Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Ja det var en intressant konspirationsteori. Har också tänkt att dessa gäddorna är betalda skådisar som bara får en slant för att spela rollen som sextörstande pedofiler.
Om journalistik ska tillåtas göras på allt och alla tankebrott som är möjliga så kan vem som helst köpa hus, skolor mm rabatterade genom att först tex groma upp någon i hushållen för vilket klandervärt leverne eller abstrakta tankar som helst och utanför myndighetsbeslut anse att allt av eget intresse har allmänintresse.
Varför ska just fiktiva minderåriga vara en prioriterad grupp juridiskt jämfört med allt annat så som exempelvis terror, narkotikasmuggling, uppmaning till mord mm.
Om någon tex partiledare har skrivit minsta lilla till mig så varför inte klippa och klistra i texten och plötsligt kommer de att framstå som droghandlare inför valet. Varför inte lägga allt som finns i min inkorg redan nu på en hemsida och kalla mig journalist, också får vad som finns.
envar s
Vi närmar oss andra brott förutom förtal om Dumpen inte fälls. Samhället måste sätta en gräns annars kommer marknader för manipulation, svindleri mm uppstå för en kostnad av ett utgivningsbevis.
Det samhället kan givetvis inte vara acceptabelt om vi tänker rätt och inte bara med känslor. Alkoholism, narkomani, pyromani, pedofilregister och offentliga åsiktsregister via loggar på alla som inte ens är dömda och utan vare sig möjlighet till försvar eller att göra sina röster hörda.
Dumpens så kallade journalistik måste stoppas. Det är inte gäddorna som förtalat sig själva utan förtal sker vid när publiceringarna sker.