2024-02-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Nu hänger jag inte med här? Är nog trög..men vad har fvs man gjort för något? Körde vårdslöst?? Har detta med Bumbibo göa eller mer pajkastning mot förvaltaren? Hon förtjänar det dock..hög lön och gör ett oerhört dåligt jobb dock

Både fru förvaltare och herr förvaltare har dåligt omdöme. Fru förvatare ljuger i överklagan och kommer väl bli ett offentligt dokument.

Helt jävla bedrövligt att en statlig anställd person kan säga till sin klient att hon inte borde betala skatt på Only fans.
2024-02-20, 18:23
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Både fru förvaltare och herr förvaltare har dåligt omdöme. Fru förvatare ljuger i överklagan och kommer väl bli ett offentligt dokument.

Helt jävla bedrövligt att en statlig anställd person kan säga till sin klient att hon inte borde betala skatt på Only fans.
Håller fullständigt med dig. Förvaltaren vet om hennes alla diagnoser.hon har fått massor med bevis på vad skåpet sysslar med..ofattbart att en myndighetsperson gör så här..fruktansvärt dåligt
2024-02-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxen987
Hej, jag har du film på det som skedde med förvaltarens man? Jag känner den drabbade och hade uppskattat att få ta del av filmen & föra den vidare till den drabbade.

Jag var tyvärr inte på plats men har fått detta berättat för mig av den drabbade. Om filmen redan nått den drabbade är det väldigt bra.

Tack för infon du skrev.
Nej som jag skrev jag har sett videon men jag ville inte ladda ner den!
Jag såg den på tjänsten Vimeo den är borta eller låst länken funkade bara en gång.
Frågade om tid och plats svaret: 20240206
2024-02-21, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxen987
Hej, jag har du film på det som skedde med förvaltarens man? Jag känner den drabbade och hade uppskattat att få ta del av filmen & föra den vidare till den drabbade.

Jag var tyvärr inte på plats men har fått detta berättat för mig av den drabbade. Om filmen redan nått den drabbade är det väldigt bra.

Tack för infon du skrev.
Försökte skicka info men
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.
2024-02-21, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Försökte skicka info men
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.

Skicka gärna till den drabbade på tiktok. Personen heter @snorkis där
2024-02-21, 21:09
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Sektledaren fru förvaltaren med senila sambo/maken (som dessutom köper porr av bumbi) är en fara för samhället i deras nuvarande roller.
Ska dom ha en förvaltare? Ja enligt många i deras kretsar behöver dom det. Framför allt indraget körkort för herr förvaltaren, person filmade dom när han medvetet gasade upp och försökte köra över en kvinna.

Är Bumbis förvaltares man kund hos OF för att runka till Bumbi?

Sjukt perverst isf.

Kanske är detta en grund till att Bumbi kör utpressning mot förvalterskan, och att hon gör allt som Bumbi önskar?
2024-02-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Är Bumbis förvaltares man kund hos OF för att runka till Bumbi?

Sjukt perverst isf.

Kanske är detta en grund till att Bumbi kör utpressning mot förvalterskan, och att hon gör allt som Bumbi önskar?

Jag vet att detta är en trådsanning, MEN det skulle förklara allt mellan Bumbi och förvaltaren som pågått
2024-02-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag vet att detta är en trådsanning, MEN det skulle förklara allt mellan Bumbi och förvaltaren som pågått

Finns många fler uttalanden av bumbi jag valde denna, tack för tipsen jag fått senaste tiden.
Ni som fortfarande orkar och verkligen bryr er, skicka till överförmyndarnämnden men jag tror det är bra om ni skickar länsstyrelsen handläggare direkt. Så dom kan göra polisanmälan så fort som möjligt. Kvarnarna maler men inte så fort eller bra alla gånger men det här borde dom klara av.

https://imgur.com/a/thg1Hsi

Best regards
2024-02-22, 11:20
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Nu hänger jag inte med här? Är nog trög..men vad har fvs man gjort för något? Körde vårdslöst?? Har detta med Bumbibo göa eller mer pajkastning mot förvaltaren? Hon förtjänar det dock..hög lön och gör ett oerhört dåligt jobb dock

En förvaltare har inte hög lön.
Skulle gissa på att förvaltaren får typ
12 000 kr per år för att ta hand om Bumbi.
Före skatt.
2024-02-22, 11:29
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Före skatt.

Nu har hon ingen förvaltare längre, utan en godman efter tingsrättsbeslut.
2024-02-22, 11:50
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Finns många fler uttalanden av bumbi jag valde denna, tack för tipsen jag fått senaste tiden.
Ni som fortfarande orkar och verkligen bryr er, skicka till överförmyndarnämnden men jag tror det är bra om ni skickar länsstyrelsen handläggare direkt. Så dom kan göra polisanmälan så fort som möjligt. Kvarnarna maler men inte så fort eller bra alla gånger men det här borde dom klara av.

https://imgur.com/a/thg1Hsi

Best regards

Intressant att förvaltaren (och då kanske hennes man troligen) är inblandade i att ta sexiga underklädesbilder på Bumbi hemma i deras hus. 💥👙

Kanske alla tre är inblandade, och får ta del av Bumbis OF-inkomster (och mannen "sexiga" bilder på Bambu)?

Förklarar isf. varför förvaltaren (och troligen hennes man) hjälper till med sexig fotografering, samt även att förvaltaren hjälper Bumbi att få pengar från FK; trots hennes OF-inkomster.

Win-win för alla inblandade.
2024-02-22, 11:51
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Före skatt.
Syftade inte på lönen dock..skiter i vad förvaltaren harvi lön...menar alla dassa myndighetsmuppar som sitter med sina löner o gör inte ett skit..

Strunt samma om hennes lön..

Men va fan?? Jossan skulle fota bilder..helt fullständigt horribelt om detta stämmer?!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in