Citat:
Ursprungligen postat av
ZURRTESHINKANSEN
Det tyder på att han är en kulturnationalist när han rasblandar och att han därmed inte har några som helst problem att Sverige befolkas av jordens alla raser bara de talar svenska och betalar skatt. Då är han nöjd. En sådan person har självfallet inga problem att sälja ut nationalister som anser att Sverige är svenskarnas land.
För övrigt tror jag inte det är Mattias Karlsson som kontakta expo ånyo utan någon annan förmåga.
Ja, det kan väl knappast komma som en nyhet för någon att varken Karlsson eller resten av SD lägger någon större vikt vid andras "ras" eller "etniska ursprung", utan snarare är intresserade av kultur, men med tanke på att det kan sägas om väldigt många personer känns inte riktigt den detaljen heller som något som pekar åt just Karlssons håll den här gången.
Även jag tror att det handlar om någon annan, för dels fick ju Karlsson "kalla handen" av Expo redan 2015 och dels får jag inte det där med att personen ska ha en del gemensamt med Bilan att stämma in på Karlsson. Vad skulle han egentligen ha gemensamt med Bilan?
Hur som helst lär det väl krypa fram vem det faktiskt rör sig om imorgon.
Det mest intressanta med den här historien är väl för övrigt att Bilan, om det Christian påstår nu stämmer, har röjt sin arbetsgivares källor. Vad hon och Christian eventuellt gjort på tu man hand känns i sin tur ganska ointressant.