2023-11-27, 14:05
Medlem
Har ni märkt att när man börjar rensa bort matchningar så börjar det rassla till med likes etc som i början?
Citera
2023-11-28, 20:01
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettbranick
Hur går det för er grabbar på tinder? Totalt 3 månader på tinder och 14 ons men noll chans till förhållanden. Träffat mest 6-7or och några högre men dom är sjukt svåra. Antingen är jag inte intresserad men när jag väl är så "klickar vi inte". Har hört den flera gånger nu när jag visat intresse för mer.

Matchat med riktiga 10or men satan vad svårt det är att få dom på en dejt, minsta lilla imperfektion och jag blir ghostad.
Jag hängde där först när jag blev 18. Avregistrerade mig efter kanske två år. Inte en enda matchning och tipsen som jag har fått från olika personer har inte hjälpt mig ett dugg.
Idag är jag 26 år gammal men längtar inte till Tinder för jag vet att det kommer bli samma saga..

Jag gillar inte krogar eller nattklubbar så irl går bort för mig också
Senast redigerad av BeHPNemesis12345. 2023-11-28 kl. 20:06.
Citera
2023-12-01, 10:31
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offermentalitet
Har ni märkt att när man börjar rensa bort matchningar så börjar det rassla till med likes etc som i början?

Har märkt av det mönstret jag med.
Citera
2023-12-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Jag hängde där först när jag blev 18. Avregistrerade mig efter kanske två år. Inte en enda matchning och tipsen som jag har fått från olika personer har inte hjälpt mig ett dugg.
Idag är jag 26 år gammal men längtar inte till Tinder för jag vet att det kommer bli samma saga..

Jag gillar inte krogar eller nattklubbar så irl går bort för mig också
Blackpilled theory bekräftad. Beklagar!
Citera
2023-12-02, 08:59
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJAlter70
Det sjuka är också, att samma kvinnor som dissar dig här på Tinder. Skulle nog mycket väl kunna träffa dig via jobbet/krogen/vänner och sen vilja dejta vidare.
Där finns inte samma kravlistor på hur perfekt du ska vara.
Där bara händer det helt enkelt. Inte fan sitter dom med en skylt på krogen där det står hur du ska vara...

De tjejerna jag har haft någon form av relation med hade jag nog aldrig träffat om jag endast hade online dejtat.
Utseendemässigt hade de fortfarande funnit mig attraktiv men jag hade försvunnit bland alla andra 1000 killar som är på min nivå utseendemässigt. IRL så vet jag att dessa 1000 killar inte matchar min personlighet och det är där jag sticker ut.
Citera
2023-12-02, 09:14
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Hur tänker kvinnor som "like:at" en man och som sedan matchar med den inom 24 timmar och sedan tar initiativet och engagemanget och skriver först och sedan skiter kvinnan i att svara? Varför gilla ens profil från första början? Swipar kvinnorna vänster på alla män???

Välkommen till Tinder! Just för att de skrivit till flera och någon hann ta hennes intresse före.
Citera
2023-12-02, 10:46
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Välkommen till Tinder! Just för att de skrivit till flera och någon hann ta hennes intresse före.

Det är verkligen kvinnornas marknad därute i dejtingvärlden. Fruktansvärt som man att vara därute.
Citera
2023-12-02, 11:29
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Det är verkligen kvinnornas marknad därute i dejtingvärlden. Fruktansvärt som man att vara därute.

Det är just därför man inte ska ta Tinder seriöst. Inte ens på dejterna. Skulle det finnas något som kommer det ändå av sig självt. De som inte svarar är det bara ta bort och gå vidare.
Citera
2023-12-02, 11:32
Medlem
DayNites avatar
Citat:
just därför du som man alltid måste jaga nya, häng inte upp dig på 1, så att när en kvinna börjar på något sätt visa att hon inte är pålitlig, inte orkar svara på din mess, eller gör det väldigt random, gå vidare till nästa samtidigt som du håller på att ta in nya kvinnor i ditt stall

till slut hittar du någon som visar dig lika mycket intresse, engagmang, nyfikenhet, och är seriös i det hon söker som du vill ha och ger tillbaka, matcha henne energi

tills dess, sök nya kvinnor hela tiden, för det är precis det dom gör, så låt dom få känna känslan av att bli ghostad om hon inte lever som hon lär

går du på Tinderdate, ta det inte så seriöst utan mera som en rolig kväll, kanske kommer ni ligga, kanske kommer ni aldrig ses igen även om hon säger det, kanske leder det till något mera

vad du än gör, var tydlig i vad du söker, vill ha och håll dig till det
-skippa ensamstående mammor på heltid med småbarn
-skippa dom som träffar 5 snubbar i veckan
-skippa dom som vill äta gratis mat
-skippa dom som "inte vet vad dom söker"
-skippa dom som ställer en massa krav men själv inte tillför något mer än "vara snygg
Senast redigerad av DayNite 2023-12-02 kl. 11:40.
Citera
2023-12-02, 16:18
Medlem
lakritcs avatar
Skippa Tinder helt. Vilket jävla jobb, ärligt talat. Räcker väl med att ha ett vanligt heltidsarbete?

Vill du knulla, åk utomlands och ordna det där.
Citera
2023-12-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Det är just därför man inte ska ta Tinder seriöst. Inte ens på dejterna. Skulle det finnas något som kommer det ändå av sig självt. De som inte svarar är det bara ta bort och gå vidare.
Det här kan jag instämma på. Har träffat flera som varit väldigt på, intima, snälla, bjudit på både hemma träffar, mat, kaffe på morgonen och sex. Sedan någon/några dagar senare försvunnit från radarn, eller något annat som var i vägen.
Detta var under mina största ’raider’ som medveten ’fuckboy’ så det skada mig inte hur som helst.

Hade jag dock vart ute efter något mer långvarigt i såna situationer hade jag blivit dum.
Citera
2023-12-02, 21:19
Medlem
Som kvinna på Tinder undrar man vilka männen egentligen riktar sig till. Det är bilder på bilar, motorcyklar, fiskar och sågar och fan och hans mormor. Intressena är investeringar, Dungeons & dragons och Motocross. Kanske är det likadant när männen ser kvinnornas profiler men männen behöver fan hjälp.

Tips.

-Ha bilder på ansikte och kroppsbilder (inte nakna, mäns torsos är inget man vill se). Inga solglasögon, kepsar eller motljus. Inga barn som inte är dina. Inga bilder som bra visar hakan eller pannan "Jag visar hur jag ser ut när vi känner varandra".

-Ha en bio, ser killar som ser jättetrevliga ut men ingen bio eller så står det "Undrar du något så fråga gärna".... va fan. Höjden av lathet. Skriv en bio för att de ni gillar ska bli intresserade eller ha något att börja en konversation om.

-Ta bilder i lite bra vinkel, fråga en tjej vad hon tycker är en bra bild.

-Ha inte en lista på allt ni inte vill ha, då verkar ni bara bittra. Presentera er på ett trevligt sätt istället.

-Helt personlig preferens men snälla dumpa stretchjeansen, ser inte bra ut på någon

Om killar gjorde detta tror jag de skulle få fler likes. Personligen gillar jag inte ens de snyggaste på Tinder, ett trevligt ansikte, bra stil och en bio kommer långt istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in