2024-04-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Jag såg det och nu är hennes surf slut. Skönt.. så får alla vila lite 🙏 Hoppas ingen idiot swishar henne!

Aha därför silverfisken sprungit fram och tillbaka idag och sett helt förvirrad ut.
2024-04-03, 22:16
Medlem
Finns det några här som faktiskt träffat/råkat på/umgåtts med/gått i skola med/på något sätt interagerat med Bumbi IRL?

Berätta! 😂
2024-04-03, 22:39
Medlem
Hon skulle ju få tillbaka på skatten IDAG, det verkar inte ha blivit något med det 🤣
I förrgår satt hon o sa att man kanske borde hoppa ifrån en bro men att man då kunde skada ryggen i fallet så hon struntar i att hoppa 🤣🤣🤣
2024-04-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Aha därför silverfisken sprungit fram och tillbaka idag och sett helt förvirrad ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Finns det några här som faktiskt träffat/råkat på/umgåtts med/gått i skola med/på något sätt interagerat med Bumbi IRL?

Berätta! 😂

Ja, ni som bor i Ängelholm – jag tycker att ni är alldeles för dåliga på att agera paparazzi och bidra med skvaller. Kom igen nu, vi vill ha lite snask.

Frida.Frida till exempel. Du sitter bergis på en guldgruva med roliga historier om Bumbi. Dela med dig för all del
2024-04-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Ja, ni som bor i Ängelholm – jag tycker att ni är alldeles för dåliga på att agera paparazzi och bidra med skvaller. Kom igen nu, vi vill ha lite snask.

Frida.Frida till exempel. Du sitter bergis på en guldgruva med roliga historier om Bumbi. Dela med dig för all del
Jag bor inte i Ängelholm men har en rätt rolig historia: en gång sa Bumbi att alla hon har lånat av ska få tillbaks den 19e 🤣🤣🤣
2024-04-04, 01:44
Medlem
nationalizten88s avatar
Ni som swisha pengar till henne är ni dumma i huvudet eller bara idioter som tror att ni ska få en krona tillbaka?

Hon har för fan en tsunami av skulder som hon inte kan betala tillbaka utan att sälja fiffi 48 timmar om dygnet i 50 år och då är inte ens räntan kalkylerad.
2024-04-04, 05:50
Medlem
Förlorade just 500 kr när jag var på toa. Och jag är snabbkissare. Är sjukt imponerad!
2024-04-04, 05:54
Medlem
Och nu har hon inte ätit på 3 veckor och man kan inte bara äta potatis utan sås. Jo, Emelie. Det kan man och du ska vara tacksam för de potatisar du har för du spelar bort allt. Otacksamma äckel!
2024-04-04, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Och nu har hon inte ätit på 3 veckor och man kan inte bara äta potatis utan sås. Jo, Emelie. Det kan man och du ska vara tacksam för de potatisar du har för du spelar bort allt. Otacksamma äckel!
O hennes "samarbete" hon nu pratar om som kommer att ge henne massor av pengar i veckan 🤣🤣🤣
2024-04-04, 07:25
Medlem
Hon sa precis att hennes internet tar slut i morgon.
Nehe du Bumbi, så lätt lurar du inte oss! Vi alla fattar att du säger så bara för att få sympati-pengar som enligt dig själv inte behöver betalas tillbaka eftersom att det är ju internet-pengar och inte spel-pengar. Om du ska ljuga får du allt ljuga bra mycket bättre!
2024-04-04, 07:37
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake

Berätta! 😂

Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole

Jag bor nästan granne med henne o träffar på henne då o då. Sen jag fick reda på vem hon var (via denna tråden), så har jag börjat säga -Hej Bumbi! O hon hälsar tillbaka.

Men jag brukar inte direkt följa efter henne. Däremot så verkar hon väldigt nere, tyst o deprimerad IRL, så jag gissar att hon lever för att lajva i sina videor o spela bort pengar. Känner hennes läkare också, men han har ju tystnadsplikt.

Jag har dock inget otalt med henne, men har jag tid kan jag ju leka detektiv nån gång o skugga henne...
2024-04-04, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag bor nästan granne med henne o träffar på henne då o då. Sen jag fick reda på vem hon var (via denna tråden), så har jag börjat säga -Hej Bumbi! O hon hälsar tillbaka.

Men jag brukar inte direkt följa efter henne. Däremot så verkar hon väldigt nere, tyst o deprimerad IRL, så jag gissar att hon lever för att lajva i sina videor o spela bort pengar. Känner hennes läkare också, men han har ju tystnadsplikt.

Jag har dock inget otalt med henne, men har jag tid kan jag ju leka detektiv nån gång o skugga henne...

Just det, du bor nära muppen

Tack för rapporten. Jag tänker mig fler vittnesmål från stan, typ när hon för ett par veckor sedan försökte köpa en kina-buffé för halva priset eller nåt sånt eftersom hon är vegetarian och äter så lite. Hon har väl också försökt att köpa en halv pizza om jag inte missminner mig. Jag tänker att ni bybor borde kunna smygfoto henne när hon är på H&M eller äter kladdkaka på Grafitti.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in