. Det går bra för svenska män för att svenska kvinnor är rasister.
Citera
2024-04-08, 22:13
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Du matchar med folk som inte är tillräckligt intresserade helt enkelt. Du kanske har svårt att läsa av folk? Folk får andra prioriteringar ju äldre man blir, för 5-10 år sen så kanske det var mer kravlöst.
Med åldern så växer också kraven.

Och angående videoklippet så är det väl mer urtypen av nån kille som blivit rik och ”köpt” en flickvän. Enda hon ser honom som är en plånbok och han godtar det för att han inte får något vettigare…nu har han förvandlat sig till en version av henne mer eller mindre. Dörrmatta deluxe.

Ja det kan vara något fel på mig eller så ändras deras krav. Jag vet inte alltså. Det känns som att hela livet är RNG och man hittar relationer slumpmässigt när man minst anar det jämför med att aktivt leta

Jag håller på att dejta en kvinna som jag har mött irl och jag hoppas verkligen inte jag är tillbaka i ruta 1 igen.

Ah han är en sån där kille. Fyfan vilken loser då. 😫
Citera
2024-04-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det är hos dig felet ligger, inget annat. Du blir helt enkelt utkonkurrerad av killar som är yngre, som har ett liv utanför nätet, är trevligare och som kan föra sig. Autister brukar ha det svårare med dejting och relationer.

Lite lustigt att prata om framgång på Tinder med 100 dejter och inte en enda av tjejerna velat träffas en andra gång😃
Citera
2024-04-08, 22:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Lite lustigt att prata om framgång på Tinder med 100 dejter och inte en enda av tjejerna velat träffas en andra gång😃
För varje alternativ för en kille går det ytterligare minst 10 för en tjej. Men förstår ändå poängen.
Citera
2024-04-08, 23:03
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
För varje alternativ för en kille går det ytterligare minst 10 för en tjej. Men förstår ändå poängen.

Med tanke på hur kvalitén överlag ser ut på Tinder så är det inte direkt svårt att glänsa. En apa med downs hade säkert utmanövrerat flertalet här.
Citera
2024-04-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan

Höhöhöhöhhöhö

Men nu pratar vi om själva appen och inte vad som händer utanför appen. Framgång PÅ APPEN avgörs av antalet matchningar och kvalitet på matchningar.

Detta tycks dock vara väldigt svårt att förstå för vissa...

Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Med tanke på hur kvalitén överlag ser ut på Tinder så är det inte direkt svårt att glänsa. En apa med downs hade säkert utmanövrerat flertalet här.

Jaså, har du sett bilder på flertalet härinnes Tinderprofiler? Eller sitter du bara och killgissar i vanlig ordning?

Jag badade i matchningar för ett par år sen eftersom jag är långt över average utseendemässigt men sedan ca 18 månader tillbaka matchar jag endast med ett fåtal fejkprofiler eller personer på andra sidan jorden som jag inte ens sett i flödet. Hela internet kryllar av above average män med liknande upplevelser.

Men det går inte att skriva om det här, i en tråd som handlar om Tinder och hur appen fungerar, för då bemöts man bara av "höhöhö appen funkar visst det är bara du som är ful höhöhö" och liknande lågbegåvade analyser.

Min poäng är att om man är shadowbannad går det inte att glänsa på Tinder hur snygg man än är. Tinder verkar syssla med ansiktsigenkänning nu för inte ens en hard reset där man röjer undan precis alla spår fungerar.

Jaja, får bli IRL istället nu när våren är här och man kan visa upp sin nya fysik man byggt upp under hösten/vintern. Tog en promenad på stan igår och blev rejält ögonknullad av ett flertal unga kvinnor. Fast det kanske alla blir, även apor med downs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in