Citat:
Tror ni det äntligen börjar gå upp för henne att folk inte vill ha henne på sociala medier?
Känns som hon börjar gå live mindre och mindre. TACK GUD 🙏🏻
Eller har hon fattat att det inte är lika säkert för henne längre?
Har jag för höga förhoppningar nu?
Hade hon haft något innanför pannbenet så hade hon försvunnit från sociala medier samma sekund hon fick tillbaka bidraget och skulden försvann.
Nu ber hon istället om problem. 👍
Kan inte säga det för många gånger dumbi men folk kommer inte släppa detta.
Folk kommer inte låta dig passera obemärkt från detta.
Måste vara jobbigt att inte veta vad det är för något som planeras i det tysta ovanför ditt huvud och bakom din rygg.
Du bad ju dina spioner att försöka luska i det var det kunde vara😂
Lycka till. Alla vet att dom ska vara tysta som möss.
Föll en sten från hjärtat när jag fick reda på detta iallafall, sen om det ger önskad effekt eller inte återstår att se.
”Time will tell.”
Du som är pokerproffs lär ju gilla detta utryck : ”Vi har ett par ess i rockärmen ”
Sen utöver detta så har hon väl även ett par polisanmälningar på sig ifrån olika privatpersoner?
Så blir nog kul den kommande tiden.
Känns som hon börjar gå live mindre och mindre. TACK GUD 🙏🏻
Eller har hon fattat att det inte är lika säkert för henne längre?
Har jag för höga förhoppningar nu?
Hade hon haft något innanför pannbenet så hade hon försvunnit från sociala medier samma sekund hon fick tillbaka bidraget och skulden försvann.
Nu ber hon istället om problem. 👍
Kan inte säga det för många gånger dumbi men folk kommer inte släppa detta.
Folk kommer inte låta dig passera obemärkt från detta.
Måste vara jobbigt att inte veta vad det är för något som planeras i det tysta ovanför ditt huvud och bakom din rygg.
Du bad ju dina spioner att försöka luska i det var det kunde vara😂
Lycka till. Alla vet att dom ska vara tysta som möss.
Föll en sten från hjärtat när jag fick reda på detta iallafall, sen om det ger önskad effekt eller inte återstår att se.
”Time will tell.”
Du som är pokerproffs lär ju gilla detta utryck : ”Vi har ett par ess i rockärmen ”
Sen utöver detta så har hon väl även ett par polisanmälningar på sig ifrån olika privatpersoner?
Så blir nog kul den kommande tiden.
Jag tror hon kommer tillbaka med full kraft när mobilen är lagad tyvärr. Sedan tror jag att hon spelar/kommer spela mycket mer off cam för att fortsätta lura förvaltaren att hon bara spelar lagom. Så de dagar hon inte är online ser jag framför mig hur hon instängd i sin kvart ligger och trycker på den gröna knappen utan tittare som stör

Detta är bara killgissningar.