Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Glöm inte: att jaga vänsterextremister iklädd kalsonger och basebollträ mitt i natten, efter att de trakasserat honom i hans hem!
Då var han 18-19? Jävla hårding.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Det är det som är det märkliga.
Närapå alla i extremvänstern måste ju veta vem den filuren är o hur han ser ut. Ändå lyckas han bli insläppt till dukat bord om og om igen.
Bilan som öppnade alla dörrar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Gyros
Hon är ganska snygg ändå. Tycker många somaliskor kan vara rätt heta. Man måste förstå att det känns jävligt jobbigt när detta äventyr endast var en lögn. Inte varje dag en somaliska får chansen att dejta en svensk kille liksom. Måste ha varit spännande att få göra jämfört med livet tillsammans med en snedtandad och urtanig somalisk man. Men visst, jag ser absolut en framtida användning av dessa somaliskor, bara dom lägger ner sin förbannade religion, äckliga parfymer och klipper banden till klanen.
Glöm inte khat-tuggande och med gula "ögonvitor".
Nä, lockar inte mig.
Once you go black you never go back betyder för de som testat att provar du en gång gör du aldrig om det. Been there, done that.
Citat:
Ursprungligen postat av
Chockneger
Efter en stunds funderande: Sprängkraften i denna publicering är fan något i hästväg. Och med tanke på att man kan anta att det finns en stor mängd som är arga på Chrille, många som är arga på Bilan (både av religiösa, kulturella och politiska skäl) och det sannolikt bara lär bli värre när källor avslöjas osv…
Det här har faktiskt potentialen att sluta jävligt illa.
Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket, men antar att de inblandade kanske borde beakta detta.
Gjorde samma reflektion. Det ska bli intressant att se vad han sitter på för information. Hoppas han tänkt över säkerhetsaspekten. Vältränade Bechir som nämns nedan sköts väl med en heart attack gun?
Det här klippet är från 1975. Skjuter på 100 meter och ammunition fanns där offret inte kände att han blivit träffad och skulle få en hjärtattack.
https://www.youtube.com/watch?v=4m6dldvNECI
Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Vad är oddsen på att:
1. Osman kommer anmäla Peterson för våldtäkt o förtal?
2. Peterson blir dömd till fängelse för rasistiskt hatbrott, multipla grova våldtäkter o grovt förtal?
Tror noll risk på båda två.
Citat:
Ursprungligen postat av
Korv-Bajs
Christian Peterson försöker göra en Bechir Rabani.

Aschberg var rätt skärrad i aftonbladetstudion när han intervjuades efter Bechirs död. Undrar om de vågar lönnmörda ACP nu? Det vore lite för uppenbart om han skulle få en hjärtattack, råka ut för en hit and run, rån-mördas eller på något annat sätt förolyckas. SÄPO för väl skydda honom i så fall. Det är för många som vaknat 2024 för att man ska kunna komma undan med det.