2024-04-09, 00:20
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZURRTESHINKANSEN
Det tyder på att han är en kulturnationalist när han rasblandar och att han därmed inte har några som helst problem att Sverige befolkas av jordens alla raser bara de talar svenska och betalar skatt. Då är han nöjd. En sådan person har självfallet inga problem att sälja ut nationalister som anser att Sverige är svenskarnas land.

För övrigt tror jag inte det är Mattias Karlsson som kontakta expo ånyo utan någon annan förmåga.

Ja, det kan väl knappast komma som en nyhet för någon att varken Karlsson eller resten av SD lägger någon större vikt vid andras "ras" eller "etniska ursprung", utan snarare är intresserade av kultur, men med tanke på att det kan sägas om väldigt många personer känns inte riktigt den detaljen heller som något som pekar åt just Karlssons håll den här gången.

Även jag tror att det handlar om någon annan, för dels fick ju Karlsson "kalla handen" av Expo redan 2015 och dels får jag inte det där med att personen ska ha en del gemensamt med Bilan att stämma in på Karlsson. Vad skulle han egentligen ha gemensamt med Bilan?

Hur som helst lär det väl krypa fram vem det faktiskt rör sig om imorgon.

Det mest intressanta med den här historien är väl för övrigt att Bilan, om det Christian påstår nu stämmer, har röjt sin arbetsgivares källor. Vad hon och Christian eventuellt gjort på tu man hand känns i sin tur ganska ointressant.
Citera
2024-04-09, 00:20
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ja just det ja, men jag vet inte om det räcker för att vissa här ska acceptera honom som "journalist".

Okej, och jag anser att alla som sysslar med journalistisk verksamhet gott kan kalla sig journalister, oavsett utbildning. Huruvida sedan Christian och/eller Bilan faktiskt sysslar med journalistisk verksamhet eller något annat är en diskussion för sig, men det kanske heller inte är så speciellt intressant.
Nu är det ju så här att Bilan själv ofta påpekar att hon har examen som journalist. Därför är det intressant att outa henne med vad för utbildning hon egentligen har.

Det skrivs mycket i den här tråden om Bilans skriftliga karriär och påfund.
Men det som är ytterst viktigt att belysa är Bilans ideliga inhopp i diverse debattprogram i sossetv. Det är i dom som hennes oduglighet och grad av begågåvning kommer fram som bäst…
Har ni missat det. Har ni missat en och annan godbit.
Citera
2024-04-09, 00:21
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Har hon det verkligen ”bra ställt” när hon jagas av fogden?
Utan att veta Chrilles ekonomiska status så gissar jag att han i alla fall inte ska bli utmätt.

Men tror inte heller hon är golddigger. Hon lockas snarare av det förbjudna. I detta fall en massiv vit köttklubba att slafsa på och ta i slida samt anus.

Jag tror på önskade statushöjningen med rasfaktorn. Även lilla apan i tråden dejtar enligt egen uppgift, en vit man.

Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Jag är uppenbart inte enligt twitter, den enda som anser att det var ett vedervärdigt beteende. Många som också inte gillar allt hon skriver. Det är grejen liksom, någons åsikter kan man ha många egna åsikter mot eller kring men att lura in den i en relation enbart för att skada personen är det absoluta botten märket. Man kan inte sjunka lägre, i att ha åsikter som skiljer sig från någon eller några, om man man är beredd att kränka personen helt och då även som sexuell varelse genom att utnyttja den för sex samtidigt

Sex, våld, mord. Det är sådant man inte[/b] tar till vapen för att man är av en annan åsikt.

Förövrigt så såg ett av citaten ut som ett närapå dödshot inlindat i meningen av att det inte skulle vara så. Så han har måhända skaffat sig en del ovänner på vis män aldrig normalt gör när de ger sig på en kvinna fult.

Backa lite här va. Målet var väl inte att skada henne utan att avslöja EXPO, förrädare bland Sverigevänner och företeelser hos vänstern? Var har du sett att han tar till våld och mord? Vad gäller sex så enligt hans uppgift är det HON som varit drivande i sexet?

Är allt solsken och man dejtar en kvinna för att skada henne så håller jag med om att det är ett avskyvärt beteende, men som sagt vi befinner oss i krig. Det här jävla tugget att vi ska vara bättre än dem köper jag inte rakt av. Det krävs att folk gör mer än vad som förväntas, att man är redo att grisa ner sig. ACP skulle jag säga är ett föredöme i den kampen. Jag känner honom inte, har aldrig träffat honom men lyssnat på honom vid ett par tillfällen på Swebbtv. Tyckte han var en fladdrig lättviktare först men som sagt, våldsamme mordhotande rasisten Hübinette och nu Bilan är inga småsaker. Han förtjänar respekt för det han gör. Det modet och den kapaciteten hade inte jag som 21-åring.
Citera
2024-04-09, 00:22
Medlem
HejaFinlands avatar
Bilan säger i klippet att den som skvallrat till Expo är lack (Arg på Stockholmska). Han har bara fått skit och ingen har sagt något positivt om "hela grejen".

Vem skulle det vara? Någon som blivit utesluten ur SD?
Citera
2024-04-09, 00:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Den där Peterson är ju verkligen på.
Han träffar på Svenska feminist politiker i Ganbia. Han åker personligen o dokumenterar flyktingkrisen i Medelhavet. Han följer en kurs i raslära på universitetet av Tobias Hubinett. Han visar upp stinkande zigenarläger i Järfälla.

Man kan ju inte låta bli att gilla spelevinken.

O håller han vad han lovar så blir det en shitshow utan dess like.

Glöm inte: att jaga vänsterextremister iklädd kalsonger och basebollträ mitt i natten, efter att de trakasserat honom i hans hem!
Citera
2024-04-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
"Tog en för laget enligt egen utsago".

Kan det vara ett riktigt förhållande som gick åt helvete? Kan de varit otro och så inblandat vilket fick honom att tappa det?

Det är ju tämligen sociopatiskt att klara av att dejta någon i två år och spela kär för att egentligen bara total fucka människan efter?

Fuckade han inte under tiden?
Citera
2024-04-09, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Snäll? Verkligen inte, hur menar du?

Spekulerar fritt då?

Placerats?
Hon har sökt det, i flera år.
Hon är där hon ville vara.
Hon har dragit på sig detta själv, ingen har hållt en pistol o tvingat henne.
Hon är en vuxen människa, infatilisera inte henne

Allt har fler sidor. Jag tänker mig att hon kan vara rätt gränslös också och lämna ut folk hit och dit. Som jag skrev, hon tycks ha lite för stor kändiskostym på sig Men hon känns faktiskt lite godtrogen. Inte elak. Och sådana kan ju skada andra i sin aningslöshet.
Citera
2024-04-09, 00:26
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är med största sannolikhet så. Hon dumpade honom och nu ska han förstöra hennes liv. Bilan borde ha följt hennes magkänsla. Hon måste ha sett röda flaggor. Den här killen är psykopat på en nivå jag aldrig har skådat.
Jag hoppas verkligen hon kan fortsätta hålla huvudet högt trots all denna mängden obefogat hat hon får utstå dels för hennes välmående men också för att vi ska fortsätta kunna få kvalitetsjournalistik från henne.
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Glöm inte: att jaga vänsterextremister iklädd kalsonger och basebollträ mitt i natten, efter att de trakasserat honom i hans hem!

Det är det som är det märkliga.
Närapå alla i extremvänstern måste ju veta vem den filuren är o hur han ser ut. Ändå lyckas han bli insläppt till dukat bord om og om igen.
Citera
Medlem
Hon är ganska snygg ändå. Tycker många somaliskor kan vara rätt heta. Man måste förstå att det känns jävligt jobbigt när detta äventyr endast var en lögn. Inte varje dag en somaliska får chansen att dejta en svensk kille liksom. Måste ha varit spännande att få göra jämfört med livet tillsammans med en snedtandad och urtanig somalisk man. Men visst, jag ser absolut en framtida användning av dessa somaliskor, bara dom lägger ner sin förbannade religion, äckliga parfymer och klipper banden till klanen.
Citera
2024-04-09, 00:27
Medlem
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Att manipulera sin partner på det sättet som "sverigevännen" hävdar sig ha gjort är fel på alla sätt och vis, extremt vidrigt. Nu har han dock säkerligen blivit dumpad och i sin frustration gör han som så många andra män, nämligen att smutskasta och försöka förstöra livet för sitt ex.

Sedan finns det inga bevis för det sverigevännen påstår om bilan så allting skriker att det rör sig om en patetisk expojkvän som inte kan acceptera att han blivit dumpad.
mm och om det inte finns några bevis så har han alltså medvetet gjort sig skyldig till förtal utan någon egen vinning eller samhällelig vinning. Låter ju väldigt troligt.

"gör han som många andra män". Vilken oerhört vidrig generalisering. Du vet "generalisering" som ni vänstergalningar hycklar om att ni har så svårt med.
Citera
2024-04-09, 00:27
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Bilan säger i klippet att den som skvallrat till Expo är lack (Arg på Stockholmska). Han har bara fått skit och ingen har sagt något positivt om "hela grejen".

Vem skulle det vara? Någon som blivit utesluten ur SD?

Frågan är väl även vem/vilka han "fått skit" av och vilken "hela grej" som ingen sagt något positivt om?

Man kan tolka det som att han "fått skit" av sina vänner på högerkanten och att de är sura över något han hittat på, men man kan väl även tolka det som att han tyckte att han bara "fick skit" av de på Expo när han dök upp där och att de inte var positiva till vad han hade att erbjuda dem.

Känns svårt att gissa på någon specifik person utifrån det lilla som framkommit så här långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in