Citat:
Ursprungligen postat av
MickDoohan
Lite lustigt att prata om framgång på Tinder med 100 dejter och inte en enda av tjejerna velat träffas en andra gång😃
Höhöhöhöhhöhö
Men nu pratar vi om själva appen och inte vad som händer utanför appen. Framgång PÅ APPEN avgörs av antalet matchningar och kvalitet på matchningar.
Detta tycks dock vara väldigt svårt att förstå för vissa...
Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Med tanke på hur kvalitén överlag ser ut på Tinder så är det inte direkt svårt att glänsa. En apa med downs hade säkert utmanövrerat flertalet här.
Jaså, har du sett bilder på flertalet härinnes Tinderprofiler? Eller sitter du bara och killgissar i vanlig ordning?
Jag badade i matchningar för ett par år sen eftersom jag är långt över average utseendemässigt men sedan ca 18 månader tillbaka matchar jag endast med ett fåtal fejkprofiler eller personer på andra sidan jorden som jag inte ens sett i flödet. Hela internet kryllar av above average män med liknande upplevelser.
Men det går inte att skriva om det här, i en tråd som handlar om Tinder och hur appen fungerar, för då bemöts man bara av "höhöhö appen funkar visst det är bara du som är ful höhöhö" och liknande lågbegåvade analyser.
Min poäng är att om man är shadowbannad går det inte att glänsa på Tinder hur snygg man än är. Tinder verkar syssla med ansiktsigenkänning nu för inte ens en hard reset där man röjer undan precis alla spår fungerar.
Jaja, får bli IRL istället nu när våren är här och man kan visa upp sin nya fysik man byggt upp under hösten/vintern. Tog en promenad på stan igår och blev rejält ögonknullad av ett flertal unga kvinnor. Fast det kanske alla blir, även apor med downs.