2024-04-16, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Tror nog mycket av deras system är fullt automatiserat typ att mobilen är positionsbaserad vilket innebär att deras medlemmar ser informationen bara när den dyker upp i deras närhet.stänger man av den så utgår ett larm som markerar sista positionen den var på.

Kreditkortet borde så klart också avslöja exkakt vad man köpt eller villen ATM som använts och hur mycket man tagit ut. Att filma en bostad borde inte vara så svårt ifall dee kan borra ett hål från en grannlägenhet eller vind och maskera kameralinsen med nåt slags specialsfärg. Denna tekniken kunde ju användas i östblocket redan på 60-talet så varför inte nu. Billigt om signalen överförs via transponder till någon operatör och finns där passivt på någon liten skärmdel med siffra framför.

Efter en snabb titt till integritetsskyddsnämndens sidor så verkar det som att de erkänner att ansiktsigenkänningsteknik faktiskt används. Detta borde då vara ett problem eftersom kameror finns ju typ på alla bussar tåg, atm, trafikkameror, inköpscenter osv

Som flera sagt tidigare, sök hjälp för det du tror pågår finns och existerar bara i ditt huvud. Sen späds ditt mående på av folk som gillar att driva med folk. Trista sanningen är att absolut ingen tycker du är värd att förfölja över huvud taget. Nämn en enda sak som gör att denna superorganisation du påstår finns anser att just du är värd att lägga pengar på.

Vadå erkänner att ansiktsigenkänning existerar? Är ju allmänt känt att det används men jag antar att du bor i Sverige även i din fantasivärld? Hur mycket används ansiktsigenkänning på bussar? Jag vet, men frågan är om du vet mellan dina fantasier om att du är en viktig person som någon bryr sig om det minsta.
Citera
2024-04-16, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
... Arbetskamrater, dina vänner, kunder, familj, din chef etc vet alla vad du skriver på dator och telefon, hur det ser ut i ditt hem, vad du köper för mat i affären, vilka kläder du bär, vart du åker och så vidare. ....
...

De verkar ha ett extremt tråkigt liv. Har de verkligen inte annat för sig än att hålla koll dig?

Citat:
...
Jag gissar att vissa får betala för denna information. ...

Mmmm... information om vad du åt till middag är mycket intressant information som de flesta är beredda att betala massor för.
Citera
2024-04-16, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Som flera sagt tidigare, sök hjälp för det du tror pågår finns och existerar bara i ditt huvud. Sen späds ditt mående på av folk som gillar att driva med folk. Trista sanningen är att absolut ingen tycker du är värd att förfölja över huvud taget. Nämn en enda sak som gör att denna superorganisation du påstår finns anser att just du är värd att lägga pengar på.

Vadå erkänner att ansiktsigenkänning existerar? Är ju allmänt känt att det används men jag antar att du bor i Sverige även i din fantasivärld? Hur mycket används ansiktsigenkänning på bussar? Jag vet, men frågan är om du vet mellan dina fantasier om att du är en viktig person som någon bryr sig om det minsta.

Haha vilken naiv svensk amöba. I ungerska Budapests innerstad hade man officiellt 2014 redan 22 tusen kameror kopplade till automatisk ansiktsigenkänning och numera 40 tusen, Både, bussar tåg och metrovagnars kameror ingår liksom bankuttagsautomater och en hel del butikskameror. Avlyssning utan tillstånd är tillåtet ich det har varit officiellt känt att vid coronakrisen avlyssnades all sjukhuspersonal mot kritiska röster vilket är att betrakta som landsförräderi.

De här systemen brukar oftast digitalt i olika färge teckna rutor över folks ansikten som att rött betyder målobjekt, blått eller vitt kan betyda skyddsobjekt, medarbetare eller immunitet. De här systemen identifierar även bil och registreringsnummer. Ett klick över rutorna kan öppna spanings eller målprofil över den personen.

Annars har jag här två rekryterings videor från kanadensiska CSIS som jag tycker också borde vara intressanta hur deras operativa officerare arbetar

https://m.youtube.com/watch?v=E5PdMsTdc0Q&pp=ygUHQ3NpcyBpdA%3D%3D

https://m.youtube.com/watch?v=dszXCHbvJYY&pp=ygUHQ3NpcyBpdA%3D%3D
Senast redigerad av Signalspaning 2024-04-16 kl. 15:02.
Citera
2024-04-16, 14:57
Medlem
Citat:
Tror nog mycket av deras system är fullt automatiserat typ att mobilen är positionsbaserad vilket innebär att deras medlemmar ser informationen bara när den dyker upp i deras närhet.stänger man av den så utgår ett larm som markerar sista positionen den var på.

Kreditkortet borde så klart också avslöja exkakt vad man köpt eller villen ATM som använts och hur mycket man tagit ut. Att filma en bostad borde inte vara så svårt ifall dee kan borra ett hål från en grannlägenhet eller vind och maskera kameralinsen med nåt slags specialsfärg. Denna tekniken kunde ju användas i östblocket redan på 60-talet så varför inte nu. Billigt om signalen överförs via transponder till någon operatör och finns där passivt på någon liten skärmdel med siffra framför.

Efter en snabb titt till integritetsskyddsnämndens sidor så verkar det som att de erkänner att ansiktsigenkänningsteknik faktiskt används. Detta borde då vara ett problem eftersom kameror finns ju typ på alla bussar tåg, atm, trafikkameror, inköpscenter osv

Det är automatiserat. Geo-fencing och/eller rörelsedetektion för de som inte har mobilen med sig. Via mobilmasterna? Förutom övervakningskameror, avlyssningsbuggar och hackning av datorer och telefoner.

Ansiktsigenkänning används såklart liksom reg.skyltar på bilar på samma typ av sätt.

Inte nog med att befolkningen skall övervakas i varenda hörn - vi utsätts för konstant och extrem strålning överallt. Till och med i våra egna hem eller åtminstone de som har rörelsedetektion över t.ex hus, trädgård och omgivningar utan att vara medvetna om det.
Citera
2024-04-16, 22:59
Medlem
Citat:
Haha vilken naiv svensk amöba. I ungerska Budapests innerstad hade man officiellt 2014 redan 22 tusen kameror kopplade till automatisk ansiktsigenkänning och numera 40 tusen, Både, bussar tåg och metrovagnars kameror ingår liksom bankuttagsautomater och en hel del butikskameror. Avlyssning utan tillstånd är tillåtet ich det har varit officiellt känt att vid coronakrisen avlyssnades all sjukhuspersonal mot kritiska röster vilket är att betrakta som landsförräderi.

De här systemen brukar oftast digitalt i olika färge teckna rutor över folks ansikten som att rött betyder målobjekt, blått eller vitt kan betyda skyddsobjekt, medarbetare eller immunitet. De här systemen identifierar även bil och registreringsnummer. Ett klick över rutorna kan öppna spanings eller målprofil över den personen.

Annars har jag här två rekryterings videor från kanadensiska CSIS som jag tycker också borde vara intressanta hur deras operativa officerare arbetar

https://m.youtube.com/watch?v=E5PdMsTdc0Q&pp=ygUHQ3NpcyBpdA%3D%3D

https://m.youtube.com/watch?v=dszXCHbvJYY&pp=ygUHQ3NpcyBpdA%3D%3D

Du bor alltså i Ungern du?
Annars får man ju starkt ifrågasätta din noja för jag vet hur Sverige fungerar och dess kameror vilket du som en amöba inte verkar känna till.
Rätt likt er andra stollar, försöker applicera saker från andra länder på Sverige, tror rådet du fått tidigare att söka hjälp är väldigt korrekt råd.
Citera
2024-04-17, 16:14
Medlem
Citat:
Det är automatiserat. Geo-fencing och/eller rörelsedetektion för de som inte har mobilen med sig. Via mobilmasterna? Förutom övervakningskameror, avlyssningsbuggar och hackning av datorer och telefoner.

Ansiktsigenkänning används såklart liksom reg.skyltar på bilar på samma typ av sätt.

Inte nog med att befolkningen skall övervakas i varenda hörn - vi utsätts för konstant och extrem strålning överallt. Till och med i våra egna hem eller åtminstone de som har rörelsedetektion över t.ex hus, trädgård och omgivningar utan att vara medvetna om det.

Till skillmad från många andra härinne så erbjuder jag faktiska angreppspunkter till skillnad mot en massa pseudovetenskap. Ett kommunikatiinsnätverk sim visar vart de är går faktiskt att angripa och fungerar även som identifiering av passiva medlemmar överallt så fort de har mobilen framme.

Min info är användbar för politiska, religiösa och ekonomiska kretsar som vill identifiera inbyggda informatörer och golare. Någon som är tekniskt intresserad kanske skulle vilja placera ut lite buggar och kameror och nej jag talar inte om i den egna lägenheten. Főr kuckogökarna däremot är all information oanvändbar för de bryr sig bara om att bygga foliehattar mot grannens mikrovåhsugn. Helt ensamma är de också.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-04-17 kl. 16:18.
Citera
2024-04-17, 16:22
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Det är uppenbart att de flesta gangstalkers (de som jagar folk IRL) tillhör begåvningsreserven och ofta den absoluta samhällsbotten. Det är raggare, satanister, nazister, pedofiler, kriminella, alkisar, knarkare, familjer som fått barn tvångsomhändertagna, lågutbildade och ofta högerextremister (SD:are och övriga högern). Deras egon måste vara enorma om de plötsligt tror att de skulle anses tillhöra någon slags viktig "elit" i samhället och att de skötsamma TI:s skulle vara motsatsen och rena skräpet.

Men givetvis finns det undantag. Även seniorer, utbildat folk och småbarnsfamiljer jobbar med gangstalking men jag gissar att många av dem inte ens förstår vad det är de gör, vad syftet är eller vilka de egentligen jobbar för. Många inbillar sig nog och har låtit sig luras att tro att de är viktiga "agenter" som utför viktiga uppdrag åt kommunen, polisen, säpo, militären etc.

Det krävs givetvis ett mycket stört psyke för att kunna förmå sig själv till att trakassera, psykiskt misshandla och förfölja främmande människor på det här sättet. Om några skulle vara satta under mind control så är det gangstalkers och inte TI:s. Gangstalkers verkar ha mist både sans och vett och sunt förnuft som inte ens kan räkna ut att de begår medhjälp till mord/mordförsök på offren som de gangstalkar.

Förvånansvärt många kvinnor (ofta kommunanställda hemtjänstare, förskollärare etc) jobbar som gangstalkers och de kör runt i kommunens tjänstebilar. Alla skattebetalare blir nog glada över den nyheten. :'

Gangstalkers förstör vårt land och de förstör för sig själva och kommande generationer. Riskerna som de utsätter sig själva och sina barn för är oerhörda. Många av dem vet för mycket och kommer att "elimineras" förr eller senare.
Har jobbat som gangstalker swn 70 talet och ingen av mina kollegor har elliminerats vad jag vet
Citera
2024-04-18, 01:34
Medlem
Citat:
Till skillmad från många andra härinne så erbjuder jag faktiska angreppspunkter till skillnad mot en massa pseudovetenskap. Ett kommunikatiinsnätverk sim visar vart de är går faktiskt att angripa och fungerar även som identifiering av passiva medlemmar överallt så fort de har mobilen framme.

Min info är användbar för politiska, religiösa och ekonomiska kretsar som vill identifiera inbyggda informatörer och golare. Någon som är tekniskt intresserad kanske skulle vilja placera ut lite buggar och kameror och nej jag talar inte om i den egna lägenheten. Főr kuckogökarna däremot är all information oanvändbar för de bryr sig bara om att bygga foliehattar mot grannens mikrovåhsugn. Helt ensamma är de också.

Du är nog rätt ensam med att faktiskt påstå att du är drabbad, med 100% garanti så är du bara sjuk och skyller ditt dåliga liv på något som ska göra dig lite mer cool och intressant.
Det coolaste du kan göra är att söka hjälp så dina nära slipper skämmas och lida på grund av din sjukdom.
Citera
2024-04-18, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Du har rätt i att det är "ockulta grupper" som bedriver gang stalking. Satanister och högre upp luciferianer (finsatanister, men satanister likväl). Att de är i kontakt och arbetar för andevärlden är inte bara något som de tror, det är så. Psykiska attacker vare sig de härstammar ifrån människor eller andevarelser kan ha väldigt lika symptom som man kan uppleva av elektromagnetiska vapen men att du sitter och påstår att det sistnämnda inte finns och därför inte går att skydda sig mot gör ingen nytta till någon.

Dessa nätverk använder sig av båda metoder, bara för att de inte haft någon anledning att stråla dig betyder det inte att det inte sker. Att påstå det är lika dumt som de som påstår att alla här inne är psykiskt sjuka bara för att de inte själva upplevt eller tror på GS. Jag blev för ett antal år sen utsatt för båda. Jag lärde mig att hantera deras spirituella/psykiska attacker och därefter började de därför istället att stråla mig. Det enda som hjälpte mot detta var shielding, men tyvärr så hade jag inte tillräckligt för det som de utsatte mig för och det slutade med min kapitulation (fick permanent radera samtliga bloggar och sociala mediekonton som jag arbetat på i 10+ år, och som var bland de mest censurerade på internet).

Och ja du har förövrigt rätt i att telepati, fjärrskådning och astralprojektion används flitigt, men här gör du samma misstag när du därför påstår att V2K eller 'artificiell telepati' inte finns.

För alla mongon som fortfarande sitter här inne dagligen och ber om "bevis" för GS, här har ni en visselblåsare som beskriver hur det kan fungera. Och nej inte bevis som i "proof" utan som i "evidence":

GANG STALKING OPERATIVE EXPLAINS HOW ITS DONE.
https://www.bitchute.com/video/Czr3zaaIvUer/

Jag säger inte att elektromagnetiska vapen inte existerar eller används men jag tvivlar starkt på att det används i gang stalking dels för att det skulle vara ett otroligt tidskrävande arbete att släpa upp elektromagnetiska vapen till de bostäder där targeted individuals bor och dels för att jag har ännu inte hittat ett enda fotografiskt bevis på att dessa vapen används i just de syften som en del targeted individuals hävdar.

Enligt mina erfarenheter så använder sig gang stalkare av biologiska vapen i de fall där deras ockulta ritualer inte har den effekt som dom har tänkt.

Och det kan vara den som du minst anar som försöker förstöra din hälsa med biovapen det kom som en chock när jag kom på vem det var som har försökt förstöra min hälsa de senaste 10 åren 🙄

Dom har den här förmågan att ta sig väldigt nära dig och använda väldigt nära släkt och vänner emot dig detta gör att targeted individuals är mer eller mindre tvungen att ta avstånd från släkt och vänner som är involverade i det här.

Sen har dom dessutom hyresvärdar som enbart hyr ut eller säljer lägenheter åt satanister detta gör att du alltid har dessa satanist gang stalkare där du bor.

Detta eftersom någon inom den ockulta världen har markerat dig som någon som ska förföljas.

Ockult förföljelse är speciell på det viset att dom slutar aldrig förrän offret är död och lämnat detta jordeliv till skillnad från statlig förföljelse som kan sluta när pengarna tar slut eller dom blir avslöjade eller offret inte längre utgör något politiskt hot 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2024-04-18 kl. 13:56.
Citera
2024-04-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag säger inte att elektromagnetiska vapen inte existerar eller används men jag tvivlar starkt på att det används i gang stalking dels för att det skulle vara ett otroligt tidskrävande arbete att släpa upp elektromagnetiska vapen till de bostäder där targeted individuals bor och dels för att jag har ännu inte hittat ett enda fotografiskt bevis på att dessa vapen används i just de syften som en del targeted individuals hävdar.

Enligt mina erfarenheter så använder sig gang stalkare av biologiska vapen i de fall där deras ockulta ritualer inte har den effekt som dom har tänkt.

Och det kan vara den som du minst anar som försöker förstöra din hälsa med biovapen det kom som en chock när jag kom på vem det var som har försökt förstöra min hälsa de senaste 10 åren 🙄

Dom har den här förmågan att ta sig väldigt nära dig och använda väldigt nära släkt och vänner emot dig detta gör att targeted individuals är mer eller mindre tvungen att ta avstånd från släkt och vänner som är involverade i det här.

Sen har dom dessutom hyresvärdar som enbart hyr ut eller säljer lägenheter åt satanister detta gör att du alltid har dessa satanist gang stalkare där du bor.

Detta eftersom någon inom den ockulta världen har markerat dig som någon som ska förföljas.

Ockult förföljelse är speciell på det viset att dom slutar aldrig förrän offret är död och lämnat detta jordeliv till skillnad från statlig förföljelse som kan sluta när pengarna tar slut eller dom blir avslöjade eller offret inte längre utgör något politiskt hot 🤔

Du har alltså inte slutat trolla forumet ännu?
Ritualer och biokemiska vapen? Sök hjälp innan du skadar 3e person i din illusion…
Citera
2024-04-25, 23:58
Medlem
RiktigTIs avatar
Videon dokumenterar väl flera aspekter av Gang Stalking-fenomenet: https://www.youtube.com/watch?v=sVIxWy5U1yY

Personen har gjort sin läxa grundligt och presenterar delar av den trovärdiga information som finns om de aspekter som berör GS. Hans kontenta är att det finns underlag att GS förekommer dock vad det beror på kan inte svaras.
Citera
2024-04-26, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Videon dokumenterar väl flera aspekter av Gang Stalking-fenomenet: https://www.youtube.com/watch?v=sVIxWy5U1yY

Personen har gjort sin läxa grundligt och presenterar delar av den trovärdiga information som finns om de aspekter som berör GS. Hans kontenta är att det finns underlag att GS förekommer dock vad det beror på kan inte svaras.

I videon så lyfts det här med elektronisk stalking fram igen. Och som vanligt har dom inga bevis på att sådana vapen används i gang stalking.

Jag misstänker att gang stalking kommer från en liten men väldigt inflytelserik grupp som har stort inflytande i samhället.

Jag menar jag har sett dessa köra runt min lägenhet med vita bilar anordna gatu teater och allt detta måste kosta otroligt mycket pengar.

Denna grupp är satanister och fullt övertygade om att deras ockultism fungerar de har även vänner inom staten.

Vissa utomstående kanske tycker att det här låter fånigt varför skulle någon satsa så mycket pengar på något som verkar helt nonsense.

Men grejen är den att de som ligger bakom gang stalking inte tycker att det är nonsense för dom är detta en del av en religiös övertygelse.

Elektronisk stalking är inget annat än att de försöker påverka dig med sin ockultism och som Plethone skrev här tidigare att magi och ockultism kan ge de här symptomerna som några targeted individuals tror är elektroniska vapen.
Senast redigerad av Anders43J 2024-04-26 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in