Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
De ansvarar inte för männens val, vare sig att utföra de handlingar männen trott varit barn, eller deras val att avsluta sina liv. Oavsett om det berodde på att deras aktiviteter eller otrohet avslöjats eller deras missbruksproblem, för det är ganska otydligt i några fall.
Det begriper du väl?
Det finns ett ganska stort problem i ditt resonemang.
Först kan vi slå fast att inte heller jag är nån större vän av pedofiler, vare sig de fullföljt eller varit på väg att begå brott.
Det Hor-Sara och Kola-Patrik sysslar med kan absolut leda fram till ett stort antal fall av grooming. Inga problem så långt. Men det är inte duon intresserade av. Man vill ha hämnd baserat på privata skäl.
Man hade alltså kunna få de här personerna lagförda i alla fall då de redan begått brott. Men det ville man alltså inte. I stället hänger man ut dem så de kan identifieras. Vilket lett till att bland annat PHS sökt upp en del av dem och misshandlat dem. Vilket du säkert gillar.
Du kan rent rättsligt aldrig komma i från att dessa personer, vare sig du gillar det eller ej, inte begått något övergrepp när P&S är ute och fiskar. Sedan får man givetvis tycka vad man vill om det. Det gör även jag.
Du vill pressa människor till självmord baserat på personlighet och inte på utförd handling. En ganska rå attityd. Jag utgår från att du även kanske anser att förståndshandikappade bör avlivas. Eller varför inte oxå HBTQ-folk när vi ändå är igång ?
Att bara de människor du själv godkänner, ska ha rätt att leva är en ganska farlig inställning. Det förstår du väl ?
För egen del anser jag att alla, precis som du, som vill ha tillbaka inkvisitionen och häxprocesserna inte har någon plats i vårt land inte har någon plats här varför de med fördel kan ta sina luv. Det förstår du väl med ...?