2024-02-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
ohhh lord då är jag inte ensam fick klåda överallt och rätt mycket utslag dags o sluta med dessa blåa vetifan vad för skit där är i dom längre.
I vilken region/stad såldes dessa i?
Citera
2024-02-06, 19:10
Medlem
Bakaxels avatar
Hur är det med att blanda benso och opiater vid låga doser. Nu snackar vi låga doser alltså. Har fått 5 milligrammare Oxycontin utskrivet för inflammation i axeln. Tog en idag mot svår huvudvärk istället, har förstått det som att det är en bebisdos. Oavsett försvann huvudvärken, tack för det.

Har planerat att ta en 1 mg alprazolam ikväll för sömnen, har ingen tolerans mot någon av nämnda substanser. Jag har mycket respekt för narkotika men däremot inte mycket erfarenhet så frågan framstår säkert säkert som obegåvad eller löjlig men hellre fråga än att dö antar jag.

Har förstått att man ska ge fan i att blanda downers helt enkelt, såsom alkohol, benso, opiater. Men känner inte till detaljerna.

Tacksam för svar.

Älskar verkligen piller som hjälper en när man behöver. Rus är överskattat tycker jag.
Citera
2024-02-06, 20:48
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Hur är det med att blanda benso och opiater vid låga doser. Nu snackar vi låga doser alltså. Har fått 5 milligrammare Oxycontin utskrivet för inflammation i axeln. Tog en idag mot svår huvudvärk istället, har förstått det som att det är en bebisdos. Oavsett försvann huvudvärken, tack för det.

Har planerat att ta en 1 mg alprazolam ikväll för sömnen, har ingen tolerans mot någon av nämnda substanser. Jag har mycket respekt för narkotika men däremot inte mycket erfarenhet så frågan framstår säkert säkert som obegåvad eller löjlig men hellre fråga än att dö antar jag.

Har förstått att man ska ge fan i att blanda downers helt enkelt, såsom alkohol, benso, opiater. Men känner inte till detaljerna.

Tacksam för svar.

Älskar verkligen piller som hjälper en när man behöver. Rus är överskattat tycker jag.

5mg Oxy kombinerat med 1mg Alprazolam är inte farligt, finns flera patienter som behandlas med höge doser Oxikodon och bensodiazepiner. På sjukhusen ges doser som i vissa fall är mycket höga av dessa två samtidigt men nu är ju förvisso patienten noggrant övervakad.
Citera
2024-02-06, 22:18
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
5mg Oxy kombinerat med 1mg Alprazolam är inte farligt, finns flera patienter som behandlas med höge doser Oxikodon och bensodiazepiner. På sjukhusen ges doser som i vissa fall är mycket höga av dessa två samtidigt men nu är ju förvisso patienten noggrant övervakad.
Får ta och tacka karln för svar, misstänkte det. Inte direkt rekreationella doser vi pratar om ju. Oxyn gjorde sig inte tillkänna mer än att udden av huvudvärken gav sig. Och 1 mg alprazolam brukar jag heller inte känna av eller möjligtvis vagt.
Citera
2024-02-09, 11:14
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorkapin
I vilken region/stad såldes dessa i?

undrar också
Citera
2024-02-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Problemet är att det är för billigt att köpa en påse 200 st blåbär via nätet för en 300:- ungefär när man växlar och flytta kryptovalutan.

Problemet som jag fick en insikt av:
Benzo ger egentligen ingen kick som annat knark, utan det gör att man tror att man behöver mer hela tiden då inget hände när man tog de förra typ.

En dag så är de slut och man drabbas av en torka på leveranser och pengar kanske och helt plötsligt så får man en abstinens och avtändning man kanske inte räknat med om man aldrig kört hårt på dem förut. Självmord kändes väldigt rätt plötsligt, fast jag aldrig haft sådana tankar tidigare i livet.

Jag valde bort all benzo i livet då det är vägen till att verkligen lida av ångest och fysiska stressyndrom som man självmedicinerade mot från första början, fast då var man helt frisk i jämförelse till att sluta med skiten.
Hur orkar ni ens att lida av ett beroende av benzoskit?

Jag är benägen att hålla med.
Anledningen till att många lätt faller för de blå är väl för att dem är så fruktansvärt effektiva om man lider av svår ångest och är desperat efter snabb och effektiv lindring.
Det dröjer inte länge fören man börjar knapra på schemalagda tider för att inte få ännu värre ångest (abstinens). Visst finns det undantag men de flesta verkar hamna där förr eller senare.
När allt kommer omkring så är det bara som att lägga dasspapper på ett djupt ymnigt blödande sår.
Citera
2024-02-12, 20:19
Medlem
Kanonklass avatar
Hej . Hämtade ut ett alprazolam krka 0.25 mg. Xanoren kostade exakt lika mycket att hämta men i all hast betalade jag bara och tog krka istället.

Funkar lika bra som Xanor 0.25 mg. Jag har alltid trott det är skillnad på tillverkare. Men i detta fall så börjar den myten att olika tillverkare ger sämre effekt krossas.
Citera
2024-02-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Hej . Hämtade ut ett alprazolam krka 0.25 mg. Xanoren kostade exakt lika mycket att hämta men i all hast betalade jag bara och tog krka istället.

Funkar lika bra som Xanor 0.25 mg. Jag har alltid trott det är skillnad på tillverkare. Men i detta fall så börjar den myten att olika tillverkare ger sämre effekt krossas.
Det är ingen skillnad.

Jag har testat samtliga tillverkare av Alprazolam som vi har på den svenska apoteksmarknaden och alla funkar lika bra.
Citera
2024-02-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Jag är benägen att hålla med.
Anledningen till att många lätt faller för de blå är väl för att dem är så fruktansvärt effektiva om man lider av svår ångest och är desperat efter snabb och effektiv lindring.
Det dröjer inte länge fören man börjar knapra på schemalagda tider för att inte få ännu värre ångest (abstinens). Visst finns det undantag men de flesta verkar hamna där förr eller senare.
När allt kommer omkring så är det bara som att lägga dasspapper på ett djupt ymnigt blödande sår.
Tillhör nog undantagen isåfall som förbrukar max 0.25 - 0.5 mg i veckan och har så gjort i flera år.

Däremot så är det helt klart den effektivaste Bensodiazepinen som finns mot tex svår panikångest då Alprazolam slår på snabbt och går ur kroppen fort och de flesta blir inte lika sega i kropp och knopp som av tex Stesolid som också är snabbverkande (dock med längre verkanstid).
Citera
2024-02-13, 18:04
Medlem
Popetoterors avatar
Kan bara säga så här till alla som går på skiten, nästan totalt omöjlig att sluta med efter ett långt bruk, kan jämföras med Lyrica. Värsta skitpilleren på lång sikt = år. Rekomenderar alla som vill eller nyligen startat med skiten sluta.
Har gått på de i ca 12 år och det är rent helvete att sluta med de, beroendet sitter i allt från 3 månader till 1 år. så efter egen erfarenhet håll er borta från dessa piller i all välmening, trappa ner är nästan hopplöst beroende på det dagliga intaget, det är därför Socialstyrelsen har beslutat att de drygt 4000 som får det utskrivet ska trappas ner så gott det går.
Det kroppsliga beroendet går att få bukt med efter par månader, men det psykiska sitter i runt nåt år.
Allt självklart på dagliga dosen, hade jag vetat detta skulle jag inte ta ett piller om nån gav mig, visst de fungerar och är oerhört potenta, därför sitter beroendet i så länge.
Citera
2024-02-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Kan bara säga så här till alla som går på skiten, nästan totalt omöjlig att sluta med efter ett långt bruk, kan jämföras med Lyrica. Värsta skitpilleren på lång sikt = år. Rekomenderar alla som vill eller nyligen startat med skiten sluta.
Har gått på de i ca 12 år och det är rent helvete att sluta med de, beroendet sitter i allt från 3 månader till 1 år. så efter egen erfarenhet håll er borta från dessa piller i all välmening, trappa ner är nästan hopplöst beroende på det dagliga intaget, det är därför Socialstyrelsen har beslutat att de drygt 4000 som får det utskrivet ska trappas ner så gott det går.
Det kroppsliga beroendet går att få bukt med efter par månader, men det psykiska sitter i runt nåt år.
Allt självklart på dagliga dosen, hade jag vetat detta skulle jag inte ta ett piller om nån gav mig, visst de fungerar och är oerhört potenta, därför sitter beroendet i så länge.
Håller inte riktigt med om vi pratar om vid behovs medicinering som sköts helt enligt plan av en vanlig Svensson utan missbruksproblematik eller personlighet.

Jag har själv i stort sett fri tillgång till Xanor ifrån sjukvården och har haft i snart 2 år och min konsumtion ligger stadigt på 0,25 - 0,5 mg i veckan dvs en till två tabletter och jag har aldrig ens haft en tanke på att missbruka dem eller ta en enda tablett I onödan då jag vet hur potenta de är.

Dricker dessutom inte alkohol och är inte intresserad av illegala droger heller förövrigt.

Har eller har haft i stort sett varenda Bensodiazepin som finns eller har funnits på den svenska apoteksmarknaden och har alltid skött min medicinering prickfritt under 8 års tid.

Min inställning har alltid varit att inte ta något i onödan som inte behövs och dessutom så är Bensodiazepiner skit som "knark" men bra mediciner korrekt nyttjat.

Att folk ens knarkar på Bensodiazepiner går bortom mitt förstånd.
Citera
2024-02-18, 06:21
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Köpte vita xanor 2 mg. Dom känns men smakar ej xanor. Fan kan det vara i dom. RC benso av nåt slag kanske? Det är ett piller med en skåra i mitten, eller ett kors.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in