Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Att han skulle gjort det endast för att skada henne är ju inte sant.
Han har enligt han själv luskat ut informatörer inom den nationella rörelsen.
Sen är ju uppenbart inte Bilan Osman en främling för att försöka hänga ut personer och förstöra deras liv, det framgår av de inspelade samtalen.
Expo har hängt ut massor av människor under decennier och bidragit till att Sverige förstörts av invandring. Det handlar inte om meningsskiljaktigheter, det är ett krig mot mänsklighetens avskum vi har att göra med.
Ja givetvis ska inte människor få sina liv förstörda varken av höger eller vänster baserat på maktmissbruk. Det är ändå inte något som legitimerar hans två år långa klistrabde på henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Jag tror på önskade statushöjningen med rasfaktorn. Även lilla apan i tråden dejtar enligt egen uppgift, en vit man.
Backa lite här va. Målet var väl inte att skada henne utan att avslöja EXPO, förrädare bland Sverigevänner och företeelser hos vänstern? Var har du sett att han tar till våld och mord? Vad gäller sex så enligt hans uppgift är det HON som varit drivande i sexet?
Är allt solsken och man dejtar en kvinna för att skada henne så håller jag med om att det är ett avskyvärt beteende, men som sagt vi befinner oss i krig. Det här jävla tugget att vi ska vara bättre än dem köper jag inte rakt av. Det krävs att folk gör mer än vad som förväntas, att man är redo att grisa ner sig. ACP skulle jag säga är ett föredöme i den kampen. Jag känner honom inte, har aldrig träffat honom men lyssnat på honom vid ett par tillfällen på Swebbtv. Tyckte han var en fladdrig lättviktare först men som sagt, våldsamme mordhotande rasisten Hübinette och nu Bilan är inga småsaker. Han förtjänar respekt för det han gör. Det modet och den kapaciteten hade inte jag som 21-åring.
Jag jämställde det med våld och mord, sa inte att han använde sig av det.
Min uppfattning är att det här är mer än osmakligt utan oerhört äcklande. Att gå in i en relation med syftet att skada personen för att du redan innan inte gillar den är allt annat än journalistik i mina ögon. Alltså läste nyss något trams om att hon inte tagit examen utan gott i någon flumkurs bara. En journalist ska knappast behöva klistra på någon i 2 år för att komma åt sådan information.