2024-04-09, 00:01
Medlem
.Stelopererad.s avatar
Inte läst hela tråden men Christian har ju granskat vänstern i flera år. Hur kunde Osman inte veta vem han var? Eller gjorde hon det?
Citera
2024-04-09, 00:02
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
Informatören Deep Throat fick namn efter porrfilmen, inte tvärtom.

Ok. Den stora skandalen i det här är väl om det nu finns något som kan liknas med en porrfilm. Kan räcka med att den här kyssen som Bilan ska ha gett Christan på hans mun finns på film. Bild går väl lika bra kanske? En bild säger mer än tusen ord. Men en film det vore det värsta. Eller det bästa.

Lite roligt är det att Christan har det namn han har. Christian betyder ju kristen på engelska.

Hon hade lika gärna kunnat kyssa en gris. Eller en groda kanske?
Citera
2024-04-09, 00:03
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det har han inte alls. Det pågår ett krig om du inte har märkt det. Det finns inga regler längre. Vänsterblivna har kört utan moraliska regler i flera decennier. Det är dags för lite ändring nu.

Speciellt EXPO, de har förstört så många människors liv de har kunnat.
Citera
2024-04-09, 00:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Vad skönt om det skulle visa sig vara Magnus Svammelman som är informatören till Expo. Men det tror jag inte.

Vem är det? Det har ju klagats på Mattias Karlsson förut för att han frågade EXPO om de ville samarbeta.
Citera
2024-04-09, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Det pågår en live på x modererad av Chang Frick där Christian verkar larva sig just nu.

Det här är ingen seriös journalistik

Somalierna är vansinniga över detta och att hon drar skam över landet. Men varför läspar Christian så in i helvete och låter utvecklingsstörd i liven? Så brukar han inte prata. Påverkad eller trollar?
Citera
2024-04-09, 00:05
Medlem
Smugumins avatar
Fyfasen vad vidrigt och patetiskt agerat av denna småkukade fascist om han endast har lekt med Bilans känslor. Det mest sannolika är dock att Bilan dumpat detta avskräde och nu försöker han att hämnas genom att smutskasta med påhittade saker.
Citera
2024-04-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Precis. Lite ovan vid sådana här takter, men om det är vad som krävs så är jag game. Unga män och kvinnor som är hängivna kampen. Jag tar av mig hatten och bugar åt hans kamplust.

Underskatta inte rasfaktorn. Vita män är högst upp på den riktiga näringskedjan. Periodvis har de sänkt garden lite för mycket men så fort den höjs så är det Zulu-time igen.

+1.

Vem åsyftas?

Undrar hur många gånger EXPO och vänstern tittat på klippet? 100 gånger var?

Jadi jadi jada. Bla, bla, bla. Flabben.
Jag är uppenbart inte enligt twitter, den enda som anser att det var ett vedervärdigt beteende. Många som också inte gillar allt hon skriver. Det är grejen liksom, någons åsikter kan man ha många egna åsikter mot eller kring men att lura in den i en relation enbart för att skada personen är det absoluta botten märket. Man kan inte sjunka lägre, i att ha åsikter som skiljer sig från någon eller några, om man man är beredd att kränka personen helt och då även som sexuell varelse genom att utnyttja den för sex samtidigt

Sex, våld, mord. Det är sådant man inte tar till vapen för att man är av en annan åsikt.

Förövrigt så såg ett av citaten ut som ett närapå dödshot inlindat i meningen av att det inte skulle vara så. Så han har måhända skaffat sig en del ovänner på vis män aldrig normalt gör när de ger sig på en kvinna fult.
Citera
2024-04-09, 00:07
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Underhållande att läsa alla quote tweets. Somalier krigar om vilken klan hon kommer ifrån.

Walla. Var kan man läsa om det?

Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
"Lite" upprörd? Hennes liv är näst intill förstört.

Cry me a river. Har noll sympati för sådana som Bilan. Hon kan väl dra hem till Somalia i så fall. Hon åker ju dit på semester.

Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Detta är min bild också. Jag knullade en rätt snygg somalisk tjej under en period för kanske 15 år sen och hon var extremt noga med att saker skulle hållas hemligt.
På den tiden var jag lite kulturellt obildad, så fick typ för mig att hon hade kille. Men med tiden fattade jag att min stolta köttpåle tydligen inte var kulturellt accepterad och skulle medföra allvarlig fara.

I efterhand kan jag känna att det faktiskt var rätt hemskt alltihop. Hon var uppenbart mest bara intresserad av vita.

Det är högsta vinsten för många icke-vita kvinnor. För de flesta blir det ett rejält ekonomiskt lyft och en statushöjning och som grädde på moset behandlas man med mellan någorlunda respekt till full respekt.

Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fel för Christian och säga att hon är en ung tjej. Men kanske inte för den du citerade. Han kanske är dubbelt så gammal som Christan? Kanske dubbelt så gammal som Bilan?

Bilan är född 1992. Christian är född 2002. Så för Christian är inte Bilan en ung tjej. Hon är en 31-taggare. Hon är 31år än så länge. Hon fyller 32år i september i år.

Och till Christian får man väl ändå skriva: Grattis till en lyckad jakt! Att som 21åring fälla en 31-taggare är stort. Mandomsprov.

Hade Bilan vart 10år yngre än Christian. Då hade det vart annorlunda.

Instämmer. Inte illa.

Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Det här avslöjandet av Christian förde en annan god sak med sig.
Det avslöjade slutligen Jens Ganman som kontrollerad opposition. Ganman och hans judiske vapendragare Aron Flam har i åratal inriktat sig på att kanalisera svenskar som är missnöjda med att deras land förstörs, genom att kritisera den värsta av woke-smörjan, som är resultatet av en medveten globalistisk komplott, och inte inkompeteneta naiva politiker, vilket Ganman jämt låtit påskina.

https://twitter.com/JensGanman/status/1777392475063062730

Att Jens spelar upprörd över att detaljer om en persons sexliv avslöjas, i kontrast till det enorma scoop detta avslöjande är, visar bara att Jens Ganman inte är intresserad av att Sverige återställs till det kand det var före invasionen av låg-IQ-orcher. I hans följarskara är det dessutom fullt av sionister som stödjer Israels pågående folkmord på palestinier.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om förrädarna i den sverigevänliga rörelsen som lämnat information till EXPO "råkar" vara judar.

Intressant spaning. Finns det några namn som du tänker på?

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Har du aldrig stött på begreppet wallraffa? Behövs ingen psykopat till det, däremot en obändig vilja att undersöka till 100%.

Generellt är jag emot wallraffa men i krig finns det "inga" regler.
Citera
2024-04-09, 00:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Fyfasen vad vidrigt och patetiskt agerat av denna småkukade fascist om han endast har lekt med Bilans känslor. Det mest sannolika är dock att Bilan dumpat detta avskräde och nu försöker han att hämnas genom att smutskasta med påhittade saker.

Påhittade saker? Han verkar ju ha ljudinspelningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
..Och som sagt, hon verkar ju snäll

Men jag vet inte, spekulerar som alla andra här.

Det känns som om hon placerats i en kändisroll också som stigit henne åt huvudet. Och att hon typ gör uppror mot den.
Snäll? Verkligen inte, hur menar du?

Spekulerar fritt då?

Placerats?
Hon har sökt det, i flera år.
Hon är där hon ville vara.
Hon har dragit på sig detta själv, ingen har hållt en pistol o tvingat henne.
Hon är en vuxen människa, infatilisera inte henne
Senast redigerad av LupesVulpus 2024-04-09 kl. 00:10.
Citera
Medlem
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Ja så oerhört fruktansvärt att han lekt med en kvinnas känslor för att kunna få fram att en journalist som tidvis får utrymme i statsfinansierad media röjer uppgiftslämnare till vänsterextrema organisationer.

Fullkomligt galen är du men det är ju majoriteten av ni galna svenskar som nu skapat Europas farligaste land.

Tokstolle
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Man häpnar när man läser vänstertokars inlägg här på fb.

Här har man en journalist som med största sannolikhet kommer släppa riktigt saftig info om b la hur en journalist som ges utrymme i statligt finansierad media avsiktligen röjt uppgiftslämnare till bl a vänsterextrema Expo, ett mycket allvarligt brott. Och det enda ni har att kommentera är att han "som en psykopat" spelat på en kvinnas känslor.
Ni är medvetna om att han medvetet har begått förtal om detta inte stämmer va, så sannolikheten att det han säger är lögn torde vara tämligen låg.

Som sagt, Sverige i ett nötskal, att spela på någons känslor är tydligen värre än att begå ett allvarligt brott. Men sen hycklar ni och klagar ändå på att samhället kränker era känslor. Jävla galningar.

Nu har ni vänstertokar iaf skapat den utopi ni länge suktat och kämpat för, Sverige som Europas absolut farligaste land.

Jag håller det för relativt troligt att han skulle dömas för förtal även om allt är sant.
Möjligen kan han hävda att spridandet av uppgifterna haft ett högt allmänintresse och varit försvarligt för att skydda andra från hennes brottsliga aktiviteter.
Samtidigt, hon är kvinna och vänster så gissar att han ändå kommer dömas.

Är dock inte säker på att hon eftersträvar den uppmärksamhet en sådan process skulle tilldra sig…

Allt för att hon var sugen på grov vit påle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in