2024-04-09, 00:30
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
mm och om det inte finns några bevis så har han alltså medvetet gjort sig skyldig till förtal utan någon egen vinning eller samhällelig vinning. Låter ju väldigt troligt.
"Sverigevänner" brukar ju inte höra till de mest begåvade direkt så att han dampar lös och gör sig skyldig till förtal efter att ha blivit dumpad är föga förvånande.
Citera
2024-04-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Det pågår en live på x modererad av Chang Frick där Christian verkar larva sig just nu.

Det här är ingen seriös journalistik

Roligt att lyssna på dock! Somalier bränner sönder Bilan just nu. Somalierna är extremt nationalistiska.

Finns det risk för hedersmord här?
Citera
2024-04-09, 00:31
Medlem
Efter en stunds funderande: Sprängkraften i denna publicering är fan något i hästväg. Och med tanke på att man kan anta att det finns en stor mängd som är arga på Chrille, många som är arga på Bilan (både av religiösa, kulturella och politiska skäl) och det sannolikt bara lär bli värre när källor avslöjas osv…

Det här har faktiskt potentialen att sluta jävligt illa.
Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket, men antar att de inblandade kanske borde beakta detta.
Citera
2024-04-09, 00:32
Medlem
Sam.Boyds avatar
Vad är oddsen på att:
1. Osman kommer anmäla Peterson för våldtäkt o förtal?

2. Peterson blir dömd till fängelse för rasistiskt hatbrott, multipla grova våldtäkter o grovt förtal?
Citera
2024-04-09, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Att han skulle gjort det endast för att skada henne är ju inte sant.
Han har enligt han själv luskat ut informatörer inom den nationella rörelsen.

Sen är ju uppenbart inte Bilan Osman en främling för att försöka hänga ut personer och förstöra deras liv, det framgår av de inspelade samtalen.

Expo har hängt ut massor av människor under decennier och bidragit till att Sverige förstörts av invandring. Det handlar inte om meningsskiljaktigheter, det är ett krig mot mänsklighetens avskum vi har att göra med.
Ja givetvis ska inte människor få sina liv förstörda varken av höger eller vänster baserat på maktmissbruk. Det är ändå inte något som legitimerar hans två år långa klistrabde på henne.
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag tror på önskade statushöjningen med rasfaktorn. Även lilla apan i tråden dejtar enligt egen uppgift, en vit man.

Backa lite här va. Målet var väl inte att skada henne utan att avslöja EXPO, förrädare bland Sverigevänner och företeelser hos vänstern? Var har du sett att han tar till våld och mord? Vad gäller sex så enligt hans uppgift är det HON som varit drivande i sexet?

Är allt solsken och man dejtar en kvinna för att skada henne så håller jag med om att det är ett avskyvärt beteende, men som sagt vi befinner oss i krig. Det här jävla tugget att vi ska vara bättre än dem köper jag inte rakt av. Det krävs att folk gör mer än vad som förväntas, att man är redo att grisa ner sig. ACP skulle jag säga är ett föredöme i den kampen. Jag känner honom inte, har aldrig träffat honom men lyssnat på honom vid ett par tillfällen på Swebbtv. Tyckte han var en fladdrig lättviktare först men som sagt, våldsamme mordhotande rasisten Hübinette och nu Bilan är inga småsaker. Han förtjänar respekt för det han gör. Det modet och den kapaciteten hade inte jag som 21-åring.
Jag jämställde det med våld och mord, sa inte att han använde sig av det.

Min uppfattning är att det här är mer än osmakligt utan oerhört äcklande. Att gå in i en relation med syftet att skada personen för att du redan innan inte gillar den är allt annat än journalistik i mina ögon. Alltså läste nyss något trams om att hon inte tagit examen utan gott i någon flumkurs bara. En journalist ska knappast behöva klistra på någon i 2 år för att komma åt sådan information.
Citera
2024-04-09, 00:34
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Jag håller det för relativt troligt att han skulle dömas för förtal även om allt är sant.
Möjligen kan han hävda att spridandet av uppgifterna haft ett högt allmänintresse och varit försvarligt för att skydda andra från hennes brottsliga aktiviteter.
Samtidigt, hon är kvinna och vänster så gissar att han ändå kommer dömas.

Är dock inte säker på att hon eftersträvar den uppmärksamhet en sådan process skulle tilldra sig…

Allt för att hon var sugen på grov vit påle.

Hon är ju rejält offentlig och förefaller begått så pass grovt brott att fängelse är på straffskalan. Han kan knappast dömas för förtal då. Han ska ju ha medalj.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Nogger-reaktionerna på X skulle man nästan kunna åtnjuta sig en liten runk till.

Bilan får nog bila iväg till någon bajshydda jävligtlångtbortistan nu

Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Den där Peterson är ju verkligen på.
Han träffar på Svenska feminist politiker i Ganbia. Han åker personligen o dokumenterar flyktingkrisen i Medelhavet. Han följer en kurs i raslära på universitetet av Tobias Hubinett. Han visar upp stinkande zigenarläger i Järfälla.

Man kan ju inte låta bli att gilla spelevinken.

O håller han vad han lovar så blir det en shitshow utan dess like.

Får hålla tummarna men det ser ju rätt lovande ut.

Tack för skrattet.

Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Att manipulera sin partner på det sättet som "sverigevännen" hävdar sig ha gjort är fel på alla sätt och vis, extremt vidrigt. Nu har han dock säkerligen blivit dumpad och i sin frustration gör han som så många andra män, nämligen att smutskasta och försöka förstöra livet för sitt ex.

Sedan finns det inga bevis för det sverigevännen påstår om bilan så allting skriker att det rör sig om en patetisk expojkvän som inte kan acceptera att han blivit dumpad.

Du också, Tack för skrattet.
Citera
2024-04-09, 00:35
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen hon kan fortsätta hålla huvudet högt trots all denna mängden obefogat hat hon får utstå dels för hennes välmående men också för att vi ska fortsätta kunna få kvalitetsjournalistik från henne.

Mjo. Det var bra att hon tog bort sin Twitter så att hon kan fokusera på sitt välmående och komma bort från alla negativitet och hat från sociala medier.

Hoppas hon tar honom till rätten för det här.
Citera
2024-04-09, 00:35
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen hon kan fortsätta hålla huvudet högt trots all denna mängden obefogat hat hon får utstå dels för hennes välmående men också för att vi ska fortsätta kunna få kvalitetsjournalistik från henne.
Troll.
Citera
2024-04-09, 00:37
Medlem
HejaFinlands avatar
3,7 miljoner visningar på en inrikes-tweet på svenska. Efter några timmar.
https://twitter.com/AssarChristian/status/1777362542865559852
Citera
2024-04-09, 00:40
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Mjo. Det var bra att hon tog bort sin Twitter så att hon kan fokusera på sitt välmående och komma bort från alla negativitet och hat från sociala medier.

Hoppas hon tar honom till rätten för det här.

Till rätten lär hon komma om ACP uppgifter stämmer. Gött mos.

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
3,7 miljoner visningar på en inrikes-tweet på svenska. Efter några timmar.
https://twitter.com/AssarChristian/status/1777362542865559852

Galet.
Citera
2024-04-09, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
Roligt att lyssna på dock! Somalier bränner sönder Bilan just nu. Somalierna är extremt nationalistiska.

Finns det risk för hedersmord här?

Tänker samma. Det tror jag. Eller att hon måste fly och gömma sig pga hot osv.

Christian har nog lyckats få bort henne från Sverige för gott.
Citera
2024-04-09, 00:41
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Vad är oddsen på att:
1. Osman kommer anmäla Peterson för våldtäkt o förtal?
2. Peterson blir dömd till fängelse för rasistiskt hatbrott, multipla grova våldtäkter o grovt förtal?

P säger på Chang Fricks Twitter att de inte har haft sex.

Edit länk:
https://twitter.com/AssarChristian/status/1777436825834987685

"Hahhaha Chang, jag har @NickAlinia som sanningsvittne till att inget otukt har inträffat."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in