2024-04-08, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosornasmamma
Vilken 12-åring har pengar att låna ut? Troligtvis fake news, inga bevis.
Bevittnade händelsen live så verkligen inte fake news.
2024-04-08, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Simon vad är problemet. Jag var ett fan av honom, tills han började håna, inte bara bumbi, utan dom som vart godtrogna och swishat. Han uppmanar dessa att aldrig skaffa barn.. sjukt hårda ord när han inte har någon insikt i vad dessa personer kämpar med varje dag. Kanske barnlöshet och ivf..

Men han själv kan bidra till jojos livssituation genom att erbjuda henne 5000 för en intervju. Hur hjälper det henne att ta tag i sin situation?

Vart har du hört att han ska ha erbjudit jojo 5000????

Fast dom som swishar Bumbi efter alla dessa år är ju helt snea..
2024-04-08, 07:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Vart har du hört att han ska ha erbjudit jojo 5000????

Fast dom som swishar Bumbi efter alla dessa år är ju helt snea..

Jojo sa det i en lajv igår eller om det var i förrgår. Hörde Simon själv prata om det i en lajv men hörde aldrig att summan nämndes av honom, jag såg inte hela heller.

Jag håller med om att det inte är bra för någon inblandad att hon blir swishad, men att gå på kvinnors eventuella barnlöshet känns väldigt okänsligt.
2024-04-08, 07:50
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosornasmamma
Vilken 12-åring har pengar att låna ut? Troligtvis fake news, inga bevis.
https://m.youtube.com/watch?v=ePLkPsb2ggk&pp=ygUYdmFkIMOkciBwcm9ibGVtZXQ gZW1lbGll

Räcker detta åt dig ?
Här finns bevis , vidrig människa hon är
2024-04-08, 07:50
Medlem
Citat:
Jojo sa det i en lajv igår eller om det var i förrgår. Hörde Simon själv prata om det i en lajv men hörde aldrig att summan nämndes av honom, jag såg inte hela heller.

Jag håller med om att det inte är bra för någon inblandad att hon blir swishad, men att gå på kvinnors eventuella barnlöshet känns väldigt okänsligt.

Då tror jag inte att det med 5000 stämmer. Jojo har ju hittat på all möjlig skit innan.

Det där med barnlöshet känner jag är att dra det otroligt långt. Man kan inte dra slutsatser kring något som inte sägs. Jag tycker att dom som swishar henne är så tröga när man ser svart på vitt vad det bidrar till..
2024-04-08, 08:08
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Simon vad är problemet. Jag var ett fan av honom, tills han började håna, inte bara bumbi, utan dom som vart godtrogna och swishat. Han uppmanar dessa att aldrig skaffa barn
Han har helt rätt
Igår i liven sa Simon han har grova saker på Bumbi som skulle sänka henne helt
Konversationer mm
Jag hoppas han lägger ut dessa så att Dumbi försvinner från sociala medier , något Simon vara ganska säker på skulle hända om han väljer exposa

Dumbi vet om detta och är tydligen väldigt nervös det ska komma ut
Så rädd att hon direkt avbröt sin tiggar live igår direkt när Simon började hinta om vad han kan göra men känner en del ansvar inför konsekvensen av det
Varför förstår jag inte
2024-04-08, 08:21
Medlem
Simon lät Emelie fakturera 3000 kr för en intervju, så han har säkert erbjudit Jojo nåt liknande. Det tycker jag är väldigt illa! Att ge nån av dessa parasiter en enda krona för sitt eget content ser inte bra ut! Det räcker väl med att lägga ut det som finns, vilket är tillräckligt! Tjäna pengar. Outa dem! Men ge dem inte mer luft genom att jaga dem för intervjuer. Låt dem försvinna i glömska efter att ha exposat vilka kryp till människor de är. Det gäller Emelie, Jojo + bihang, Chloe och tidigare Alec och samtliga som kommer efter dem som tror att svagbegåvade på tiktok är deras bankomater!
2024-04-08, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
https://m.youtube.com/watch?v=ePLkPsb2ggk&pp=ygUYdmFkIMOkciBwcm9ibGVtZXQ gZW1lbGll

Räcker detta åt dig ?
Här finns bevis , vidrig människa hon är
Jag har fått bevis. För övrigt så är mitt inlägg ett trick för att på snabbaste sätt "bli överbevisad" i form av en källhänvisning. Jag kunde lika gärna ha skrivit "Källa?" eller sökt upp det själv, men då hade jag fått vänta längre på svaret.
2024-04-08, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Då tror jag inte att det med 5000 stämmer. Jojo har ju hittat på all möjlig skit innan.

Det där med barnlöshet känner jag är att dra det otroligt långt. Man kan inte dra slutsatser kring något som inte sägs. Jag tycker att dom som swishar henne är så tröga när man ser svart på vitt vad det bidrar till..

Vad menar du inte sägs? Jag kanske missuppfattar dig nu men han sa ordagrant att folk inte borde ”yngla av sig”.

Ja det håller jag med dig om.
2024-04-08, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Han har helt rätt
Igår i liven sa Simon han har grova saker på Bumbi som skulle sänka henne helt
Konversationer mm
Jag hoppas han lägger ut dessa så att Dumbi försvinner från sociala medier , något Simon vara ganska säker på skulle hända om han väljer exposa

Dumbi vet om detta och är tydligen väldigt nervös det ska komma ut
Så rädd att hon direkt avbröt sin tiggar live igår direkt när Simon började hinta om vad han kan göra men känner en del ansvar inför konsekvensen av det
Varför förstår jag inte

Nej han har absolut inte rätt att uttala sig om vem som borde skaffa barn. Lika lite som man har rätt att utta sig om att vissa barn borde inte födas. Det är vidrigt att uttala sig på det sättet och oerhört sårande för människor i den sitsen.
2024-04-08, 09:21
Medlem
Citat:
Nej han har absolut inte rätt att uttala sig om vem som borde skaffa barn. Lika lite som man har rätt att utta sig om att vissa barn borde inte födas. Det är vidrigt att uttala sig på det sättet och oerhört sårande för människor i den sitsen.

Men har inte sagt någonstans i videon att han har rätt. Att han säger så är ju endast för att påvisa att dom är TRÖGA. Du drar mycket slutsatser om saker som inte sägs.
2024-04-08, 09:27
Medlem
Citat:

Men att säga "idiot" eller "trött i huvudet" är ok? Tänk om nån känner sig träffad och blir kränkt?
Det är verkligen inte samma sak att gå på utvecklingsstörda, som Emelie gjorde som att komma med kommentarer om att "dessa borde inte sprida sina gener" för att göra en poäng om HUR korkat det är att göda Emelies missbruk. Tror verkligen inte alla barnlösa tar illa vid sig på samma sätt som när Emelie föreslog att man skulle dräpa sitt sjuka barn!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in