Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Tydligen har de de er uppe som dårar med allvarliga vanföreställningar. Gang stalkarna är era övervakare.
Vet inte om du syftar på mig också men det jag skrev är iallafall sant. Jag har inget emot tanken att jag lider av schizofreni men mina mätare talar emot det, liksom mina kroppsliga symtom. Allt tyder på att jag exponeras för något giftigt ämne men koncentrationen är tydligen inte tillräckligt hög för att jag ska behöva åka in på akuten, men koncentrationen är däremot skadlig om man utsätts för det upprepande gånger under lång tid. Sånt är dessutom svårt att bevisa.
Mina gangstalkare är intelligenta och sadistiska och gillar tortyr. En teori är att de har ljugit för någon av mina grannar om mig tex att jag stör dem med flit, är pedofil, ägnar mig åt tidelag eller liknande så att de släpps in hos grannen. De kan även ha ljugit om vilka ämnen de utsätter oss för.
Jag exponeras för
flera olika ämnen, antagligen för att göra det svårare för läkare att ta reda på vilket ämne jag råkat ut för om jag uppsöker vård och uppger olika symtom och dofter och för att jag ska verka galen och inte tas på allvar. Somliga ämnen har en lukt och det är inte samma lukt. Lyckas min farsa känna lukten innan det försvinner helt så beskriver han
alltid samma doft som jag känner, så det är ingen fråga om inbillning. Sen reagerar min hund samtidigt som jag och börjar sniffa. Sover hunden när det sker så väcks den av det.