Citat:
Ursprungligen postat av
T2Frank
Så en trådsanning med andra ord. Bumbi kan säga vad som helst och kan ha pratat med någon eller googlat på vad en möjlig summa i skatt kan landa på.
Man kan inte få betala 130 och få tillbaka samtidigt. Jag tror hon gissat sig fram, bumbi tror ju att hon är pokerproffs också och duktig på det dessutom. Konstant 0kr på kontot.
Det är ju någon som sagt till henne vad det kommer kosta. Hon hade visat på insta eller live om skatteverket verkligen krävde pengar.
Finns det ingen källa förutom rifle och löst snack får vi anta att det inte finns någon substans i det hela.
När du säger det….
Jag vet faktiskt inte om det finns direkta bevis för hennes påstådda skatteskuld, men jag antar ju att en del ska in..
Tror ju knappast donnan betalade en krona i skatt på sin of.
Vet inte hur det ser ut med spelvinster från utländsk sidor vissa säger bä vissa säger bu.
(Har inte kollat upp själv vad som verkligen gäller faktiskt.)
Sen har vi ju alla swish dåren manipulerar till sig stup i kvarten.
Om hon inte redan är under granskning hos Skatteverket så lär dom läsa henne med lupp när det väl faller på deras bord, det är ju min spontana gissning iallafall.
Hur har dagen och kvällen varit? Vilken stackars sate fick betala dagens dos av endorfiner?
30,300,3000,3.000.000kr det kvittar!! Fort fram med cashen dåren vill spela, annars är ni haters och avundsjuka 😂