2024-04-01, 14:10
Medlem
De hade aldrig lagt en massa tid på dig för att totalt krossa dig på ett sådant här sätt.

Isåfall skickar de ju ut någon som kommer åt dig och skjuter dig bara.

Nej de vill ju att du ska bli en bättre version av dig själv. Och det kan ju vara svårt att förstå när arbetsmetoderna är riktigt olustiga... Men så är det. Gör alltid någonting för att fortsätta att utvecklas.

Ta hand om dig själv. Din hälsa. Ditt hem. Dina barn. Din tjej.

När du lär dig att hantera din livssituation - trots dessa saker du genomgår. Kommer du med tiden att bli deras mästare!

En dag kommer du tacka dem.

Fast dit är det ännu en bit för dig! Kämpa vidare! Hela tiden, hela tiden...
(Det är ju deras mantra och behöver jag säga det. Är det INTE "Hela Tiden Teamet")

Jag gick till en LARO mottagning själv och där fick jag stöttning samt effektiv hjälp att hantera min egen beroendeproblematik. Adhd-utredning och substitutionshjälp och även möjligheter till terapi och sådant. De kan hjälpa med arbete pch boende och sådant också - fast det har jag själv under kontroll.
Senast redigerad av TheContender 2024-04-01 kl. 14:18.
Citera
2024-04-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Förklara "coven".

En grupp sammansvetade medlemmar utav gemansamma intressen.

De vet i regel inte ens vilka andra medlemmar är. De gör sin del och någon annan sin.

Är knappast så att de träffas på gruppmöten en gång i veckan. Hugger ihjäl katter. Dricker deras blod. Och våldtar en oskuld varje fredag...
Citera
2024-04-07, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Bevisa för vem då? Jag skriver mest här för sådana som tror att dom är utsatta för elektromagnetiska vapen, jag menar sådana som kan lägga 1000 tals kronor på shielding typ lägga koppar plattor i väggar eller andra material för att skydda sig från elektromagnetiska vapen eller strålning från 5 g.

Jag menar symptomer som dom upplever är verkliga jag vet det för att jag har varit med om det själv.

Grejen är den att det här är spirituellt därför har koppar plattor eller bark från träd en väldigt kortvarig effekt om någon effekt alls.

Enda som verkligen hjälper är att ta fram bibeln och börja lyssna på gospel musik

Tro mig det hjälper betydligt bättre än dyra investeringar i koppar plattor eller bark som är speciall tillverkad för att stå emot strålning.

Du har rätt i att det är "ockulta grupper" som bedriver gang stalking. Satanister och högre upp luciferianer (finsatanister, men satanister likväl). Att de är i kontakt och arbetar för andevärlden är inte bara något som de tror, det är så. Psykiska attacker vare sig de härstammar ifrån människor eller andevarelser kan ha väldigt lika symptom som man kan uppleva av elektromagnetiska vapen men att du sitter och påstår att det sistnämnda inte finns och därför inte går att skydda sig mot gör ingen nytta till någon.

Dessa nätverk använder sig av båda metoder, bara för att de inte haft någon anledning att stråla dig betyder det inte att det inte sker. Att påstå det är lika dumt som de som påstår att alla här inne är psykiskt sjuka bara för att de inte själva upplevt eller tror på GS. Jag blev för ett antal år sen utsatt för båda. Jag lärde mig att hantera deras spirituella/psykiska attacker och därefter började de därför istället att stråla mig. Det enda som hjälpte mot detta var shielding, men tyvärr så hade jag inte tillräckligt för det som de utsatte mig för och det slutade med min kapitulation (fick permanent radera samtliga bloggar och sociala mediekonton som jag arbetat på i 10+ år, och som var bland de mest censurerade på internet).

Och ja du har förövrigt rätt i att telepati, fjärrskådning och astralprojektion används flitigt, men här gör du samma misstag när du därför påstår att V2K eller 'artificiell telepati' inte finns.

För alla mongon som fortfarande sitter här inne dagligen och ber om "bevis" för GS, här har ni en visselblåsare som beskriver hur det kan fungera. Och nej inte bevis som i "proof" utan som i "evidence":

GANG STALKING OPERATIVE EXPLAINS HOW ITS DONE.
https://www.bitchute.com/video/Czr3zaaIvUer/
Citera
2024-04-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Du har rätt i att det är "ockulta grupper" som bedriver gang stalking. Satanister och högre upp luciferianer (finsatanister, men satanister likväl). Att de är i kontakt och arbetar för andevärlden är inte bara något som de tror, det är så. Psykiska attacker vare sig de härstammar ifrån människor eller andevarelser kan ha väldigt lika symptom som man kan uppleva av elektromagnetiska vapen men att du sitter och påstår att det sistnämnda inte finns och därför inte går att skydda sig mot gör ingen nytta till någon.

Dessa nätverk använder sig av båda metoder, bara för att de inte haft någon anledning att stråla dig betyder det inte att det inte sker. Att påstå det är lika dumt som de som påstår att alla här inne är psykiskt sjuka bara för att de inte själva upplevt eller tror på GS. Jag blev för ett antal år sen utsatt för båda. Jag lärde mig att hantera deras spirituella/psykiska attacker och därefter började de därför istället att stråla mig. Det enda som hjälpte mot detta var shielding, men tyvärr så hade jag inte tillräckligt för det som de utsatte mig för och det slutade med min kapitulation (fick permanent radera samtliga bloggar och sociala mediekonton som jag arbetat på i 10+ år, och som var bland de mest censurerade på internet).

Och ja du har förövrigt rätt i att telepati, fjärrskådning och astralprojektion används flitigt, men här gör du samma misstag när du därför påstår att V2K eller 'artificiell telepati' inte finns.

För alla mongon som fortfarande sitter här inne dagligen och ber om "bevis" för GS, här har ni en visselblåsare som beskriver hur det kan fungera. Och nej inte bevis som i "proof" utan som i "evidence":

GANG STALKING OPERATIVE EXPLAINS HOW ITS DONE.
https://www.bitchute.com/video/Czr3zaaIvUer/

Både du och Anders texter ser ju totaöstörda ut. Inte konstigt att detta blivit en knäppgökatråd när vartenda psykiatrifall ser ut att slriva här. Blir de stalkade på riktigt så är det för att de finns i något idiotregister knget annat.

Rolig sidnotis att Amders i börjam par år framåt yrade om att hans stalkare var invandrate, arbetskösa, pundare, Säpo och att de blåste im komstiga lukter i hans lägenhet för att irritera honom. innan han komin på det där med satanister och trollkarlar så har han även barit inne på utomjordingar.

Nej detta är en idiotråd inget annat och ingen av er bryr sog om några lösningar heller. Ni söker bara bekräftelse för ert trams
Citera
2024-04-08, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Både du och Anders texter ser ju totaöstörda ut. Inte konstigt att detta blivit en knäppgökatråd när vartenda psykiatrifall ser ut att slriva här. Blir de stalkade på riktigt så är det för att de finns i något idiotregister knget annat.

Rolig sidnotis att Amders i börjam par år framåt yrade om att hans stalkare var invandrate, arbetskösa, pundare, Säpo och att de blåste im komstiga lukter i hans lägenhet för att irritera honom. innan han komin på det där med satanister och trollkarlar så har han även barit inne på utomjordingar.

Nej detta är en idiotråd inget annat och ingen av er bryr sog om några lösningar heller. Ni söker bara bekräftelse för ert trams

Jadu han kanske började förstå bättre? För att förtydliga: som jag förklarat tidigare i tråden syftar jag inte på dem på marknivå när jag menar att satanister ligger bakom GS, utan grupperna som de arbetar åt. Vad Anders menar får han nog förklara själv för det verkar väldigt suddigt emellanåt. Vad har du för lösningar då? Väldigt nyfiken. Jag har löst min egna gang stalking men jag var tvungen att flytta off-grid bland kommunistrebeller 1000 mil ifrån Sverige där de fysiskt inte längre kan förfölja mig utan att själva riskera trubbel. Och nej, jag flyttade inte hit för att få det att sluta, ärligt talat har jag aldrig brytt mig särskilt mycket om min GS utan mest sett det som något intressant. Varför skulle de förfölja folk i ett idiotregister förresten? Det låter nog som det mest otroliga i hela tråden.
Citera
2024-04-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Varför skulle de förfölja folk i ett idiotregister förresten? Det låter nog som det mest otroliga i hela tråden.

Kanske för att alla som du är en potentiell Breivik som ändå bara sänker deras bostadspriser i närområdet men som kan bli en fin intäkt genom HVB-behandlingshemmen som deras kompisar äger och en fin ursäkt för deras vaktbolag att patrullera lite extra i närområdet. Kanske för att lägga skambud på
din bostad, kanske för att knulla din flickvän kanske för att någon av dem vill äva dina föräldrar, kansle för att deras pundare och altivister får friikort för sina verksamheter om de är aktiva runt ett målobjelt, kanse grannsamverkan, kanske den djupa staten, kanske civilförsvaret, kanske uh uha ahah uh. Kanske kanske….

Det jag har svårt att se är hur något större nätverk skulle kunna vara osynligt för total avlyssnkng av all data- och telekommuunikation och utan att märkas av de klassiska inre statens nätverk som FRO frivilliga radioorganisationen, Antfa-researchgrypperna, IB angiverinätvetken med sossarnas det grå brödrskapet och tiotusemtals arbetsplatsombud, säkerhetspolisen och civilförsvaret osv. Om det nu inte är ovan nämnda själva som utgör kärnan i det hela så att säga
Senast redigerad av Signalspaning 2024-04-08 kl. 19:04.
Citera
2024-04-09, 06:32
Medlem
Citat:
Det jag har svårt att se är hur något större nätverk skulle kunna vara osynligt för total avlyssnkng av all data- och telekommuunikation och utan att märkas av de klassiska inre statens nätverk som FRO frivilliga radioorganisationen, Antfa-researchgrypperna, IB angiverinätvetken med sossarnas det grå brödrskapet och tiotusemtals arbetsplatsombud, säkerhetspolisen och civilförsvaret osv. Om det nu inte är ovan nämnda själva som utgör kärnan i det hela så att säga

Wallenberg/Ericsson har tillsammans med diverse underrättelsetjänster massavlyssnat människor i över 100 år och har i stort sett lyckats smyga med det, fram tills nyligen, och de utgör en betydande del av kärnan i det hela. Den inre kärnan, så att säga, kommunicerar dock själva främst genom telepati och är därför iaf till viss del immuna mot deras egna avlyssning. Helt immuna om det inte vore för tankeläsningsteknologi och tankeläsning via fjärrskådning/astralresare, men det är ju främst de själva som sysslar med sådana dumheter.
Citera
2024-04-15, 12:01
Medlem
Det verkar som om de använder långdistans rörelsedetektorer/sensorer med bluetooth/wifi som de riktar mot TI:s bostäder och omgivningar. På så sätt vet de hur TI rör sig i sitt hem och när TI lämnar eller kommer tillbaka till sitt hem = enkelt utförd gangstalking (gs är uppkopplade på systemet dygnet runt och vet därmed offrets exakta position).

Det gör att TI "badar i microvågor" var hen än befinner sig och ju fler GS som är uppkopplade mot systemet desto mer strålning utsätts TI för.

Om de vill rikta ytterligare någon annan form av elektroniskt vapen mot TI är det lätt att göra utifrån mot TI i hemmet, eftersom rörelsesensorerna avslöjar TI:s exakta position, även inne i hemmet.

Cirka 4:40 in i dokumentären nämns detta:

NSA:
"highpowered microwave system weapon that may have the ability to weaken, intimidate or kill an enemy over time without leaving evidence.

"this weapon is designed to bathe a target´s living quarters in microwaves"

https://www.youtube.com/watch?v=COWTBEl1rRc
Citera
2024-04-15, 17:37
Medlem
Citat:
Jag sa att de listas. Resten kommer per automatik. Vem vill ha en pedofil eller dåre i sitt grannskap? Någon vars bostad du sedan kan lägga skambud på.

Vad nätverken marknadsför sig med inbördes och verkligheten skiljer sig dock åt. De har rekryterat folk i alla miljöer vilket innebär art de har en hel del lycksökare i form av inbrottstjuvar, pundare och halickar.. Klart nätverken behöver absoluta mongon och hatobjekt som fredlösa för att kunna motivera sig själva.

Det är uppenbart att de flesta gangstalkers (de som jagar folk IRL) tillhör begåvningsreserven och ofta den absoluta samhällsbotten. Det är raggare, satanister, nazister, pedofiler, kriminella, alkisar, knarkare, familjer som fått barn tvångsomhändertagna, lågutbildade och ofta högerextremister (SD:are och övriga högern). Deras egon måste vara enorma om de plötsligt tror att de skulle anses tillhöra någon slags viktig "elit" i samhället och att de skötsamma TI:s skulle vara motsatsen och rena skräpet.

Men givetvis finns det undantag. Även seniorer, utbildat folk och småbarnsfamiljer jobbar med gangstalking men jag gissar att många av dem inte ens förstår vad det är de gör, vad syftet är eller vilka de egentligen jobbar för. Många inbillar sig nog och har låtit sig luras att tro att de är viktiga "agenter" som utför viktiga uppdrag åt kommunen, polisen, säpo, militären etc.

Det krävs givetvis ett mycket stört psyke för att kunna förmå sig själv till att trakassera, psykiskt misshandla och förfölja främmande människor på det här sättet. Om några skulle vara satta under mind control så är det gangstalkers och inte TI:s. Gangstalkers verkar ha mist både sans och vett och sunt förnuft som inte ens kan räkna ut att de begår medhjälp till mord/mordförsök på offren som de gangstalkar.

Förvånansvärt många kvinnor (ofta kommunanställda hemtjänstare, förskollärare etc) jobbar som gangstalkers och de kör runt i kommunens tjänstebilar. Alla skattebetalare blir nog glada över den nyheten. :'

Gangstalkers förstör vårt land och de förstör för sig själva och kommande generationer. Riskerna som de utsätter sig själva och sina barn för är oerhörda. Många av dem vet för mycket och kommer att "elimineras" förr eller senare.
Senast redigerad av FiF 2024-04-15 kl. 18:18.
Citera
2024-04-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det är uppenbart att de flesta gangstalkers (de som jagar folk IRL) tillhör begåvningsreserven och ofta den absoluta samhällsbotten. Det är raggare, satanister, nazister, pedofiler, kriminella, alkisar, knarkare, familjer som fått barn tvångsomhändertagna, lågutbildade och ofta högerextremister (SD:are och övriga högern). Deras egon måste vara enorma om de plötsligt tror att de skulle anses tillhöra någon slags viktig "elit" i samhället och att de skötsamma TI:s skulle vara motsatsen och rena skräpet.

Men givetvis finns det undantag. Även seniorer, utbildat folk och småbarnsfamiljer jobbar med gangstalking men jag gissar att många av dem inte ens förstår vad det är de gör, vad syftet är eller vilka de egentligen jobbar för. Många inbillar sig nog och har låtit sig luras att tro att de är viktiga "agenter" som utför viktiga uppdrag åt kommunen, polisen, säpo, militären etc.

Det krävs givetvis ett mycket stört psyke för att kunna förmå sig själv till att trakassera, psykiskt misshandla och förfölja främmande människor på det här sättet. Om några skulle vara satta under mind control så är det gangstalkers och inte TI:s. Gangstalkers verkar ha mist både sans och vett och sunt förnuft som inte ens kan räkna ut att de begår medhjälp till mord/mordförsök på offren som de gangstalkar.

Förvånansvärt många kvinnor (ofta kommunanställda hemtjänstare, förskollärare etc) jobbar som gangstalkers och de kör runt i kommunens tjänstebilar. Alla skattebetalare blir nog glada över den nyheten. :'

Gangstalkers förstör vårt land och de förstör för sig själva och kommande generationer. Riskerna som de utsätter sig själva och sina barn för är oerhörda. Många av dem vet för mycket och kommer att "elimineras" förr eller senare.

Bara de du hör kanske. De är många fler i din närhet som inte avslöjar sig men ändå kan se vad du kollar på din dator och mobil.

Sen så är saken den att jag har nära tio släktingar jag vet är med då jag sett Att de haft GS app uppe nån gång och jag hört dem diskutera saker bara GS kunnat se om mig.

Att va med är nog snarare som det var att va med i kommunistpartiet under kommunismen. Vilkotet för att komma nån vart.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-04-15 kl. 21:34.
Citera
2024-04-15, 22:50
Medlem
Citat:
Bara de du hör kanske. De är många fler i din närhet som inte avslöjar sig men ändå kan se vad du kollar på din dator och mobil.

Sen så är saken den att jag har nära tio släktingar jag vet är med då jag sett Att de haft GS app uppe nån gång och jag hört dem diskutera saker bara GS kunnat se om mig.

Att va med är nog snarare som det var att va med i kommunistpartiet under kommunismen. Vilkotet för att komma nån vart.

Jo, jag vet att de är många. Och de delar med sig av "informationen" från din hackade dator, mobil, spionkameror/avlyssningsapparatur i hemmet/på jobbet och gps-tracker på bilen, till hela ditt nätverk. Arbetskamrater, dina vänner, kunder, familj, din chef etc vet alla vad du skriver på dator och telefon, hur det ser ut i ditt hem, vad du köper för mat i affären, vilka kläder du bär, vart du åker och så vidare.

Jag gissar att vissa får betala för denna information.

När kunder, arbetskamrater, vänner, familj och främmande människor vet vad du tittar på för tv-program, vilka sociala medier du använder, vilka kläder du har på dig och om du har varit på långpromenad med hunden osv, så inser man att man är övervakad 24/7.

Om inte annat så förstår offren det när den synliga gangstalkingen börjar. När gangstalkarna börjar förfölja offret överallt, fotograferar och filmar offret på gator och torg etc.
Citera
2024-04-16, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jo, jag vet att de är många. Och de delar med sig av "informationen" från din hackade dator, mobil, spionkameror/avlyssningsapparatur i hemmet/på jobbet och gps-tracker på bilen, till hela ditt nätverk. Arbetskamrater, dina vänner, kunder, familj, din chef etc vet alla vad du skriver på dator och telefon, hur det ser ut i ditt hem, vad du köper för mat i affären, vilka kläder du bär, vart du åker och så vidare.

Jag gissar att vissa får betala för denna information.

När kunder, arbetskamrater, vänner, familj och främmande människor vet vad du tittar på för tv-program, vilka sociala medier du använder, vilka kläder du har på dig och om du har varit på långpromenad med hunden osv, så inser man att man är övervakad 24/7.

Om inte annat så förstår offren det när den synliga gangstalkingen börjar. När gangstalkarna börjar förfölja offret överallt, fotograferar och filmar offret på gator och torg etc.

Tror nog mycket av deras system är fullt automatiserat typ att mobilen är positionsbaserad vilket innebär att deras medlemmar ser informationen bara när den dyker upp i deras närhet.stänger man av den så utgår ett larm som markerar sista positionen den var på.

Kreditkortet borde så klart också avslöja exkakt vad man köpt eller villen ATM som använts och hur mycket man tagit ut. Att filma en bostad borde inte vara så svårt ifall dee kan borra ett hål från en grannlägenhet eller vind och maskera kameralinsen med nåt slags specialsfärg. Denna tekniken kunde ju användas i östblocket redan på 60-talet så varför inte nu. Billigt om signalen överförs via transponder till någon operatör och finns där passivt på någon liten skärmdel med siffra framför.

Efter en snabb titt till integritetsskyddsnämndens sidor så verkar det som att de erkänner att ansiktsigenkänningsteknik faktiskt används. Detta borde då vara ett problem eftersom kameror finns ju typ på alla bussar tåg, atm, trafikkameror, inköpscenter osv
Senast redigerad av Signalspaning 2024-04-16 kl. 04:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in