Citat:
Ursprungligen postat av
annonymen
Är gamla vänner som hatar mig pga jag är tillsammans med ena vännens syster. Vi har tidigare missbrukat ihop och jag hade svårt att sluta väldigt länge. Nu försöker dom bara få bort mig ifrån hennes liv. Även fast vi har en dotter tillsammans. Jag undrar nu även: jag lämnar frekventa urinprover för CS och mitt senaste prov var positivt på bland annat opiater?! Även fast jag inte tagit någon opiat/opiod senast var 2020 och det har aldrig varit min grej. Kan dom även få en positiv på substanser för att förstöra för en? Är med min flickvän eller rumskamrat 24/7 när jag inte jobbar eller är på gymmet 6-7 gånger i veckan. Vore jävligt otroligt att gå helt jävla påtänd på heroin och bänka liksom… annars så är det vården som driver med mig
Då är det drogerna som öppnade dörrarna mot astrala världen.
Jo det där är väldigt vanligt till exempel man blir jätte sjuk med lunginflammation eller andra sjukdomar och när du går till sjukhuset så visar crp ingenting det är som du skulle vara fullt frisk trots att du kan vara nästan hur sjuk som helst.
Och när dom inte hittar något i blodroven så antar sjukvården oftast att du måste inbilla dig och har mentala problem.
Fungerar säkert så för de som använder droger fast tvärtom då🤔
Försök sluta använda alla typer av droger eller mediciner kan vara svårt men försök hitta någon kristen person som kan be för dig så kanske banden till det ockulta klipps av.