Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Precis. Lite ovan vid sådana här takter, men om det är vad som krävs så är jag game. Unga män och kvinnor som är hängivna kampen. Jag tar av mig hatten och bugar åt hans kamplust.
Underskatta inte rasfaktorn. Vita män är högst upp på den riktiga näringskedjan. Periodvis har de sänkt garden lite för mycket men så fort den höjs så är det Zulu-time igen.
+1.
Vem åsyftas?
Undrar hur många gånger EXPO och vänstern tittat på klippet? 100 gånger var?
Jadi jadi jada. Bla, bla, bla. Flabben.
Jag är uppenbart inte enligt twitter, den enda som anser att det var ett vedervärdigt beteende. Många som också inte gillar allt hon skriver. Det är grejen liksom, någons åsikter kan man ha många egna åsikter mot eller kring men att lura in den i en relation enbart för att skada personen är det absoluta botten märket. Man kan inte sjunka lägre, i att ha åsikter som skiljer sig från någon eller några, om man man är beredd att kränka personen helt och då även som sexuell varelse genom att utnyttja den för sex samtidigt
Sex, våld, mord. Det är sådant man
inte tar till vapen för att man är av en annan åsikt.
Förövrigt så såg ett av citaten ut som ett närapå dödshot inlindat i meningen av att det inte skulle vara så. Så han har måhända skaffat sig en del ovänner på vis män aldrig normalt gör när de ger sig på en kvinna fult.